Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To studenter til Økonomi og Ejendomsadministrationen i Københavns Ejendomme & Indkøb

Københavns Kommune

København, Storkøbenhavn

Indrykket
21-05-2019

Har du lyst til at prøve kræfter med alsidige og spændende opgaver indenfor økonomistyring, regnskabsprocesser, ejendomsadministration og ledelsesbetjeningen i en politisk organisation i udvikling? Ønsker du indsigt i og værdifuld erfaring med anvendelse af systemer til økonomistyring, og bliver du motiveret af at arbejde systematisk og grundigt med analyse af data, så er du den, vi søger i KEID. 

 

Københavns Ejendomme og Indkøb (KEID) er en tværgående koncernenhed i Københavns Kommune forankret i Økonomiforvaltningen. Vi har ansvar for ejendoms-, indkøbs- og forsikringsområdet på tværs af kommunen. 

 

Hvordan er jobbet? 

Som studentermedhjælper i Økonomi eller Ejendomsadministrationen vil du stå til rådighed for løsning af opgaver i hele enheden. Opgaverne vil have varierende karakter, men kan forventes at ligge inden for følgende områder: 

 

  • Understøttelse af controlling af ejendomsadministrationen 

  • Dataanalyse 

  • Konterings- og afstemningsopgaver 

  • Mundtlige og skriftlige præsentationer af analyser 

  • Diverse ad hoc-opgaver i enheden 

 

Der vil være god mulighed for at udvikle dig i stillingen, efterhånden som du opnår erfaring med jobbet. 

 

Som udgangspunkt vil din arbejdsuge være 15 timer. Omfanget af arbejdet kan variere hen over året i forhold til vores arbejdsbelastning, men der vil selvfølgelig blive taget hensyn til dine eksamensperioder mv. 

 

Hvem er du? 

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse, som f.eks. cand.polit., cand.scient.pol., cand.merc. eller lignende, og: 

 

du har erfaring med Excel.  

 

  • Du er god til at overskue og tilegne dig viden om strukturer og sammenhænge i tal 

  • Du er fagligt ambitiøs, tager ansvar for dine opgaver, har fokus på at overholde skarpe deadlines og har gode skriftlige formuleringsevner 

  • Du er serviceminded, fleksibel og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver og holde overblikket 

  • Du er god til at samarbejde, og er en god kollega både fagligt og socialt.

 

Hvem er vi? 

I Økonomi bliver du en del af et stærkt fagligt miljø sammen med ca. 20 dygtige kollegaer med en uformel tone. Vi har for nylig organiseret os i faglige cirkler med henblik på at forbedre det tværgående samarbejde om styringen af KEIDs økonomi. 

 

Ejendomsadministrationen består af 25 dygtige medarbejdere, fordelt på tre teams. Samlet forestår vi administrationen af hele Københavns Kommunes ejendomsportefølje på knap 2,6 mio. m2. Vi sikrer, at der er styr på bl.a. kontraktforhold, lejebetalinger, forbrugs- og driftsregnskaber og systemunderstøttelsen heraf. 

 

Løn og ansættelsesvilkår 

Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn.

 

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

 

Arbejdspladsen er på Borups Alle i København NV. 

 

Har du spørgsmål? 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte chef for Økonomi Kasper Thimgaard på 2624 7671 eller chef for Ejendomsadministrationen Laura Togsverd-Madum på 4044 8924. 

 

Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 5. juni 2019

 

Samtaler foregår i uge 24, hvor der kan indgå tests. 

 

Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum 

Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv.

 

Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for dem, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger.

 

Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk


Del dette job

Kontakt

Københavns Kommune

Adresse 1
Borups Allé 177
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
21-05-2019
Udløber
05-06-2019
Kviknummer
LJA-73444316
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration, Analyse, Økonomi og regnskab
Ansøg nu
Lignende job

Universitetet i Oslo

Universitetet i Oslo

Universitetet i Oslo

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune

Adresse
Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Praktisk information
Indrykket
21-05-2019
Ansøgningsfrist
05-06-2019
Kviknummer
LJA-73444316
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Administration, Analyse, Økonomi og regnskab
Beliggenhed