Brænder du for at skabe resultater og fremdrift i et succesfuldt team, hvor vi skaber værdi i medlemskabet og bidrager til medlemsvækst igennem hvervning og fastholdelse. Så har Djøf brug for dig.
Du skal sammen med os lykkes med:
-
udgående samtaler med potentielle nye medlemmer på baggrund af leads fra kampagner, arrangementer og lignende - du afdækker behov, skaber værdi og melder nye medlemmer ind i Djøf
-
problemløsning og fastholdelse af medlemmer, der overvejer at melde sig ud
-
udgående velkomstsamtaler med nye medlemmer, hvor vi skaber værdi og styrker medlemskabet hos både studerende og erhvervsaktive.
-
forskellige andre spændende telemarketingopgaver som fx mersalg af Djøfs andre kontante fordele og ydelser.
Vi klapper i hænderne, hvis du kan krydse nogle af de her af:
-
Du har stærke kommunikative evner og er ikke bange for at være direkte.
-
Du er overbevisende og sælgende af natur og motiveres af at se resultaterne af dit arbejde.
-
Du er lyttende og empatisk.
-
Du har erfaring med at servicere over telefon og har en professionel tilgang.
-
Du har erfaring med hvervning, salg eller telemarketing.
-
Du kan tale med alle typer mennesker, formår at sætte dig i en andens sted og har gennemslagskraft, og kan udfordre og skabe tillidsfulde relationer på alle niveauer i organisationen.
Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling.
Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde?
Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives og har en god balance mellem arbejde og fritid. Og hvor det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej.
Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af.
Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling. Nu mangler vi bare dig.
Som Telemarketing konsulent i medlemsservice kan vi tilbyde dig
-
attraktive løn- og ansættelsesvilkår
-
stærk faglighed og gode udviklingsmuligheder
-
fed lokation med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have
-
god balance mellem arbejde og fritid samt et godt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden
-
en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer
-
mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
-
op til 6 ekstra fridage om året og fri på andre udvalgte dage i året
-
betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning
-
andre attraktive vilkår - fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, fleksibel pensionsordning, frihed til børns sygedage, omsorgsdage mm.
-
et spændende tværfagligt miljø med et solidt sammenhold
-
at være en del af en stærk organisation i udvikling og vækst
-
at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.
Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.
Det med småt
Stillingen er fuld tid med 37 timer om ugen inkl. frokostpause.
Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København. Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i relevante aftaler.
Lyder det som et match?
Er du endnu ikke helt sikker, kan du kontakte daglig leder Per Petersen, 3152 7091 eller ppe@djoef.dk
Er du allerede overbevist, så send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.
Du kan være med, hvis vi har din ansøgning inden mandag d. 25/9 2023. Vi forventer at holde samtaler i uge 39.
Anonymisering af ansøgerfeltet
Alle ansøgninger bliver anonymiseret ved modtagelse. Ansættelsesudvalget bliver derfor ikke præsenteret for ansøgerens navn, køn, alder eller billede. Du bedes derfor så vidt muligt undlade sådanne oplysninger i CV og ansøgning.