Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til valideringsplanlægning

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København, Storkøbenhavn

Indrykket
02-12-2022
Bliv en del af en grøn projektorganisation med fokus på bæredygtighed

Vi søger en studentermedhjælper til at hjælpe os med administrative opgaver i teamet valideringsplanlægning i afdeling sikring og validering.

Du bliver den del af Anlægsdivisionen, Banedanmarks bygherreorganisation og en af landets største bygherrer, hvor vi gennemfører anlægs- og fornyelsesprojekter på jernbanen landet over.

Vi er en projektorganisation, der arbejder inden for fagene spor, sikring, broer, kørestrøm og stærkstrøm, og vi er ca. 375 medarbejdere inden for projektledelse, projekteringsledelse, byggeledelse, projektstyring og jernbanesikkerhed, og vi holder til i henholdsvis København og Fredericia.

Du bliver en del af sektionen Planlægning & Support hvor du kommer til at referere til teamlederen. Din arbejdsplads bliver i vores nye hovedkontor centralt i København tæt på offentlig transport ved Dybbølsbro Station.

Din arbejdstid er som udgangspunkt 15 timer om ugen, men ligesom du er, er vi også fleksibel til en hvis punkt med hensyn til arbejdstidstiden placering. Omvendt har vi forståelse for den nødvendige tilpasning i forhold til eksaminer og store opgaver.

Hvad får du ansvar for?

Dine opgaver som studentermedhjælper er:

  • Assistere med SPO-oprettelser
  • Ugeskema til prævalidering
  • Forarbejde til indkøbsindstillinger
  • Ferieskema validatorer
  • F2 journalisering/vedligehold af excel-ark med sagsnumre
  • Vedligeholde Sharepoint
Endvidere skal du være behjælpelig med at udfylde og evt. afholdelse af indgangsregistreringsmøder, samt diverse ad hoc-opgaver (tjekskemaer, arbejdsbeskrivelser etc.), som kommer løbende.

Din baggrund og dine kompetencer

Du er i gang med en videregående uddannelse, og du arbejder systematisk og proaktivt, med øje for detaljen.

Du kommunikerer tydeligt både i skrift og tale, og du evner og forstår vigtigheden af at levere til deadline.

Du vil blive sidemandsoplært af vores planlægningskollegaer, så det er vigtigt, at du er god til at tilegne dig ny viden for at kunne få succes i rollen som studentermedhjælper.

Du trives med at arbejde selvstændigt og samtidig har du nemt ved at indgå i samarbejdet med resten af teamet.

Løn

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK-studerende, der er 130,35 kr. i timen.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte planlægger Louise Bertramsen eller teamleder Dennis Nielsen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.

For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

Adresse 1
Carsten Nieburhs Gade 43
1577 København V
Danmark
Tlf
81710784
Adresse 2
1577 København V
Danmark
Kontaktperson
Tlf: 
31121182
Praktisk information
Oprettet
02-12-2022
Udløber
30-12-2022
Kviknummer
LJA-84307148
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Kontor og administration
Ansøg nu
Job i virksomheden

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

Del dette job

Virksomhedsinformation

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

Adresse
Carsten Nieburhs Gade 43
1577
København V
Danmark
Tlf: 81710784
Praktisk information
Indrykket
02-12-2022
Ansøgningsfrist
30-12-2022
Kviknummer
LJA-84307148
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Kontor og administration
Beliggenhed