Leder du efter et godt studiejob med spændende opgaver i en stærk og sjov udviklingsafdeling? Og vil du være med til at gøre det nemt at være københavner? Så læs videre!
Vi søger lige nu en studentermedhjælper, der er skarp til visuel formidling og glad for at lave PowerPoint-præsentationer.
Hvem er du?
Du er formentlig godt i gang med sidste år af din bachelor eller lige i starten af din kandidat, og måske læser du kommunikation, digital design, markedsføring, journalistik eller noget helt femte med fokus på god formidling. Det vigtigste er, at du brænder for at lave visuel kommunikation, der kan understøtte dit budskab.
Dine vigtigste opgaver vil være at
- Udarbejde forskellige præsentationsmaterialer, fx PowerPoints og opsamlingsrapporter
- designe simple infografikker og visualisere servicerejser
- assistere med andre mindre kommunikationsopgaver, fx webindhold, postkort, plakater, skilte m.fl.
Du vil få rig mulighed for at arbejde kreativt. Hvis du kan lidt grafisk design, fx Photoshop eller Illustrator, er det en fordel, men ikke et must. PowerPoint vil blive dit primære værktøj.
Andre opgaver kan fx være at deltage som projektassistent i vores spændende udviklingsprojekter herunder hjælpe med at afholde workshops, deltage i design-sprints og implementere forbedringer på tværs af servicekanaler.
Hvad bliver du en del af?
Som studentermedhjælper bliver du en del af Borgerservices ambitiøse udviklingsafdeling, der består af 19 medarbejdere med en bred kompetenceprofil, som tæller alt lige fra forretnings- og dataanalyse over digital kommunikation til projektledelse og servicedesign. Vi er gode til at balancere det krævende arbejde med humor og en uformel omgangsform.
I afdelingen driver vi små og store projekter i tæt samarbejde med borgere, kolleger, andre myndigheder og leverandører, og alt samarbejde er drevet af et udefra-og-ind-perspektiv. Vi anvender servicedesign og adfærdsdesign som grundlæggende metoder til at udvikle løsninger, der imødekommer københavnernes behov.
Vi er fleksible i forhold til dine eksamensperioder, og vi regner med, at du er lige så fleksibel den anden vej.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation.
Arbejdstiden er omkring 15 timer om ugen.
Vi regner med opstart den 1. august.
Mere information
Københavns Borgerservice er Danmarks største borgerserviceindgang og telefoniske kontaktcenter. Vi hjælper 1,3 millioner københavnere årligt med fx pas, kørekort, NemID og vejvisning i det offentlige Danmark. Vi er ca. 160 medarbejdere, og vi er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte udviklingschef Mette Enemærke på 2810 2784.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med referencer, cv og dokumentation for uddannelse.
Søg vi linket senest mandag den 30. maj 2022
Vi forventer at holde samtaler i uge 23
Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.