Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælpere til Ledelsessekretariatet i Koncernservice

Københavns Kommune, Koncernservice

København, Storkøbenhavn

Indrykket
16-09-2022

Så kom med på holdet i Ledelsessekretariatet i Koncernservice i Københavns Kommunes Økonomiforvaltning, hvor vi søger studentermedhjælpere, som gerne vil have indblik i offentlig økonomistyring og som trives med selvstændige opgaver og stort ansvar tæt på direktionen.

 

I Ledelsessekretariatet er vi tre teams med i alt 30 ansatte, der både betjener Koncernservice og Koncern IT. Vi er en social enhed med en uformel omgangstone, og vi lægger vægt på at være gode kolleger, der hjælper hinanden. I Ledelsessekretariatet vil vi gerne fremme din faglige udvikling og karriere. Derfor tilbyder vi dig en arbejdsplads, der prioriterer at udvikle og udfordre dine kompetencer på flere niveauer, så du kan udnytte dit potentiale.

 

Vi glæder vi os til at høre fra dig.

 

Dine arbejdsopgaver

Du vil som studentermedhjælper bistå med opgaveløsning centreret omkring:

  • løbende økonomistyring

  • udarbejdelse af udgiftsanalyser og indtægtsprognoser for Koncernservice og Koncern IT

  • bidrag til ledelsesbetjening af vores to direktører, herunder udarbejdelse og proces af sager til Økonomiudvalget og Økonomiforvaltningens direktion

 

Dine kompetencer

Som studentermedhjælper hos os skal du gerne:

  • have en stærk analytisk sans og god talforståelse

  • have indgående kendskab til Office-pakken og være vant til at arbejde i Excel 

  • kunne lide at skrive, og være i stand til at videreformidle resultaterne af dine opgaver klart og tydeligt

  • være god til at samarbejde og tage ansvar for den gode proces ved både små og store opgaver

  • være indskrevet på en videregående uddannelse, fx cand.polit., cand.scient.pol. eller lignende, enten på bachelordelen eller kandidatdelen

 

Dit udbytte som studentermedhjælper i Ledelsessekretariatet

Som studentermedhjælper hos vil du få:

  • værdifuld erfaring med økonomistyring i det offentlige

  • et unikt indblik i en stor offentlig organisation og de tilhørende processer og arbejdsgange

  • kompetenceudvikling og større forståelse for forvaltning, økonomiske principper og praktiske færdigheder i alt fra SAP-baserede økonomistyringssystemer til Excel

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Vi søger en-to studentermedhjælpere og stillingerne ønskes besat snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Den gennemsnitlige arbejdstid er 15-20 timer om ugen. Vi udviser fleksibilitet i forbindelse med dine ferier og eksamensperioder, men vi forventer samtidig, at du er fleksibel i perioder med stor arbejdsbelastning.

 

Flere oplysninger

Du kan få supplerende oplysninger om stillingerne ved henvendelse hos teamleder Therese Arent Overgaard på 2156 2228.

 

Søg via linket senest torsdag den 6. oktober 2022

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Københavns Kommune, Koncernservice

Adresse 1
Borups Allé 177
2400 København NV
Danmark
Web
Adresse 2
Borups Allé 177
2400 København NV
Danmark
Praktisk information
Oprettet
16-09-2022
Udløber
06-10-2022
Kviknummer
LJA-84037098
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Analyse og information, Finans, økonomi og regnskab, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune, Koncernservice

Adresse
Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Praktisk information
Indrykket
16-09-2022
Ansøgningsfrist
06-10-2022
Kviknummer
LJA-84037098
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Analyse og information, Finans, økonomi og regnskab, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund
Beliggenhed