Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudskonsulent til indkøbsafdelingen i Rudersdal Kommune

Rudersdal Kommune

Rudersdal, Storkøbenhavn

Indrykket
22-10-2021

Er din udbudsfaglighed i top og vil du gerne være en del af et ambitiøst og velfungerende hold?

Om jobbet

I Indkøbsafdelingen i Rudersdal Kommune er vi i fuld gang med at modernisere kommunens indkøb.

Vores udbudsfaglige viden er stærkt efterspurgt og med denne stilling ønsker vi at styrke vores team med en udbudsfaglig profil.

Rudersdal indgår i indkøbsfællesskabet Spar 5 (med Lyngby, Gentofte, Gladsaxe og Frederiksberg), hvor der også løftes udbud og andre opgaver i samme regi.

Vi er ambitiøse og ønsker at gøre en forskel samtidig med, at vi prioriterer at have en arbejdsplads med en god og konstruktiv tone. Vi hjælper hinanden, når der er brug for det, og har en god work/life balance.

Din profil

Du har solid erfaring med offentlige indkøb og udbud og du sætter pris på at være en del af en afdeling med vidensdeling og trivsel i højsædet samtidig med, at de fleste opgaver løses individuelt.

Du værdsætter en varieret hverdag, hvor du med din udbudsfaglige viden er en naturlig deltager i sparring og rådgivning for de udbudsaktiviteter, der foregår.

Du er selvkørende, trives med mange bolde i luften, og sætter pris på en selvstændig arbejdsdag samtidig med, at du er en del af et kompetent indkøbsteam.

Du er ambitiøs og vil gerne bruge din udbudsviden til at hjælpe kommunens ordregivere til at skabe mere velfærd for pengene.

Du er positiv, konstruktiv, god til deadlines, og med din stærke rådgivning cementerer du gode relationer til kommunens områder.

Derfor skal du vælge os

Indkøb i Rudersdal er en del af kommunens Økonomiafdeling og en vigtig brik i kommunens strategiske prioriteringer og ressourcestyring. Vi ønsker at være blandt de indkøbsfunktioner, der leverer de bedste resultater. Gennem tæt samarbejde med kommunens områder og de øvrige stabe vil vi løfte barren for, hvor stor værdi godt offentligt indkøb kan tilføre.

Vi har fokus på performance, faglig udvikling og er et område med høj trivsel, lavt sygefravær og en god portion professionel stolthed. Dertil er der mulighed for hjemmearbejde 1-2 dage om ugen, når opgaverne passer dertil.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er til besættelse med tiltrædelse hurtigst muligt. Løn efter overenskomst og kvalifikationer. Vi holder til på Rådhuset i Holte.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor

Relevante eksamenspapirer og CV bedes vedlagt ansøgningen.

Samtaler: Forventes afholdt i uge 46 og 47. Test kan forekomme.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Kamilla Stark Lønsmann, kams@rudersdal.dk og tlf. 7268 2038 eller økonomichef, Peter Lassen, plas@rudersdal.dk og tlf. 7268 2030.

Ansøgningsfrist: 11. november 2021.


Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Rudersdal Kommune

Adresse 1
Øverødvej 2
2840 Holte
Danmark
Adresse 2
Øverødvej 2
2840 Holte
Danmark
Praktisk information
Oprettet
22-10-2021
Udløber
11-11-2021
Kviknummer
LJA-82855455
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Konsulent og rådgivning, Politik, kultur og samfund
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Rudersdal Kommune

Adresse
Øverødvej 2
2840
Holte
Danmark
Praktisk information
Indrykket
22-10-2021
Ansøgningsfrist
11-11-2021
Kviknummer
LJA-82855455
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Konsulent og rådgivning, Politik, kultur og samfund
Beliggenhed