I Drifts- og Udviklingssekretariatet er vi otte medarbejdere, som arbejder med en bred palet af arbejdsopgaver. Teamet varetager drifts-, kommunikations- og udviklingsopgaver i tæt samarbejde med ledelsen, medarbejdere og resten af forvaltningen. Vi arbejder primært med understøttelse og implementering af politiske beslutninger, styring og evaluering af projekter alt sammen for at højne beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune.
Vi søger en engageret studentermedhjælper, som kan indgå i dette arbejde.
Stillingen er placeret i Arbejdsmarkedscenter, som varetager opfølgningen overfor jobparate dagpenge- og kontanthjælpsmodtagere. Borgergruppen dækker bachelorer, fag- og ufaglærte over 30 år. Vi har ca. 7.500 borgere tilknyttet vores center.
Dine arbejdsopgaver kan både være individuelle og projektorienterede. Du vil få en bred kontaktflade med både kollegerne i Drifts- og Udviklingssekretariatet, ledelsen i jobcentret samt centralt organiserede kontorer i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være
-
Udsøgning, bearbejdning af tal og store datamængder og formidling
-
Formidling af tal og resultater i centret
-
Udsøgning og kvalificering af oplysninger i vores databaser
-
Kommunikation og layout
-
Projektunderstøttelse
Vi forestiller os, at du er
-
I gang med en relevant lang videregående uddannelse, gerne med fokus på offentlig administration
-
Erfaren bruger af Excel
-
Interesseret i at analysere, forstå og formidle tal
-
Interesseret i kommunikation og formidling
-
Interesseret i lovgivning på beskæftigelsesområdet og offentlig organisering
-
Grundig og struktureret
-
Ansvarlig og har en selvstændig tilgang til opgaver og resultater
Vi kan tilbyde
-
Indsigt i det strategiske arbejde i en kommunal organisation
-
Et stærkt fagligt miljø, med god understøttelse i praksis
-
Gode muligheder for at præge jobindhold og gøre brug af dine kompetencer i en foranderlig hverdag
Arbejdspladsen du bliver en del af
Vi har et attraktivt arbejdsmiljø præget af høj faglighed og en uformel omgangstone, og vi lægger vægt på god trivsel i hverdagen. Det betyder, at medarbejderne har indflydelse på deres eget arbejde og de betingelser, arbejdet foregår under. Hertil kommer forudsigelighed, faglig sparring fra leder og kolleger, mening i arbejdet, anerkendelse samt passende og klare krav.
Ansættelsesstedet er Gammel Køge Landevej i Valby.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 15 timer om ugen med tiltrædelse den 1. august 2022 eller snarest derefter.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til relevant gældende overenskomst efter principperne om Ny Løn.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte chefkonsulent Lone Kragh Nielsen på 2810 6129 eller specialkonsulent Lene Barrit Stokholm på 5162 6956.
Søg via linket senest torsdag den 21. juli 2022
Ansættelsessamtaler finder sted i uge 30.