Vi søger en webredaktør til webteamet i vores marketing- og kommunikationsafdeling. Du skal være med til at realisere vores digitale strategi, og du skal samarbejde med et stort felt af kolleger om at præsentere Djøfs mange ydelser og tilbud bedst muligt på web.
Vi søger en ny kollega til webteamet, der med kreative ideer, solid weberfaring, drive og godt humør kan bidrage med at udvikle og implementere brugervenligt indhold på vores nye hjemmeside. Webteamet varetager desuden den løbende drift af vores gamle hjemmeside, og du får en stor kontaktflade af indholdsredaktører i Marketing og Kommunikation og i andre afdelinger.
Djøfs nye hjemmeside er et samarbejde med vores udviklingsafdeling, og som fageksperter arbejder vi i Marketing og Kommunikation med at producere nyt indhold. Hjemmesiden skal være en attraktiv kanal for vores medlemmer, når de søger rådgivning om eller inspiration til deres arbejdsliv. Den er desuden et centralt omdrejningspunkt for vores kampagner, både de store brandaktiviteter og mindre salgskampagner.
Dine vigtigste opgaver og ansvar
-
Styrende rolle i forhold til afdelingens deltagelse i at udvikle og implementere vores nye hjemmeside.
-
Planlægge udviklingsopgaver internt i webteamet og deltage i udviklingsopgaver i scrumteams.
-
Arbejde med brandperformance på djoef.dk, herunder arbejde med billeder, video og illustrationer i samarbejde med vores grafiker.
-
Udvikle og udarbejde webstatistik sammen med vores SEO-ekspert for at identificere og sætte forbedringer i gang.
-
Deltage i den løbende drift med de øvrige webredaktører, herunder kvalitetssikre og publicere indhold på djoef.dk og i vores medlemsunivers.
-
Producere indhold til web og samarbejde med forskellige indholdsleverandører på tværs af organisationen.
Vi håber, du kan sige ja til det meste her
-
Du er en erfaren webredaktør og har helst erfaring med Sitecore.
-
Du ved, hvad digitale brugerrejser handler om, og er vant til at samarbejde med udviklingsafdelinger.
-
Du har arbejdet med digitale kampagner, er skarp i Google Analytics og kender til webværktøjer som Siteimprove.
-
Du er selvkørende, målrettet og struktureret - og god til at bygge relationer.
-
Du er en god kommunikatør, der selv kan skrive tekster, når det er nødvendigt.
-
Du har et kreativt mindset og et godt blik for visuel formidling på web.
-
Du er god til at spotte muligheder og har ideer til nye måder at løse udfordringer.
-
Du overholder deadlines og kan lede opgaver helt i mål.
Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling
Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde?
Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives og har en god balance mellem arbejde og fritid. Og hvor det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej.
Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af.
Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling.
I Marketing og Kommunikation tilbyder vi dig
Du træder ind i en afdeling med 16 medarbejdere og 3 studenter. Vi udvikler kampagner, eksekverer dagligt og evaluerer løbende vores indsatser. Vi samarbejder med reklame- og mediebureau om de største opgaver, men vi kan meget selv, og vi har eksperter på alle kanaler inhouse.
Vi lægger vægt på at løse opgaverne i samarbejde - det gælder både samarbejde med øvrige afdelinger, men også internt i afdelingen. Vi sætter teamet til konkrete opgaver, og du vil derfor opleve at arbejde sammen med stort spænd af dygtige kolleger.
Som ansat i Djøf kan du glæde dig til
-
attraktive løn- og ansættelsesvilkår
-
stærk faglighed og gode udviklingsmuligheder
-
en central arbejdsplads med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have
-
mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
-
op til 6 ekstra fridage om året og fri på andre udvalgte dage i året
-
betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning
-
andre attraktive vilkår - fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, fleksibel pensionsordning, børns sygedage, omsorgsdage mm.
-
at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.
Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.
Det med småt
Stillingen er fuldtid på 37 timer inkl. frokostpause med start snarest muligt. Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København. Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i relevante aftaler.
Lyder det som et match?
Er du endnu ikke helt sikker, kan du kontakte chef for Marketing og Kommunikation Lotte Braagaard på telefon 2834 3236.
Er du allerede overbevist, så send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.
Du kan være med, hvis vi har din ansøgning senest mandag den 26. september kl. 9.00. Vi forventer at holde første samtaler i uge 40 med testforløb og anden samtaler i uge 41