Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudskonsulent til central indkøbsafdeling

Holbæk Kommune

Holbæk, Vestsjælland

Indrykket
28-03-2019

Brænder du for at sikre det gode indkøb, og vil du have et spændende og udfordrende job i et engageret og stærkt fagligt miljø så er dette job måske noget for dig?

 

Om stillingen

Holbæk Kommune har en professionel tilgang til optimering af offentlige indkøb og indkøbsafdelingen understøtter hele kommunen i forhold til udbud, indkøbsoptimering og kontraktstyring inden for varer og tjenesteydelser. Vi arbejder målrettet sammen med kommunens kerneområder og lige nu søger vi en ekstra udbudskonsulent, der primært vil komme til at løse opgaver inden for det tekniske område.

 

De primære arbejdsopgaver er:

  • Planlægning, udarbejdelse og gennemførelse af tilbudsindhentning/udbud af varer og tjenesteydelser

  • Udarbejdelse af kravspecifikationer i samarbejde med nedsatte brugergrupper

  • Sikre overholdelse af udbudsreglerne

  • Opfølgning af kontrakter

  • Yde løbende rådgivning i udbudsreglerne og kontraktfortolkning

  • Deltagelse i arbejdsgrupper i regi af Fællesudbud Sjælland og SKI

 

Om dig

Den ideelle kandidat har en stærk indkøbsfaglighed og erfaring fra en offentlig indkøbsenhed. Udover dette vil det være en fordel, hvis du også har kendskab til det tekniske område men det er ikke en forudsætning. Du har erfaring med gennemførelse af udbud, herunder et godt kendskab til gældende udbudslovgivning, men du kan også være nyuddannet med en stærk interesse for offentlige indkøb.

Du er i besiddelse af en kombineret forretningsmæssig og juridisk forståelse, således at du er i stand til at varetage kommunes interesser bredt på indkøbsområdet.

 

Vi lægger vægt på, at du som person er:

  • Løsningsorienteret

  • Trives i det tværfaglige samarbejde mellem Indkøb og kerneområderne

  • Struktureret i forhold til at sikre fremdrift i dine projekter samt kunne bevare overblikket

  • Selvstændig med henblik på at planlægge, prioritere og administrere dine arbejdsopgaver

  • Hjælpsom og i besiddelse af godt humør med lyst til at bidrage positivt til Indkøbsudvikling

 

Om Indkøb

Indkøb er en afdeling med 10 medarbejdere, der har erfaring fra både den offentlige og private sektor. Vi har således samlet en bred vifte af indkøbskompetencer i én stabsfunktion, som understøtter hele kommunen.

 

Vi er grundlæggende organiseret således, at hver konsulent understøtter et bestemt kerneområde i kommunen. Det giver mulighed for at opbygge gode samarbejdsrelationer og en afvekslende hverdag. Derudover har vi konsulenter, som arbejder fokuseret med indkøbsoptimering af kommunens tværgående varer, tjenesteydelser og it, samt e-handel og controlling.

 

Du vil møde en arbejdsplads, hvor dine kolleger på samme tid er selvkørende og holdspillere. Dels lægger vi vægt på betydningen af sparring på kryds og tværs, så juraen og det gode købmandskab bringes i bedst muligt samspil. Og dels er afdelingens udbudsopgaver organiseret som selvstændige projekter, hvor den enkelte udbudskonsulent er ansvarlig for samtlige faser fra analyse til udbud, samt efterfølgende kontraktstyring.

 

Vi er en afdeling, som sætter pris på humor, dynamik og åbenhed og vores samarbejde er præget af høj faglighed, loyalitet og fleksibilitet overfor såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.

 

Du kan forvente

  • Spændende og afvekslende opgaver

  • Plads til selvstændighed i opgaveløsningen og hjælpsomme kolleger

  • Faglige udfordringer og personlig udvikling

  • At møde en stærk juridisk faglighed og et stærkt juridisk miljø

  • En velfungerende arbejdsplads med højt til loftet, uformel atmosfære og let til smil

  • Fleksible arbejdstider i storrumskontor - med mulighed for hjemmearbejdsplads

 

Ansættelsesproces og vilkår

Ansøgningsfristen er mandag den 22. april 2019.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og samtaler forventes afholdt den 25. og 26. april. De kandidater, der udvælges til samtale, modtager besked herom pr. telefon. Oplys derfor det telefonnummer, du gerne vil kontaktes på.

 

Løn forhandles efter gældende overenskomst og erfaring via arbejdspladsens tillidsrepræsentant.

I forbindelse med ansættelsen forbeholder Holbæk Kommune sig ret til at indhente referencer.

Spørgsmål kan rettes til afdelingsleder Anders Brøndum, andeb@holb.dk, tlf. 72 36 13 64.


Del dette job

Kontakt

Holbæk Kommune

Adresse 1
Kanalstræde 2.
4300 Holbæk
Danmark
Praktisk information
Oprettet
28-03-2019
Udløber
22-04-2019
Kviknummer
LJA-71990949
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Konsulent og rådgivning
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Holbæk Kommune

Adresse
Kanalstræde 2.
4300
Holbæk
Danmark
Praktisk information
Indrykket
28-03-2019
Ansøgningsfrist
22-04-2019
Kviknummer
LJA-71990949
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Konsulent og rådgivning
Beliggenhed