Center for Økonomi, Koncernindkøb, søger en studentermedhjælper 12 timer om ugen til behandling af aktindsigtssager. Du møder almindeligvis 2 dage om ugen.
Om stillingen
I denne stilling bliver du skrap til at behandle sager om aktindsigt, jf. Offentlighedsloven og evt. speciallovgivning (miljøoplysninger), og arbejdsopgaverne vil blandt andet være følgende:
a) Kvittere for modtagelse, evt. spørge ind til aktindsigtens tema
b) Udsende høringsbreve til interessenter
c) Skaffe dokumenterne internt i organisationen
d) Fjerne oplysninger i dokumenterne undtaget offentlighed med dertil indrettet software,
e) Skrive udkast til afgørelse baseret på afdelingens skabeloner
f) Overveje mere-aktindsigt
g) Journalisering
Aktindsigter kan enten vedrøre regionens drift og kontrakter eller evaluering ifm. tildelingsbeslutninger i overensstemmelse med Udbudsloven. Gennem disse opnår du en værdifuld forståelse af offentlige udbud og kontrakter.
Du får indføring i afdelingens paradigmer for breve, samt Offentlighedsloven generelt, og vil komme til at arbejde tæt sammen med Koncernindkøbs to juridiske konsulenter ift. selve afgørelsen.
Om dig
Vi forventer, at du er studerende på det juridiske fakultet eller lignende, og det vil være en fordel, hvis du har gennemført faget forvaltningsret. Ligeledes vil det være en fordel, hvis du har interesse for udbudsloven, privatretlige fag samt EU-ret (fri bevægelighed).
Derudover ser vi gerne, at du har følgende kvalifikationer:
-
er serviceminded og kan behandle borgere/patienter/leverandører med respekt og evt. hjælpe med at præcisere aktindsigtens tema
-
kan danne dig et overblik over komplekst stof, herunder konkurrencefølsomme oplysninger
-
arbejder systematisk, og kan derfor arbejde på flere sager samtidigt
-
formår selvstændigt at planlægge dit arbejde i overensstemmelse med fristerne i lovgivningen
-
har gode teoretiske kvalifikationer, der muliggør, at du forstår offentlighedsloven og selv vil finde svaret på de spørgsmål, der opstår
-
tør at træffe selvstændige beslutninger på et oplyst grundlag, og tør at sige fra, hvis en tilbudsgiver ønsker oplysninger undtaget, som skal offentliggøres
Vi tilbyder
Du bliver en del af en af Danmarks førende og største indkøbsafdelinger med et indkøbsbudget på ca. 12 mia. kr. og 73 andre dygtige indkøbskollegaer, som arbejder dedikeret med udbud, indkøb, analyser, contract management og andre indkøbsrelaterede opgaver.
Vi er en afdeling, som drives af og trives i godt humør, godt kollegaskab og vi har en stærk ansvarsfølelse for vores projekter og udbud. Du vil indgå i et fagligt miljø, hvor videndeling og sparring imellem kolleger er en integreret del af hverdagen.
Vi vil sørge for at klæde dig på til anvendelse af vores værktøjer og IT-systemer efter behov.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst for kontor- og it-personale m.fl.
Arbejdstiden er 12 timer pr. uge, hvor du almindeligvis møder to dage om ugen, og forventet ansættelsesstart er mandag d. 7. september 2020.
Arbejdsstedet er Regionsgården, Kongens vænge 2, 3400 Hillerød. Man kan komme til Regionsgården med cykel eller bus fra Hillerød st.
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakt Juridisk konsulent Christian Vendelbo Rasmussen, tlf. 31132040, christian.vendelbo.rasmussen@regionh.dk
Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og eventuelle uddannelsesbeviser senest fredag d. 7. august 2020 via vores rekrutteringssystem.