Institut for Mennesker og Teknologi søger en dygtig og engageret uddannelseskoordinator til instituttets mastersekretariat, der understøtter 5 masteruddannelser, 1 diplomuddannelse og en række uddannelses- og kursusforløb vedr. videre- og efteruddannelse. Sekretariatets portefølje forventes udbygget i de kommende år i forbindelse med universitetets styrkelse af kurser og uddannelser på VEU-området.
Der er tale om en spændende og udviklende stilling, hvor du kommer til at have en central og koordinerende rolle i forhold til studienævn, kursusudvikling, kvalitetssikring, varetagelse af samarbejdsrelationer til eksterne partnere og samarbejdet om videre og efteruddannelse på universitetet.
Du vil komme til at arbejde tæt sammen med instituttets ledelse, uddannelsernes studieledere og studerende og kollegerne i mastersekretariatet og på universitetet som helhed.
Vi ser gerne, at ansøgere har erfaring fra uddannelses- og/eller universitetssektoren og erfaringer med efter- og videreuddannelse.
Arbejdsopgaver og kvalifikationer
Blandt sekretariatets hovedopgaver:
- Kursus- og uddannelsesudvikling
- Sekretariatsbetjening af studienævn, uddannelsesudvalg og styregrupper
- Tilrettelæggelse af studiedage på efter- og videreuddannelsesområdet
- Markedskommunikation vedr. VEU-aktiviteter
- Administrativ understøttelse af universitetets udbygning af VEU-området
- Udarbejdelse af beslutningsoplæg og ledelsesinformation
- Udarbejdelse af kvalitative og kvantitative analyser
- Samarbejde med eksterne parter og offentlige myndigheder
Vi lægger vægt på:
- at du har en videregående uddannelse på kandidatniveau
- kendskab til videre- og efteruddannelsesområdet
- kendskab til offentlig forvaltning og gerne studieadministration
- evne til at skabe gode samarbejdsrelationer og blik for at inddrage relevante parter
- evne til at kommunikere på flere niveauer
- vilje til at varetage både udviklings- og driftsopgaver
- lyst til at tage ejerskab på og ansvar for egne og afdelingens opgaver
- kan arbejde struktureret, håndtere komplekse opgaver og kan navigere i en politisk organisation
- er fleksibel og trives med at arbejde selvstændigt og er i stand til at prioritere opgaverne i en omskiftelig hverdag med mange deadlines og ad hoc-opgaver
- har gode kommunikative kompetencer, er serviceminded og trives med at arbejde teambaseret
Mere information
For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt sekretariatsleder Hermod Ringgaard på (+45) 40202720 e-mail: hermod@ruc.dk.
Ansættelsesvilkår
Der er tale om en ansættelse på fuld tid 37 timer pr. uge med reference til sekretariatsleder Hermod Ringgaard.
Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC eller anden forhandlingsberettiget organisation.
Der er mulighed for at forhandle tillæg.
Vi ser gerne, at du kan begynde den 1. februar 2023 eller snarest derefter.
Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/
Ansøgningen skal indeholde:
1. Motiveret ansøgning
2. CV
3. Dokumentation for uddannelse
Ansøgningsfristen er d. 3. januar 2023.
Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.
Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.