Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Viceøkonomichef med solid faglig ballast søges

Egedal Kommune

Egedal, Nordsjælland

Indrykket
19-06-2019

Har du lyst til at koordinere og styre de centrale processer og systemer, som udgør rygraden i kommunens økonomistyring? Og har du lyst til at blive viceøkonomichef og direkte personaleleder for seks dygtige, ambitiøse medarbejdere? Så er denne stilling helt sikkert noget for dig! 

 

Du vil få en nøglerolle i kommunens centrale økonomifunktion, der er fordelt i tre teams: Team Regnskab, Team Revision & Systemer og Team Økonomistyring.  Du vil blive viceøkonomichef med koordineringsansvar i hele afdelingen og direkte personaleleder for Revision & Systemer, der bl.a. har til hovedopgave at understøtte budgetlægningen samt budgetopfølgningen, aflægge regnskabet og stå for intern revision samt kommunens finansielle poster. Du vil ligeledes få ansvaret for kommunens økonomisystem, der snart skal i udbud, og hvor implementeringen af et nyt system derfor skal forberedes.

 

Du vil komme til at indgå i ledelsesgruppen sammen med økonomichefen, der har personaleansvar for Team Økonomistyring, og teamlederen for Team Regnskab. Og du vil blive et bindeled ift. den samlede økonomistyring såvel i kraft af rollen som viceøkonomichef, som et stort opgavefællesskab mellem de tre teams.

 

Vores samarbejde med kommunens fagcentre er præget af partnerskabstænkning med skarpt fokus på en løbende forbedring af kommunens opgaveudførsel. Vores opgave er at stille de nødvendige værktøjer og processer til rådighed for vores kollegaer i kommunens andre fagcentre og understøtte at organisationen har øje for helheden i opgaveudførslen.

 

Om dig

Vi forventer, at du:

 

  • har en solid faglig ballast ift.  at arbejde i en kommunal økonomifunktion

  • har lyst til personaleledelse, og gerne ledelseserfaring

  • kan håndtere mange bolde i luften og såvel bevare overblikket som gå i dybden rent fagligt

  • kan indgå aktivt i ledelsesgruppen og er en stærk holdspiller, der er serviceminded og kan lide at arbejde med en stor kollegial samarbejdsflade

  • er en dygtig kommunikator såvel skriftligt som mundtligt, og har en struktureret og analytisk tilgang til opgaver

  • har gode IT-færdigheder med særlig fokus på kompetencer i Excel

 

 

Vi tilbyder

 

  • en lederstilling i en ambitiøs økonomifunktion, der udfordrer den klassiske rammestyring, og som er i gang med at tranformere controller-funktionen

  • gode og ambitiøse kollegaer i et dynamisk miljø, hvor der er store mulighed for at præge jobbet og dagligdagen

  • store faglige udfordringer der giver gode muligheder for personlig udvikling

  • moderne og lyse omgivelser i nybygget Rådhus, med gode parkeringsforhold, og lige ved siden af Egedal St.

 

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Du indplaceres i henhold til gældende overenskomst. Der er tale om en fast fuldtidsstilling.

 

Ansøgningsfrist og tiltrædelse

Der er ansøgningsfrist onsdag den 7. august 2019. Der afholdes første runde ansættelsessamtaler torsdag den 15. august og anden runde ansættelsessamtaler torsdag den 22. august. Der vil blive anvendt testmateriale i forbindelse med anden runde. Du bedes vedlægge relevante uddannelsespapirer, når du søger stillingen.

Tiltrædelse pr. 1.oktober 2019.

 

Egedal Kommune ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge, uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk baggrund.

 

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at ringe til Økonomichef Rasmus Brask på tlf. 7259 6348 

 

Egedal Kommune

Egedal er en kommune i bevægelse med plads til begejstring. Vi ligger der, hvor storbyen holder op og landet begynder. Med 4 S-togs-stationer i kommunen er du midt i naturen og tæt på hovedstaden, der kun ligger en halv time herfra. Vi vil yde god service for Egedals borgere. Vi tror på, at en spændende arbejdsdag, hvor din faglighed kommer i spil sammen med kollegaernes, giver gode jobs, gode medarbejdere og god service. Kommunen har flere spændende jobtilbud og med en rivende byudvikling, er her også mange boliger under opførelse, og nye byer på vej. Læs mere om os på EgedalKommune.dk


Del dette job

Kontakt

Egedal Kommune

Adresse 1
Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke
Danmark
Tlf
72 59 60 00
Adresse 2
Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke
Danmark
Praktisk information
Oprettet
19-06-2019
Udløber
07-08-2019
Kviknummer
LJA-74149764
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Ledelse, Politik og samfund, Økonomi og regnskab
Ansøg nu
Lignende job

Cabinet de Recrutement ETUDE ET PROJET

Spie Batignolles

Del dette job

Virksomhedsinformation

Egedal Kommune

Adresse
Dronning Dagmars Vej 200
3650
Ølstykke
Danmark
Tlf 72 59 60 00
Praktisk information
Indrykket
19-06-2019
Ansøgningsfrist
07-08-2019
Kviknummer
LJA-74149764
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Ledelse, Politik og samfund, Økonomi og regnskab
Beliggenhed