Gem annonce

Studentermedhjælper til økonomiafdeling

Gottlieb Paludan Arkitekter A/S

Indrykket
12-05-2022

Jobbeskrivelse


Gottlieb Paludan Architects er en af Nordens store arkitektvirksomheder med kontorer i Danmark og Norge. Vores mål er at skabe større sammenhængskraft med arkitektur, der forbinder mennesker og byer og forsyner vores samfund.

Tegnestuen i København beskæftiger ca. 98 medarbejdere, der arbejder med arkitektur, landskab og planlægning inden for kerneområderne Mobilitet & Transport, Erhverv & Administration og Energi, Vand & Industri.

Gottlieb Paludan Architects tegner stationer, broer, tekniske anlæg og erhvervsbyggeri. Vi arbejder i alle skalaer med planlægning, by-, landskabs-, og bygningsdesign. Detaljer og præcision er nøgleord og materialer og stoflighed er i højsædet.

Siden 2018 har Gottlieb Paludan Architects været en del af AFRY-koncernen, en international design- og ingeniørvirksomhed inden for energi, industri og infrastruktur.

Om jobbet
Som studentermedhjælper bliver du en del af AFRY Danmarks økonomiafdeling, som består af i alt 15 kolleger. Du vil i det daglige sidde på vores kontor i Nordhavnen hos Gottlieb Paludan Architects sammen med 4 andre kolleger.

Vi arbejder i dagligdagen med stort set alle dicipliner inden for finans herunder bl.a. rapportering, budgetting, bogføring og faktuering.

Vi har desuden flere udviklingsprojekter og optimeringer i gang for at forbedre vores processer internt. Her vil du også i samarbejde med de øvrige i teamet byde ind på relevante opgaver.

Helt konkret vil du kommer til at assistere med følgende opgaver:

  • Bogføring
  •  Afstemninger og lettere controlling
  • Diverse projektstyringsopgaver og fakturering


Kvalifikationer


Du er i gang med en relevant uddannelse på enten bachelor- eller kandidatniveau og har gerne minimum 2 år tilbage af din uddannelse. Du har interesse for at arbejde inden for bogholderi med ovenstående opgaver, og derudover er det vigtigt, at du:

  • Trives i en supportrolle, hvor du både skal arbejde med rutineprægede opgaver, men samtidig også er klar på at tage et større ansvar i forbindelse med udvalgte opgaver og projekter
  • Motiveres af at sikre velfungerende administrative processer
  • Er analytisk, har flair for IT (særligt excel) og kan lide at arbejde i forskellige systemer.
  • Har et stort drive og tør udfordre eksisterende processer, så der sker en løbende optimering
  • Er grundig, serviceminded og god til at kommunikere på alle niveauer af organisationen
  • Er flydende i dansk og skriver og forstår engelsk

Derudover er du en fantastisk kollega, der elsker gode grin og er med til at skabe en god stemning i afdelingen.

Det vil være et plus, hvis du har erfaring med bogføring og gerne kendskab til NAVISION Dynamics 365 og evt. time-projekt styringssystemer.

Din trivsel og udvikling i fokus
Det er vigtigt for os at sikre dig en god balance mellem arbejde og studier, og du har derfor frihed til at planlægge dine arbejdsdage. Vi foretrækker et ugentligt timeantal på ca. 15 timer, som kan fordeles og planlægges efter nærmere aftale. Vi vil sørge for, at du løbende bliver udfordret med forskellige opgaver, så du får et stærkere afsæt i forhold til dine fremtidige jobmuligheder samtidig med, at vi naturligvis tager godt imod dig og sikrer gode arbejdsforhold.


Yderligere informationer


Interessseret?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV via nedenstående link. Vi modtager af hensyn til persondataloven ikke CV eller andre dokumenter via mail, og det er derfor vigtigt, at du søger via linket på vores hjemmeside. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfristen er den 24. maj 2022. Vi indkalder dog til samtaler løbende, så send gerne din ansøgning af sted allerede i dag.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Henrik Røbel på tlf. 2160 1611. Henrik er på ferie fra d. 18 maj 24. maj 2022.

SAMMEN SKABER VI SAMMENHÆNGSKRAFT
Vi brænder for den arkitektur, der er med til at løse de store udfordringer, verden står over for. Arkitektur, der skaber bæredygtig udvikling, levende og mangfoldige byer, smukke og langtidsholdbare bygningsværker og gode rum og landskaber for alle. Helhedstænkning og samarbejde på tværs er vores svar på, hvordan vi bedst bidrager til et samfund, der fungerer i dag og i morgen.

Vi interesserer os dybt for vores fag, for hinanden og for det gode samarbejde - og vi forventer det samme af fremtidige medarbejdere. Stemningen på tegnestuen er god, og vi er åbne og respektfulde overfor hinanden. Vi er gode til at dele viden og erfaringer og tøver ikke med at spørge om hjælp hos vore kolleger. Vi har travlt, men er gode til at fejre vores succeser.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Gottlieb Paludan Arkitekter A/S

Adresse
2150 Nordhavn
Danmark
Kontaktperson
Tlf: 
4520528606
Praktisk information
Oprettet
12-05-2022
Udløber
06-07-2022
Kviknummer
LJA-83605313
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Finans, økonomi og regnskab, Kontor og administration
Ansøg nu
Lignende job

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, Fødevarestyrelsen

Del dette job

Virksomhedsinformation

Gottlieb Paludan Arkitekter A/S

Adresse
Orientkaj 4
2150
Nordhavn
Praktisk information
Indrykket
12-05-2022
Ansøgningsfrist
06-07-2022
Kviknummer
LJA-83605313
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Finans, økonomi og regnskab, Kontor og administration
Beliggenhed
Gem annonce