Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udviklingsorienterede og strategiske Executive Assistants - for 'Teknologi og Platforme' samt 'Forretningsudvikling og Innovation'

LB Forsikring A/S

København, Storkøbenhavn

Indrykket
19-05-2023

Vil du gerne forandre og være noget særligt for andre? Dette kan være din mulighed for at få mere substans i dit arbejdsliv. Hos LB lægger vi sjæl i arbejdet, og vi møder medlemmer, kolleger og omverden med skærpet sans. Du bliver en del af et medlemsejet fællesskab, hvor vi er der for hinanden. Vi deler også målet om at gøre forsikring overflødig.

 

Kan du lægge sjæl i dine og teamets opgaver?

Vi søger to nye Executive Assistants til understøttelsen af Koncernledelsen i LB Forsikring.

 

Som Executive Assistant understøtter du enten koncerndirektøren for Teknologi og Platforme eller koncerndirektøren for Forretningsudvikling og Innovation. Hos begge får du muligheden for at komme med på en spændende rejse, hvor du tæt på ledelsen kan være med til at levere på vores strategiske retning frem mod 2026 til gavn for vores medlemmer.

 

Med reference til vores chef for Kommunikation og Ledelsesbetjening, bliver du en del af teamet i Kommunikation og Ledelsesbetjening, hvor en af vores fornemste opgaver er at sikre den løbende understøttelse, koordinering og kvalitetssikring af de mangeartede opgaver, som understøtter vores Koncernledelse og Direktion.

 

Dine væsentligste opgaver i stillingen vil være at:

  • Agere som tæt sparringspartner i såvel forhold af strategisk/udviklingsorienteret som driftsmæssig art i form af kalenderstyring og lignende

  • Forestå forretningsmæssig analyse og understøttelse af beslutningsoplæg

  • Udvikle, drive og vedligeholde kerneaktiviteter; fastlægge og udarbejde mødemateriale, deltage på ledelsesmøder og facilitere ledelsens mødeprocesesser samt sikre opfølgning og kommunikation i forhold til de punkter, der bliver besluttet

  • Varetage dag-til-dag support og sikre forberedelse og varetagelse af informationsdeling

  • Håndtere interne og eksterne stakeholdere

  • Lede og udføre ad hoc projekter ofte i tæt relation med stakeholders på tværs af forretningen.

 

Har du sans for fællesskab og de rette forudsætninger?

Vi ønsker, at du trives og skaber resultater i LB. Derfor ser vi på, om dine faglige og personlige forudsætninger møder de forventninger, din leder har til dig.

 

For at komme i betragtning til stillingen forventer vi, at du har en relevant videregående (kandidat)-uddannelse fra f.eks. CBS eller universitet. Vi søger kandidater med et par års erhvervserfaring, gerne fra lignende stilling eller f.eks. fra en konsulentvirksomhed. Du behøver ikke komme fra den finansielle sektor, men det vil være en fordel.

 

De øvrige forudsætninger er:

  • Du formår effektivt at sætte dig ind i strategien, organisationen og i til tider fagligt tungt materiale

  • Du har særdeles gode kommunikative evner og formår at formulere dig professionelt, præcist og korrekt skriftligt såvel som mundtligt

  • Du er analytisk dygtig, har gennemslagskraft og kan håndtere et til tider hårdt arbejdspres

  • Du er selvstændig og initiativrig i din arbejdstilgang

  • Du har erfaring med projektledelse og du er vant til at gebærde dig i ledelseslaget.

 

I tillæg er det en forudsætning for stillingen som Executive Assistant for koncerndirektøren for Teknologi og Platforme, at du har erfaring med arbejdet i en IT-organisation, herunder kendskab til processerne er omkring økonomi, sikkerhed og udviklingsprocesser.

 

Se, hvad dine kommende kolleger siger om LB

Vi har spurgt tre af dine kommende kolleger om, hvordan de oplever LB:

 

Vi kan godt lide hinanden, vi vil gerne hinanden, og vi er der for hinanden. Sådan skal det være at gå på arbejde.

 

Der er substans i tingene. Fundamentet er i orden. Vi holder, hvad vi lover, og når uheldet er ude for vores medlemmer, søger vi dækningsmuligheder frem for afslag.

 

Vi skal have de rette rammer og organisationen til at kunne indfri visionen om at gøre forsikring overflødig. Vi skal blive ved og ved, fordi vi ved, at vi former den substans, der skal skabe forhindringsløsningerne

 

Opstart er hurtigst muligt og senest 1. august 2023.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Ansøg online eller ring, hvis du vil vide mere.

 

Kontaktperson:

Chef for Kommunikation og Ledelsesbetjening, Pernille Als Fussing, tlf. 40 13 68 83, hvis du vil vide

mere om jobbet.

 

Talent Acquisition Specialist, Joan Fjordgaard Nørlem, tlf. 33 48 51 69, hvis du vil vide mere om rekrutteringsforløbet.

 

Frist:

11-06-2023

 

Tiltrædelse:

01-08-2023

 

Ugentlig arbejdstid:

Fuld tid

 

1. samtale afholdes:

19.-21. juni

 

2. samtale afholdes:

26.-27. juni

 

Arbejdssted:

Vores hovedkontor ligger på Amerika Plads 15, 2100 København Ø. Du kan arbejde hjemme op til to dage om ugen.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

LB Forsikring A/S

Adresse 1
Amerika Plads 15
2100 København Ø
Danmark
Adresse 2
Amerika Plads 15
2100 København Ø
Danmark
Praktisk information
Oprettet
19-05-2023
Udløber
11-06-2023
Kviknummer
LJA-84791840
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Analyse og information, Kommunikation og medier, Konsulent og rådgivning, Kontor og administration, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

LB Forsikring A/S

Adresse
Amerika Plads 15
2100
København Ø
Danmark
Praktisk information
Indrykket
19-05-2023
Ansøgningsfrist
11-06-2023
Kviknummer
LJA-84791840
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Analyse og information, Kommunikation og medier, Konsulent og rådgivning, Kontor og administration, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Beliggenhed