Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger to studentermedhjælpere til direktionssekretariatet og understøttelse af virtuelle konferencer
Vil du med ind i et centralt maskinrum, hvor vi arbejder for bedre skoler og uddannelser i Danmark? Og har du mod på at tage stor del i, at vores organisation kommer på forkant i en ny tid, hvor virtuelle møder og konferencer er en del af dagligdagen? Så er du måske en af vores kommende studentermedhjælpere.
Stillingerne og organisationen
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK) har ca. 500 medarbejdere og er en del af Børne- og Undervisningsministeriet. Vi fremmer kvalitetsudvikling på uddannelser på Undervisningsministeriets område, fører tilsyn med kvaliteten på uddannelserne og understøtter en effektiv institutionsdrift.
Vores to kommende studentermedhjælpere vil indgå i Direktionssekretariatet, som er placeret lige under styrelsens direktør og arbejder med generel betjening af direktionen, HR og økonomi. Sekretariatet består af en sekretariatsleder og syv øvrige medarbejdere, samt fremadrettet to studentermedhjælpere.
Sekretariatet indgår til daglig i tæt samarbejde med både direktion, styrelsens mange andre enheder samt øvrige dele af ministeriet.
Arbejdsopgaverne
De to nye studentermedhjælpere vil skulle varetage en ny opgave som styrelsens interne eksperter i facilitering af virtuelle møder og konferencer. Det vil bestå i bidrage til gennemførelsen af virtuelle arrangementer og i at vejlede styrelsens medarbejdere i brugen af virtuelle platforme. Det kan være i form af opsætning og teknisk understøttelse af arrangementer i fx Adobe Connect eller Skype, optagelse af videoer og webinarer samt efterbehandling af videooptagelser i Camtasia.
Derudover vil studentermedhjælperne indgå i direktionssekretariatets daglige arbejde og således bidrage til betjening af direktionen og udførelse af tværgående opgaver for styrelsen. Disse opgaver vil være mangeartede og vil fx kunne omfatte informationssøgning, referatskrivning, udarbejdelse af power point oplæg og simple grafiske opsætninger af materiale til eksternt brug.
Opgaverne indebærer samarbejde med det øvrige direktionssekretariat, direktionen samt særligt de enheder i styrelsen, som gennemfører mange arrangementer, herunder styrelsens læringskonsulentkorps.
Dine kvalifikationer
Vi forestiller os, at du læser på en videregående uddannelse, fx samfundsvidenskabelig eller kommunikationsfaglig.
Det er ikke afgørende, om du på nuværende tidspunkt kan mestre bestemte software-programmer, da der vil indgå oplæring især i den første tid i jobbet. Men det er en forudsætning, at du har flair for IT, og at det falder dig naturligt at sætte dig ind i nye programmer og nyt udstyr. Derudover skal du være i stand til at formidle din viden og vejlede andre i brugen
Desuden lægger vi vægt op, at du:
-
Har gode samarbejdsevner
-
Har mod på at kaste dig over mangeartede opgaver og lære at tackle dem undervejs
-
Kan formulere dig klart og tydeligt på skrift og i tale
-
Er struktureret og kan bevare overblikket med flere bolde i luften
-
Er serviceminded og kan yde teknisk assistance
-
At du eventuelt har flair for at arbejde med opsætning og grafik
Løn- og ansættelsesvilkår
Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Vi er fleksible i forbindelse med eksamensperioder mv. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper.
Vil du vide mere?
For spørgsmål omkring konkrete arbejdsopgaver eller andre faglige spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til Sekretariatsleder Mads Mikkelsen på telefon 2346 8533.
Sådan søger du
Send din ansøgning og cv via stillingsopslaget på http://www.uvm.dk/job senest den 4. december 2020. Vi forventer at afholde samtaler i uge 50-51.
Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.