Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudskonsulenter, der vil være med til at værne om samfundet og skabe tryghed og sikkerhed for borgerne

Rigspolitiet

København, Storkøbenhavn

Indrykket
11-04-2019

København, Rigspolitiet, Koncernstyring

Ca. 11.000 politibetjente vil gerne, men de kan ikke gøre det alene.

En væsentlig forudsætning for, at politiet kan løse sine kerneopgaver er, at de operative enheder til enhver tid råder over det nødvendige materiel, udrustning, køretøjer, våben, ammunition mv.

Det er her, at du kommer ind i billedet.

Vi har travlt, og søger derfor flere kolleger

Politiets samlede indkøbsvolumen udgør ca. 2,5 mia. kr. årligt, og består af en meget bred og varieret indkøbsportefølje dækkende alle politiets behov lige fra køretøjer, våben og ammunition over politispecifikt udstyr og materiel til komplekse it-systemer, licenser og konsulenter. Koncernindkøb i Rigspolitiet har det overordnede ansvar for indkøb i politiet, og gennemfører udbud og annonceringer af større anskaffelser.

Dine opgaver dit ansvar dine muligheder

Som udbudskonsulent er det din opgave, at der skabes juridisk og kommerciel sammenhæng og konsistens i udbudsmaterialet, og at dette sker et tæt samarbejde med Rigspolitiets områder, PET og politikredsene. Udbudsbetingelser, kontrakter samt juridisk kvalitetssikring af kravspecifikationer er dit helt grundlæggende ansvarsområde, men ikke mindst er du under hele udbudsprocessen den primære rådgiver og sparringspartner for din forretningsejer. Du bliver en del af et fagligt stærkt hold, der pt. udgør 16 akademiske medarbejdere organiseret i et juridisk team og tre udbudsteam. I dagligdagen er du overvejende selvkørende, men du ved også hvornår, du har behov for at søge råd hos en kollega, og hvornår du skal inddrage din leder. Især evner du at skifte gear i rette tid for at sikre fremdrift i din opgaveløsning.

Du udviser ansvar for egen udvikling, og er proaktiv i din videndeling og sparring med kolleger på tværs af teams og sektioner. Da vi har stor fokus på konstant kompetenceudvikling forventer vi helt naturligt, at du deltager aktivt i interne kompetenceudviklende aktiviteter.

Hvem er så du?

Du har en akademisk baggrund og meget gerne praktisk erfaring med udbud fra en større organisation. Udbudsret er for dig et aktivt tilvalg, og dit ønske er, sammen med os, at udvikle dig yderligere inden for denne specielle juridiske og praktiske disciplin.

Som udbudskonsulent i Koncernindkøb er det et væsentligt succeskriterium for dig, at du først og fremmest har blik for og forstår, at vi er en del af en større værdikæde, der samlet set fører til, at politiet kan udføre sine opgaver bedst muligt. Du tager derfor selvstændigt ansvar og ejerskab over dine opgaver, og skaber stærke samarbejdsrelationer til kolleger med andre fagligheder end din egen.

Da vores it-team skal forstærkes grundet et højt aktivitetsniveau og øget efterspørgsel, er det en særlig fordel, såfremt du har erfaring med it-udbud eller interesse i at videreudvikle dine faglige kompetencer indenfor dette særlige udbudsområde.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Polititorvet 14, 1780 København V.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Lars Krat, tlf. 2546 2311. Du kan finde generel information om politiet og om politiet som arbejdsplads på www.politi.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde 1. samtaler: Onsdag den 8. maj 2019.

Ansøgningsfrist: 30. april 2019

Koncernstyring

Koncernstyrings cirka 300 medarbejdere løser centrale opgaver inden for økonomi, strategi, analyse, service og kommunikation for tilsammen at sikre sammenhængende økonomi- og virksomhedsstyring i hele politiet.

Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Del dette job

Kontakt
Rigspolitiet
Polititorvet 14
1780 København
Tlf
33148888
Kontakt
Polititorvet 14
1780 København
Danmark
Arbejdssted
-----------
Afdeling
---------
Praktisk information
Oprettet
11-04-2019
Udløber
30-04-2019
Kviknummer
LJA-72462496
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Jura, Konsulent og rådgivning, Projektledelse
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Rigspolitiet

Adresse
Polititorvet 14
1780
København
Danmark
Tlf 33148888
Praktisk information
Oprettet
11-04-2019
Udløber
30-04-2019
Kviknummer
LJA-72462496
Jobtype
Fuldtid
Fag
Jura, Konsulent og rådgivning, Projektledelse
Beliggenhed