Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til nattelivsområdet i Kultur- og Fritidsforvaltningen

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
09-08-2022

Som studentermedhjælper på Nattelivsområdet i Kultur- og Fritidsforvaltningen har du mulighed for at prøve kræfter med politisk administration og forvaltning inden for et område, som berører en stor del af Københavns borgere. Nattelivsområdet er højaktuelt og fyldt med interessante politiske problemstillinger. Vi kan tilbyde en opgaveportefølje, der er forvaltningsmæssigt ambitiøs og som fordrer et stort udviklingspotentiale.

 

Om stillingen

Du kommer til at arbejde med forskellige aspekter af kommunens indsats på nattelivsområdet for at sikre indfrielse af den politiske vision for Københavns natteliv. Mere konkret vil du assistere sekretariatsbetjeningen af Københavns Nattelivsudvalg samt understøtte den generelle politiske betjening på nattelivsområdet. Arbejdsopgaverne er mangfoldige og alsidige og vil blive tilpasset dine interesser og kompetencer gennem løbende dialog og sparring med dine kolleger. Vi tilbyder medansvar og indsigt i spændende arbejdsopgaver og projekter.

 

Vi søger en studentermedhjælper, der kan bidrage til løsning af følgende opgaver:

  • Faglig og praktisk forberedelse af mødemateriale til udvalgsmøder

  • Udarbejdelse af udkast til notater og beslutningsoplæg

  • Datahåndtering i Excel, herunder udarbejdelse af statistik og procesoversigter

  • Udarbejdelse af præsentationer og oversigter i PowerPoint

  • Besvarelse af borgerhenvendelser

  • Kommunikationsopgaver og korrekturlæsning

  • Diverse ad hoc-opgaver

 

Hvem er du?

  • Du læser på en samfundsrelevant videregående uddannelse (eksempelvis statskundskab, samfundsfag, sociologi, antropologi, økonomi eller lignende)

  • Det foretrækkes, at du har studeret i minimum halvandet år, og at du har mindst et år tilbage af dine studier

  • Det foretrækkes, at du har erfaring fra tidligere arbejde i en politisk ledet organisation eller forvaltning, men dette er ikke et krav

  • Du er god til at formulere dig på skrift og er en rutineret bruger af Office-pakken

  • Du har interesse for politisk administration og forvaltning i almindelighed

  • Du er indstillet på at arbejde med forskellige opgaver fra praktiske til fagligt udfordrende på en travl arbejdsplads, hvor vi ofte arbejder med korte deadlines

  • Du er god til at samarbejde som en del af et team, men du kan også arbejde selvstændigt

  • Vi vil sætte pris på, at du har lyst til at bruge tid på dine kolleger og sociale arrangementer

 

Vi tilbyder:

  • En opgaveportefølje, der er forvaltningsmæssigt ambitiøs, og som fordrer et stort udviklingspotentiale

  • Et unikt indblik i et komplekst og interessant kommunalpolitisk område

  • Mulighed for at præge egne opgaver alt efter erfaring og kompetencer

  • En arbejdsplads med fagligt engagerede kolleger

  • Godt arbejdsklima med høj arbejdsglæde og kollegialt sammenhold

 

Stillingen er forankret i kontor for Kontrol, IT-sikkerhed og Bevillingsnævn, som er placeret i Kultur- og Fritidsforvaltningens Center for Borgerservice og Myndighed. Udover den akademiske medarbejder, der forvalter nattelivsområdet, vil du være i løbende kontakt med Bevillingsnævnets Sekretariat, som behandler ansøgninger om alkoholbevillinger og nattilladelser i København. Kontoret består af omtrent 20 medarbejdere, som udover nattelivsområdet tager sig af kontrol med bopælsregistreringer og GDPR-spørgsmål.

 

Løn- og ansættelsesforhold

Stillingen er med start snarest muligt. Der er et gennemsnitligt timetal på 10-15 timer om ugen. Vi er fleksible i forhold til eksamensperioder, ferie med videre, og vi forventer omvendt, at du kan træde til i belastede perioder, eksempelvis op til de kvartalsvise udvalgsmøder.

 

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til Københavns Kommunes regelsæt for studerende beskæftiget med kontorarbejde.

 

Praktisk

Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt.

 

Vedhæft din ansøgning, dit CV og eventuelt øvrige relevante papirer i PDF-format.

 

Yderligere information

Du kan læse mere om Københavns Kommune og Kultur- og Fritidsforvaltningen på

Kultur- og Fritidsforvaltningen | Københavns Kommunes hjemmeside (kk.dk)

 

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte AC-fuldmægtig Anne Kaster Schrøder på 2043 9423.

 

Københavns Kommune ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.

 

Søg via linket senest torsdag den 1. september 2022

 

Vi indkalder til samtaler løbende.

 

Kultur- og Fritidsforvaltningen

I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

Adresse 1
Nyropsgade 3
1602 København V
Danmark
Web
Adresse 2
Nyropsgade 3
1602 København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet
09-08-2022
Udløber
01-09-2022
Kviknummer
LJA-83913282
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Akademisk arbejde, Analyse og information, Kommunikation og medier, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

Adresse
Nyropsgade 3
1602
København V
Danmark
Praktisk information
Indrykket
09-08-2022
Ansøgningsfrist
01-09-2022
Kviknummer
LJA-83913282
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Akademisk arbejde, Analyse og information, Kommunikation og medier, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund
Beliggenhed