Om virksomheden
Horten
Philip Heymans Allé 7
2900 Hellerup
Tlf:
33 34 40 00
Horten

Om os
Horten er et firma i konstant udvikling. I dag er vi 238 medarbejdere, heraf 116 jurister og 38 stud.jur.,der altid står klar til at tage hånd om vores klienters behov for løsningsorienteret juridisk rådgivning.

Udfordringer i alle faser af din karriere
Det er vores mål at kunne tilbyde spændende karrieremuligheder, uanset hvor du befinder dig i dit liv. Vi ønsker, at vores medarbejdere jurister såvel som sekretærer og administrativt personale skal udfordres og udvikles i alle faser af deres karriere.

Som i andre rådgivningsvirksomheder er vores medarbejdere også vores vigtigste aktiv - og derfor vores vigtigste ressourcer. Medarbejdertrivsel - den faglige såvel som den sociale - er derfor en af vores absolutte topprioriteter. For os er grundpillerne i det at være en attraktiv arbejdsplads at tilbyde:

Faglige udfordringer kombineret med faglig uddannelse, sparring og vejledning En ambitiøs, åben og uformel kultur Fleksibilitet og plads til at rumme forskellige ønsker til og behov for at kombinere arbejdsliv og privatliv

Du kommer til at arbejde i et dynamisk og ambitiøst advokatfirma, hvor fagligheden og klienterne står øverst på dagsordenen, hvor uddannelse, samarbejde og videndeling har høj prioritet, og hvor der også er plads til at have det sjovt.

Du kommer til at arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger, som tager ansvar for fælles fremdrift og begejstres over resultater - andres såvel som egne.

Du kommer til at bidrage til et sundt og positiv arbejdsmiljø, hvor gensidig respekt og tillid er nøgleord.

Sidst, men ikke mindst, kommer du til at arbejde i et moderne og bæredygtigt domicil, der i samspil med nye it-systemer, støtter op om samarbejde, videndeling og effektivitet.


Om virksomheden
Horten
Philip Heymans Allé 7
2900 Hellerup
Tlf:
33 34 40 00
Horten

Om os
Horten er et firma i konstant udvikling. I dag er vi 238 medarbejdere, heraf 116 jurister og 38 stud.jur.,der altid står klar til at tage hånd om vores klienters behov for løsningsorienteret juridisk rådgivning.

Udfordringer i alle faser af din karriere
Det er vores mål at kunne tilbyde spændende karrieremuligheder, uanset hvor du befinder dig i dit liv. Vi ønsker, at vores medarbejdere jurister såvel som sekretærer og administrativt personale skal udfordres og udvikles i alle faser af deres karriere.

Som i andre rådgivningsvirksomheder er vores medarbejdere også vores vigtigste aktiv - og derfor vores vigtigste ressourcer. Medarbejdertrivsel - den faglige såvel som den sociale - er derfor en af vores absolutte topprioriteter. For os er grundpillerne i det at være en attraktiv arbejdsplads at tilbyde:

Faglige udfordringer kombineret med faglig uddannelse, sparring og vejledning En ambitiøs, åben og uformel kultur Fleksibilitet og plads til at rumme forskellige ønsker til og behov for at kombinere arbejdsliv og privatliv

Du kommer til at arbejde i et dynamisk og ambitiøst advokatfirma, hvor fagligheden og klienterne står øverst på dagsordenen, hvor uddannelse, samarbejde og videndeling har høj prioritet, og hvor der også er plads til at have det sjovt.

Du kommer til at arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger, som tager ansvar for fælles fremdrift og begejstres over resultater - andres såvel som egne.

Du kommer til at bidrage til et sundt og positiv arbejdsmiljø, hvor gensidig respekt og tillid er nøgleord.

Sidst, men ikke mindst, kommer du til at arbejde i et moderne og bæredygtigt domicil, der i samspil med nye it-systemer, støtter op om samarbejde, videndeling og effektivitet.


Beliggenhed