Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Udbudsansvarlig

Region Midtjylland - Indkøb & Medicoteknik

Aarhus, Østjylland

Indrykket
06-09-2019

Har du erfaring med at facilitere EU-Udbud? Så vil du garanteret passe godt ind i Region Midtjyllands indkøbsafdeling, hvor vi søger en ny kollega til at gennemføre offentlige udbud.

 

Region Midtjylland køber årligt varer og tjenesteydelser for ca. 8 mia. kr. For at effektivisere og kvalitetssikre regionens indkøb, er de indkøbsfaglige kompetencer samlet i Indkøb & Medicoteknik, der er en regional fællesfunktion indenfor både indkøb, logistik og medicoteknik. Afdelingen har 160 ansatte.

 

Arbejdsområder/-indhold:

En af dine vigtigste opgaver bliver at facilitere udbudsprocessen i tæt samarbejde med dedikerede brugergrupper, som bl.a. består af kliniske fagfolk fra regionens hospitaler, indkøbs- og lagerfunktioner samt øvrige brugere/personer, som ikke nødvendigvis kender til udbud.

 

Sammen med Indkøb & Medicotekniks øvrige medarbejdere og i tæt samarbejde med brugergruppen skal du medvirke til at skabe rammerne for effektive udbud og indkøb af varer og tjenesteydelser.

 

Du skal være i stand til at træffe balancerede forretningsmæssige beslutninger, hvor du sikrer tilfredse slutbrugere og overholdelse af lovgivning samt skaber økonomiske resultater. Du skal derudover kunne se muligheder frem for begrænsninger, have fokus på detaljerne og være i stand til at levere høj kvalitet.

 

Dine opgaver vil bl.a. bestå i: 

 

  • Planlægning, tilrettelæggelse og gennemførelse af EU-udbud samt ansvar for de kommercielle og strategiske aspekter af processen

  • Projektledelse med ansvar for arbejde med brugergrupper og overholdelse af tidsplaner

  • Ansvarstagelse for tid, ressourcer og leverancer i udbudsprocessen

  • Udarbejdelse af kontrakter og samarbejdsaftaler

  • Beregning af besparelsespotentiale på indgåede aftaler

  • Udarbejdelse af behovs- og markedsanalyser

  • Implementering og markedsføring af aftaler internt i Region Midtjylland

 

 

Vi søger en udbudsansvarlig med følgende kvalifikationer:

 

  • Relevant økonomisk/merkantil uddannelse og/eller erfaring fra en lignende stilling

  • Kendskab til EUs udbudsregler og kompetence til at yde kompetent rådgivning herom i forhold til interessenter - relevant erfaring er en fordel, men ikke en forudsætning

  • Struktureret og metodisk tilgang til opgaver

  • God gennemslagskraft også under pres

  • Evne til at koordinere, planlægge og have overblik

  • Udadvendt natur, gode samarbejdsevner, herunder evne til at skabe netværk og kommunikere med forskellige faggrupper

  • Initiativrig, engageret og med en ansvarsbevidst tilgang til opgaverne

  • God til at kommunikere og formulere sig både i skrift og tale

  • Loyal og humoristisk

 

 

Vi tilbyder:

 

  • En stilling med interessante og udviklende arbejdsopgaver

  • Et travlt, kompetent og spændende arbejdsmiljø med samarbejdsmuligheder

  • Faglig sparring på meget højt niveau

  • Mulighed for selv at præge dagligdagen og for at bidrage til afdelingens udvikling

  • En arbejdsplads der lægger vægt på humor, trivsel og en åben omgangstone

  • Fleksible arbejdstider med plads til fritid og familie

  • Mulighed for faglig udvikling

 

 

Løn- og ansættelsesvilkår:

Hovedtjenestestedet er Indkøb & Medicoteknik, Nørrebrogade 44, Bygning 2A, 3. sal,

8000 Aarhus C.

 

Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer.

 

Ansættelsen sker med reference til områdelederen for udbudsansvarlige og F-team.

 

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende regler om Ny Løn.

 

Det tilstræbes, at ansættelsen finder sted pr. 1. december 2019 eller snarest muligt.

 

Yderligere oplysninger:

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:

 

Områdeleder Anette Christiansen på tlf. 2327 1887 eller via e-mail Anette.Christiansen@stab.rm.dk

 

Vi afholder 1. samtale mandag d. 30. september og evt. 2. samtale onsdag d. 2. oktober 2019. Der indkaldes med kort varsel til begge samtalerunder.

 

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfristen er søndag den 22. september 2019.

 

Ansøgninger modtages kun via vores elektroniske rekrutteringssystem. Vælg det anførte link for at søge stillingen.

 

Indkøb & Medicoteknik har ansvar for indgåelse af indkøbsaftaler og rådgivning i forbindelse med udbud og kontraktindgåelse samt rådgivning om og gennemførelse af effektive logistikløsninger. Indkøb & Medicoteknik har ligeledes ansvar for medicoteknisk bygherrerådgivning samt planlægning, koordinering og anskaffelse af medicoteknisk udstyr. Derudover varetager afdelingen fagtekniske opgaver som service, modtagekontrol og registrering af medicoteknisk udstyr samt udfører forsknings- og udviklingsopgaver inden for hele ansvarsområdet.

 

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Del dette job

Kontakt

Region Midtjylland - Indkøb & Medicoteknik

Adresse 1
Nørrebrogade 44, Bygning 2A, 3. sal
8000 Aarhus
Danmark
Praktisk information
Oprettet
06-09-2019
Udløber
22-09-2019
Kviknummer
LJA-75411012
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Politik, kultur og samfund
Ansøg nu
Lignende job

Del dette job

Virksomhedsinformation

Region Midtjylland - Indkøb & Medicoteknik

Adresse
Nørrebrogade 44, Bygning 2A, 3. sal
8000
Aarhus
Praktisk information
Indrykket
06-09-2019
Ansøgningsfrist
22-09-2019
Kviknummer
LJA-75411012
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Politik, kultur og samfund
Beliggenhed