Region Hovedstaden - Hvidovre Hospital

Region Hovedstaden - Hvidovre Hospital,

Storkøbenhavn
07-06-2017

To medarbejdere til Økonomi & Styring

Kontakt

Region Hovedstaden - Hvidovre Hospital

Kettegård Allé 30
2650
Hvidovre
Praktisk information
Oprettet:
07-06-2017
Udløber:
21-06-2017
Kviknummer:
LJA-46783056
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Amager og Hvidovre Hospital søger to medarbejdere til Økonomi & Styring 

Vil du være med til planlægningen af fremtidens akuthospital og budgetplanlægningen på Amager og Hvidovre Hospital? 

- Så er du måske en af vores nye medarbejdere? 

Amager og Hvidovre Hospital er et af landets største akuthospitaler. Hos os handler det om liv. Om at redde liv og bringe liv til verden. Om livskvaliteten for patienten og et godt arbejdsliv for medarbejderne. Med afsæt i omfattende nybyggeri, sundhedsplatform og tydeligt patientfokus er vi i fuld gang med at opbygge fremtidens akuthospital. Vi skal samtidig kunne levere stigende aktivitetsniveau for færre ressourcer og leve op til centrale kvalitets- og leverancekrav. Det kræver solid styring og effektiv ressourceanvendelse. 

Stillingerne 

Der er to ledige stillinger i Økonomi & Styring. Vi søger en erfaren medarbejder til planlægningsopgaver og en medarbejder med 1-2 års erfaring til at forstærke vores budgetmæssige indsats i forhold til kvalitetsfondsbyggeriet. Begge vil referere til Økonomi- og Planlægningschefen. 

Planlægning 

Med denne stilling vil du blive tovholder for afdelingens funktioner i fht. planlægningen af Fremtiden Akuthospital. 

Det betyder, at du skal 

  • Koordinere og facilitere afdelingens opgaver på området
  • Varetage sekretariatsbetjening
  • Have ansvaret for diverse analyser og beregninger
  • Sikre sammenhæng til hospitalets kvalitetsfondsbyggeri
  • Bidrage til afdelingens øvrige planlægningsopgaver. Eksempelvis specialeplanlægning og hospitalsplanlægning.

Budgetmedarbejder 

Med denne stilling vil du komme til at medvirke til, at Amager og Hvidovre Hospitals Kvalitetsfondsbyggeri får det rette fokus i de kommende års budgetplanlægning. 

Det betyder, din opgave bliver at 

  • Medvirke til at beregne og analysere de budgetmæssige konsekvenser sfa. Kvalitetsfondsbyggeriet
  • Medvirke til at sikre et godt og solidt samarbejde med Center for Ejendomme, som har bygherreansvaret for Kvalitetsfondsbyggeriet på AHH
  • Indgå i den månedlige budgetopfølgning på hospitalet

Kvalifikationer

Du skal have lyst til at arbejde i et tværfagligt miljø, hvor du skal skabe gode samarbejdsrelationer og formidle komplekse økonomiske problemstillinger pædagogisk, kort og præcist på alle niveauer i organisationen. Det kræver, at du er imødekommende, har overblik og et godt humør.

Fælles for stillingerne gælder, at 

  • du har en relevant akademisk uddannelse
  • du har kendskab til SAS og Excel
  • du er initiativrig og åben over for nye opgaver
  • du er talstærk og evner at arbejde med store datamængder
  • du arbejder struktureret og overholder tidsfrister
  • du er fagligt ambitiøs

For stillingen med planlægning af fremtiden akuthospital er det en fordel, hvis du har erfaring som tovholder på lignende store projekter, samt at du kender sygehus- og sundhedsvæsenet og selv kan tage del i tunge analyse- og beregningsopgaver. 

For stillingen som budgetmedarbejder er det en fordel at have erfaring med budgetplanlægning og implementering af effektiviseringskrav. 

Vi tilbyder

Vi tilbyder spændende opgaver i en uformel og inspirerende stabsenhed, hvor du har mulighed for at arbejde selvstændigt. Du skal arbejde i Økonomi & Styring, som er placeret på Hvidovre Hospital. Her er de grundlæggende budgetopgaver samlet med det tværgående ansvar for økonomisk og kapacitetsmæssig planlægning, aktivitets- og driftsmålsstyring samt produktionsstyring og procesoptimering. 

Dine nærmeste kolleger vil være medarbejdere, der beskæftiger sig med planlægning, produktions- og aktivitetsstyring samt budgetopfølgning. Vi arbejder 37 timer om ugen med flekstid. Du vil blive ansat som fuldmægtig eller konsulent afhængig af erfaring og baggrund. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. 

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte Økonomi- og Planlægningschef Pernille Møller Pedersen på telefon 38 62 18 47 eller 22 78 83 28. 

Du skal sende din ansøgning senest den 21. juni 2017 kl. 12.00. Der vil blive afholdt samtaler den 23. juni med henblik på start den 1. august 2017. Evt. anden samtaler vil være i uge 26. 

Skriv gerne at du har set jobbet hos Djøfs Jobunivers...

Populære job

Chefkonsulent til det specialiserede Socialområde

Region Syddanmark, Regionshuset
Frist: 
02-10-2017

Chefkonsulent til LIVSVÆRK

Livsværk
Frist: 
18-10-2017

Ambitiøs Senior Tax Manager

Redmark
Frist: 
20-10-2017
Lignende job
YoungCRM A/S
Aalborg, Nordj...
Frist:
26-10-2017