Grønlands Selvstyre

Grønlands Selvstyre,

Grønland
04-05-2018

Udbudsjurist til Grønlands Selvstyre

Kontakt

Grønlands Selvstyre

Praktisk information
Oprettet:
04-05-2018
Udløber:
24-05-2018
Kviknummer:
LJA-60382326
Jobtype:
Fuldtid
Kontrakt/Projekt
Arbejdsområde:
Jura
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jurist eller erhvervsjurist med interesse for udbud og indkøb 6 mdr.s midlertidig ansættelse

 

Har du lyst at arbejde med rådgivning, kontrakter og udbud? Så er du måske vores nye kollega.

 

I Kontoret for Indkøb, Byggeri og Indkvartering varetager vi blandt andet udbud og tværgående leverandøraftaler for hele Grønlands Selvstyres Centraladministration. Målet er at skabe stadigt bedre rammer på indkøbsområdet for Grønlands Selvstyre. Som vores nye kollega vil du få masser af udfordringer i et arbejde med en praktisk tilgang til jura og mulighed for udvikling og ansvar.

 

Om jobbet

Vi er et forholdsvis lille kontor, og du vil derfor få mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige aspekter af indkøbsområdet i et lærerigt miljø.  Der er gode muligheder for faglig sparring og for at præge egne opgaver såvel som kontorets.

Kontoret udbyder både ramme- og enkeltstående aftaler, og vi er ansvarlige for kontrakter på en række områder, eksempelvis kontormøbler, snerydning og rejsebooking. Herudover varetager vi efter behov meget forskelligartede udbud for departementerne, samt rådgiver dem om konkrete aftaleforhold.

 

Dine væsentligste arbejdsopgaver vil være:

 

  • Gennemføre udbud fra ide til implementering
  • Leverandørforhandlinger
  • Udarbejde, indgå, implementere og styre kontrakter
  • Tværgående samarbejde og koordinering på indkøbsområdet
  • Vejlede og rådgive enheder i Selvstyret i forbindelse med udbud og kontrahering
  • Optimere indkøbsprocesser
  • Intern og ekstern kommunikation

 

 

Arbejdstiden er 40 timer om ugen.

Tiltrædelse: 1. juli 2018 eller efter aftale. Ansættelsen ophører automatisk efter 6 måneder. Der kan eventuelt blive tale om forlængelse.

 

Om dig

Du har en relevant videregående juridisk uddannelse, eksempelvis cand.jur. eller cand. merc. jur. Erfaring med offentlige indkøb samt kendskab til udbuds- og entrepriseret vil være en fordel, men ikke et krav.

 

Vi ønsker en kollega der:

 

  • Er analytisk
  • Er detaljeorienteret
  • Arbejder struktureret
  • Har en systematisk tilgang
  • Gerne påtager sig ansvar
  • Selv tager initiativet
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Har gode formidlingsevner - mundtligt og skriftligt
  • Har kendskab til arbejdet i et politisk styret miljø

 

 

Herudover skal du have gode samarbejdsevner, kunne gå i konstruktiv dialog med interne og eksterne interessenter og formå at rådgive og vejlede ikke-jurister om juridiske problemstillinger.

 

Om kontoret

Kontoret for Indkøb, Byggeri og Indkvartering er placeret i Økonomi- og Personalestyrelsen og består af en kontorchef og 8 medarbejdere.

Du vil komme til at indgå i et team på 5 ansatte, hvor vidensdeling, fagligt engagement og en positiv indstilling til opgaverne vægtes højt. Vi er et kontor i udvikling med en uformel omgangstone, et godt socialt sammenhold og stor bredde i de samlede arbejdsopgaver.

 

Løn og ansættelsesforhold

Løn - og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse, vil være i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og den forhandlingsberettigede organisation.

 

Bolig

Der kan til stillingen anvises anden midlertidig indkvartering efter de til enhver tid gældende regler, hvortil kan opkræves den indkvarterede et driftsbidrag af de med indkvarteringen forbundne udgifter samt opkræves møbleringsbidrag efter gældende regler. Indkvarteringen fraflyttes ved ansættelsesforholdets ophør. Såfremt medarbejderen misligholder lejemålet og dette fører til udsættelse af boligen, vil der ikke blive stillet anden midlertidig indkvartering til rådighed.

 

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til kontorchef Anders Malinovski på andm@nanoq.gl eller +299 34 58 39. Generel information om Grønlands Selvstyre findes på hjemmesiden www.naalakkersuisut.gl.

 

Ansøgning vedlægges CV, uddannelsesbevis samt øvrige relevante bilag.

Ansøgningsfrist er torsdag d. 24. maj 2018. Samtaler forventes at finde sted i uge 22.

Skriv gerne at du har set jobbet hos Djøfs Jobunivers...

Populære job

Kommunikationschef til Børn- og Ungeforvaltningen

Odense Kommune
Frist: 
06-06-2018

Udviklingsorienteret jurist til adjunkt eller lektor stilling

Professionshøjskolen Absalon
Frist: 
01-06-2018

Bispebjerg og Frederiksberg Hospital søger sekretariats- og udviklingschef

Region Hovedstaden - Bispebjerg og Frederiksberg Hospital
Frist: 
11-06-2018

Akademiker til implementering af web-tilgængelighed i det offentlige

Digitaliseringsstyrelsen
Frist: 
06-06-2018
Lignende job
Universitetet i Oslo
Frist:
25-06-2018
Schala & Partners Eiendomsmegling
Frist:
25-06-2018