Er du knivskarp til formidling og god til at bruge sociale medier, inter- og intranet? Og har du lyst til at være med til at fortælle de mange gode historier om os og vores byggeprojekter? Så er du den, vi søger til en nyoprettet stilling som studentermedhjælper i Kontor for Udvikling og Ledelsesbetjening.
København vokser i disse år med flere tusinde nye københavnere om året. Det betyder, at der er stor efterspørgsel på kommunale velfærdstilbud, og kommunen skal derfor i de kommende år bygge nye skoler, daginstitutioner, idrætsanlæg, sociale institutioner og kulturinstitutioner i et historisk stort omfang. En markant udvikling af byen, som også kalder på stærk kommunikation.
Vi søger derfor en studentermedhjælper til Byggeri København (ByK), der kan hjælpe med at fortælle om vores byggeprojekter og ved, hvilke kanaler vi skal bruge.
Jobbet
Du bliver en del af Kontor for Udvikling og Ledelsesbetjening i ByK, og du vil komme til at arbejde selvstændigt med egne opgaver og hjælpe organisationens medarbejdere med en bred vifte af både interne og eksterne kommunikationsopgaver.
Du kommer bl.a. til at arbejde med
-
at skrive og formidle nyheder om ByKs projekter
-
at tage billeder og producere små videoklip til primært sociale medier
-
udvikling af ByKs LinkedIn-profil og brug af sociale medier generelt
-
opdatering af ByKs hjemmeside
-
at deltage i arrangementer i tilknytning til ByKs projekter
-
planlægning og koordinering af arrangementer internt i ByK
-
at redigere og kvalitetssikre publikationer til et let og flydende sprog
-
at bistå med oplæg til ledelsen
Du
-
har læst minimum to år på en relevant videregående uddannelse inden for kommunikation, retorik, journalistik el.lign.
-
har erfaring med intern og ekstern kommunikation fra en praktikstilling eller et lignende job
-
har en flydende og korrekt pen og kan skrive til web, sociale medier m.m. ligesom du kan tænke i og gerne producere video og andre visuelle formater til sociale medier
-
er god til at samarbejde og tage imod input fra andre
-
kan bidrage konstruktivt i et dynamisk og foranderligt arbejdsmiljø
Vi
ByK er en del af overborgmesterens forvaltning Økonomiforvaltningen. Kontor for Udvikling og Ledelsesbetjening består af ca. 20 dygtige og engagerede medarbejdere, der bl.a. har til opgave at drive strategiske udviklingsprojekter, understøtte ledelsesbetjeningen og understøtte den generelle kommunikation i ByK. Arbejdsmiljøet er præget af stort engagement og høj faglighed, og opgaverne bliver løst med fokus på de gode samarbejdsrelationer. Vi har et godt arbejdsmiljø med plads til et godt grin og sociale stunder med hinanden samt fleksible arbejdsforhold.
ByK er som Københavns Kommunes bygherre ansvarlig for omkring 170 igangværende byggeprojekter, der både omfatter renovering og nybyggeri, især for Børne- og Ungdomsforvaltningen, Socialforvaltningen og Kultur- og Fritidsforvaltningen. Vores samlede projektportefølje er på ca. 7 mia. kr., og vi har en årlig omsætning på ca. 1,5 mia. kr.
Det praktiske
Vi vil gerne have, at du starter snarest muligt. Jobbet er på 15-18 timer om ugen.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter forhandling med din forhandlingsberettigede organisation.
Arbejdspladsen ligger i Nyropsgade 3, 2. sal, 1602 København V.
Kontakt
Hvis du vil vide mere om jobbet, dine muligheder og vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte konstitueret kontorchef Sarah F. Berthelsen på 2116 1691.
Søg via linket senest søndag den 19. marts 2023
Vi holder samtaler i uge 12 og 13.