Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamleder til Ejendomsjura i Ejendomscenter i Nordsjælland

Egedal Kommune

Egedal, Nordsjælland

Indrykket
12-08-2019

Center for Ejendomme og Intern Service (Ejendomscentret) i Egedal Kommune søger en teamleder til at lede et erfarent og energisk juridisk team med 5 medarbejdere.

 

Ejendomsjurateamet arbejder blandt andet med at gennemføre udbud af kommunale bygge- og anlægsopgaver, håndtere entrepriseretlige spørgsmål i kommunens bygge og anlægsprojekter, at købe og sælge ejendomme samt indgår i arbejdet med Egedal Kommunes ambitiøse Byudviklingsprogram. Som teamleder vil du have personaleansvar for teamets medarbejdere med reference til afdelingslederen.

 

Lidt om os og dine opgaver

Din hovedopgave vil være at lede og udvikle teamets faglighed, herunder navnlig løfte den entreprise- og udbudsretlige faglighed samt understøtte den høje faglighed indenfor ejendomsjura. Samtidig vil din opgave være at styre og fordele teamets opgaver sideløbende med egen varetagelse af særlige entreprise- og udbudssager. Derudover vil du indgå i lederteamet i Ejendomscenteret og være med til at sætte den strategiske retning for centerets udvikling.

 

Teamets arbejds- og ansvarsområder er:

 

  • Byudvikling. Udbud og salg af kommunale ejendomme og byudviklingsområder, bistand til indgåelse af kontrakter i forbindelse med byggemodning, udarbejdelse af udbygningsaftaler og lignende. Du kan læse mere om Egedals Byudviklingsprogram i Byudviklingskataloget fra juni 2019.

  • Entrepriseret og udbud af anlægsprojekter. Rådgivning om valg af udbuds- og entrepriseformer, bistand med gennemførelse af udbud, håndtering af entrepriseretlige spørgsmål og forhandling med entreprenører. Egedal Kommune er ved at gennemføre en ambitiøs 10-årig investeringsplan for modernisering af kommunens skoler, samt renovering af kommunens øvrige bygningsmasse som teamet er med til at understøtte fremdriften af. Du kan læse mere om investeringsplanen i Budgetaftalen for 2019-2022.

  • Administration af kommunale ejendomme og grunde, samt udlejning af boliger til private samt bortforpagtning af jorde.

  • Rådgivning om øvrige juridiske spørgsmål i Ejendomscenteret, herunder aftaler om almene plejeboliger og serviceaftaler for kommunens bygninger.

 

 

Teamet er en del af afdelingen Byg, Ejendomsadministration og Jura, som består af 17 medarbejdere. Den øvrige del af afdelingen gennemfører anlægsprojekter og større udviklingsprojekter for kommunen.

 

Om dig

Vi forestiller os, at du er uddannet jurist med en stærk faglig profil indenfor udbuds- og entrepriseret for offentlige bygge- og anlægsprojekter, hvor du har erfaring med selvstændig håndtering af entreprise- og udbudsretlige processer og problemstillinger. Derudover vil det være en fordel, at du har kendskab til køb og salg af kommunale ejendomme og byudviklingsprojekter generelt.

 

Derudover lægger vi vægt på at du;

 

  • har gode samarbejds- og formidlingsevner som viser sig ved, at du kan få det tværgående samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere til at spille på et højt niveau,

  • har erfaring med personale eller faglig ledelse, og at du ønsker kontinuerligt og refleksivt at udvikle dig som god leder,

  • kan skabe resultater i en politisk ledet organisation med fokus på at skabe værdi sammen med Egedal Kommunes borgere,

  • er positiv, engageret og åben,

  • og sidst men ikke mindst er en person med et godt humør, der kan skabe en god stemning omkring sig.

 

 

Hos os får du

 

  • et arbejde med mening og udviklingspotentiale, såvel fagligt som personligt,

  • et arbejde med samarbejder på tværs af fagligheder og opgaveområder,

  • et arbejde, hvor det er muligt at præge den strategiske retning, og

  • et fagligt bredt kvalificeret og uhøjtideligt miljø med engagerede lederkollegaer i såvel centeret som i kommunen

 

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuld tid med ansættelse fra den 1. november 2019. Du ansættes i henhold til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation.

 

Du får arbejdsplads på vores flotte nybyggede rådhus, der ligger lige ved siden af Egedal Station, hvorfra der kører S-tog hvert 10. minut i myldretiden.

 

Derudover tilbyder vi god kantineordning, træningsfaciliteter, personaleforening og meget mere.

 

Ansøgning og tiltrædelse

Vi skal have din ansøgning senest den 1. september 2019. Vedhæft CV, uddannelsespapirer og andre relevante dokumenter, når du søger.

 

Har du spørgsmål så kontakt afdelingsleder Katrine Madsen på tlf. 7259 6233 eller mail: katrine.madsen@egekom.dk eller centerchef Mette Mylin på tlf. 7259 6200 eller mette.mylin@egekom.dk.

 

Vi forventer at afholde samtaler i uge 37 og 38.

 

Egedal Kommune ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til

at søge, uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk baggrund.


Del dette job

Kontakt

Egedal Kommune

Adresse 1
Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke
Danmark
Tlf
72 59 60 00
Adresse 2
Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke
Danmark
Praktisk information
Oprettet
12-08-2019
Udløber
01-09-2019
Kviknummer
LJA-74763407
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Jura, Ledelse, Ledelse
Ansøg nu
Lignende job

Arbeid og velferdsdirektoratet, NAV

Nasjonal sikkerhetsmyndighet Oslo, Langkaia

Del dette job

Virksomhedsinformation

Egedal Kommune

Adresse
Dronning Dagmars Vej 200
3650
Ølstykke
Danmark
Tlf 72 59 60 00
Praktisk information
Indrykket
12-08-2019
Ansøgningsfrist
01-09-2019
Kviknummer
LJA-74763407
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Jura, Ledelse, Ledelse
Beliggenhed