Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til Nævnssekretariatet, Frederiksberg Kommune

Frederiksberg Kommune

København, Storkøbenhavn

Indrykket
14-03-2019

Jura under Udvikling og Jura i Frederiksberg Kommune søger hurtigst muligt eller pr. 1. juni 2019 en teamleder til ledelse af sekretariatet for Frederiksberg Huslejenævn, Beboerklagenævn og Hegnsyn.

 

Om jobbet

Jura er bl.a. sekretariat for Kommunalbestyrelsen, varetager juridisk konsulentvirksomhed, valg, vielser m.v. og yder sekretariatsbistand til ni nævn og råd.

 

Stillingen vil være en del af ledelsen i Udvikling og Jura, som består af en afdelingschef, en souschef og 5 teamledere.

 

De primære ansvarsområder

Du bliver daglig leder for nævnssekretariatet. Du får et spændende og krævende arbejdsområde, og du vil skulle løse dine arbejdsopgaver med en høj grad af selvstændighed i samarbejde med medarbejderne i sekretariatet.

 

Nævnssekretariatet behandler ca. 450 sager årligt for huslejenævnet, beboerklagenævnet og hegnsynet. Du vil have ansvar for, at målene nås med hensyn til kvalitet og effektivitet, og dit arbejde vil bestå af konkret sagsbehandling, mødedeltagelse og ledelse.

 

Din profil

Du er jurist. Erfaring fra lignende opgaver i anden offentlig eller privat organisation vil være en fordel. Du forventes at have nogle års erfaring fra f.eks. huslejenævn, advokatvirksomhed eller ejendomsadministration.

 

Vi lægger vægt på, at du:

 

  • har indgående kendskab til lejeret

  • er resultatorienteret med evne til at inspirere og delegere

  • har flair for ledelse og samarbejde

  • tager ansvar - er innovativ og god til at kommunikere og

  • er rigtig god til at få noget fra hånden.

 

 

Du har sans for detaljerne også i komplekse sammenhænge og leverer resultater af høj kvalitet. Som person er du udadvendt, serviceminded og evner at samarbejde på alle niveauer.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Løn, pension og øvrige ansættelsesvilkår vil være i henhold til AC-overenskomsten efter nærmere aftale.

 

Kontaktoplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen fås hos juridisk chef Dorthe Schade, telefon 3821 4230.

 

Ansøgning

Vi skal modtage din ansøgning med kopi af eksamensbeviser samt CV senest den 5. april 2019, og du skal søge via knappen send ansøgning nedenfor.

 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 15 og 17.

 

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.

Vi er en moderne kommune, der betjener ca. 105.000 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

Del dette job

Kontakt
Frederiksberg Kommune
Rådhuset,
Smallegade 1
2000 Frederiksberg
Kontakt
Rådhuset,
2000 Frederiksberg
Danmark
Arbejdssted
-----------
Afdeling
---------
Praktisk information
Oprettet
14-03-2019
Udløber
05-04-2019
Kviknummer
LJA-71564413
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Jura, Ledelse
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Frederiksberg Kommune

Adresse
Rådhuset,
2000
Frederiksberg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
14-03-2019
Udløber
05-04-2019
Kviknummer
LJA-71564413
Jobtype
Fuldtid
Fag
Jura, Ledelse
Beliggenhed