Gem annonce

Ledelses- og kommunikationssekretariat,

København
13-07-2017

Studentermedhjælper til kommunikation, events og markedsføring

Kontakt

Ledelses- og kommunikationssekretariat

Tagensvej 18
2200
København
Praktisk information
Oprettet:
13-07-2017
Udløber:
14-08-2017
Kviknummer:
LJA-47670190
Jobtype:
Studenterjob
Arbejdsområde:
Kommunikation og medier
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:


Metropols Kommunikationsenhed søger en ambitiøs og dygtig studentermedhjælper til en bred vifte af kommunikations- og markedsføringsopgaver. Du skal være med til at planlægge og gennemføre brobygnings- og rekrutteringsevents for kommende studerende, og styrke vores kommunikationsindsats på tværs af platforme og projekter. 

 

Vi søger en person der er god til at skrive både til web og SoMe, som har et godt blik for målgrupper og strategi og er frisk på at prøve kræfter med det hele.

 

Ansvarsområder

Du bliver involveret i en bred vifte af vores mange spændende projekter både internt og eksternt. Som studentermedhjælper vil du både få dine egne projekter, og du vil skulle støtte enheden med fx tekst- og artikelskrivning, research, planlægning og afvikling af events mv. 

 

Du kommer bl.a. til at:

  • producere indhold til vores SoMe-kanaler, til phmetropol.dk og til Metropols intranet, IntraPol med over 10.000 studerende og 1.000 ansatte som læsere. 

  • arrangere events for studerende og kolleger overalt på Metropol

  • deltage i strategisk planlægning af kommunikationsindsatser

  • udtænke nye tiltag, der kan styrke kendskabet til Metropols uddannelser

  • deltage i medie- og presseovervågning

  • layoute og fintune PowerPoint-præsentationer

  • læse korrektur.

 

Om dig

Du er i gang med en kommunikationsuddannelse på KU, CBS, RUC eller DMJX og du har mindst 1,5 år tilbage af din uddannelse. Du er selvstændig og initiativrig og samtidig en udpræget holdspiller. Du har ingen problemer med at sætte dig ind i nye opgaver og emneområder, og så er du overordentligt dygtig til dansk, grundig med dine ting og udtrykker dig klart og tydeligt på skrift. Hvis du derudover interesserer dig for uddannelse, både fagligt og politisk, er det kun et plus. Vi lægger vægt på at du er godt hjemme i hele Office-pakken og har et godt hands on-kendskab til CMS meget gerne SiteCore. 

 

Derudover kræver stillingen, at du er åben og udadvendt. Du er god til at skabe relationer og glæder dig til at arbejde sammen med nye mennesker hver dag. Vi lægger også vægt på, at du er en god kollega, der bidrager til vores arbejdsfællesskab med godt humør, tager imod udfordringer med et smil og kan håndtere korte deadlines.

 

Vi tilbyder

Et afvekslende og spændende studiejob, hvor du får mulighed for at præge dit arbejdsområde. Vi er en travl arbejdsplads med dygtige, hjælpsomme kolleger, et godt sammenhold, et stort råderum og gode muligheder for selvstændig planlægning af arbejdsopgaverne.

 

Kommunikationsenheden har otte medarbejdere. Enheden er en del af Metropols Ledelses- og Kommunikationssekretariat med i alt 26 medarbejdere, heraf fire studentermedhjælpere.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er normeret til 15 timer om ugen vi er fleksible med, hvornår på ugen timerne placeres.

 

Studentermedhjælpere aflønnes efter HKs overenskomst. Det er en betingelse, at du er

studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen er afhængig af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget. Laveste sats er pt. 119,32 kr./time og højeste er 125,17 kr./time.

 

Arbejdspladsen er beliggende på Tagensvej 18, 2200 København N og af og til på andre af Metropols lokationer på Nørrebro og Frederiksberg.

 

Der er i foråret 2017 blevet igangsat en proces, der i løbet af 2018 vil resultere i en fusion med Professionshøjskolen UCC.

 

Vil du vide mere?

Du kan læse mere om Professionshøjskolen Metropol på http://www.phmetropol.dk.

 

Se Metropols strategi 2020 (en lille tegnefilm).

 

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Flemming Schultz på tlf. 2892 0060.

 

Ansøgning og tidsplan

Send din ansøgning og CV via ansøger-knappen senest den 14. august 2017. Samtaler vil foregå umiddelbart herefter.

 

Vi forventer ansættelse omkring 1. september 2017.

Skriv gerne at du har set jobbet hos Djøfs Jobunivers...

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Populære job

Politidirektør til Midt- og Vestsjællands Politi

Justitsministeriet
Frist: 
02-08-2017

Analytisk stærk medarbejder til udvikling af ledelsesinformation

Moderniseringsstyrelsen
Frist: 
14-08-2017

Konsulent med flair for pensionsområdet og politik

Dansk Arbejdsgiverforening
Frist: 
10-08-2017
Lignende job
Socialdemokratiet
Odense, Fyn
Frist:
20-08-2017
Faaborg-Midtfyn Kommune
Faaborg-Midtfyn, Fyn
Frist:
09-08-2017