Vi søger en kollega, der har lyst til at afprøve værktøjerne fra studierne i en praktisk hverdag og prøve kræfter med forskellige opgaver inden for HR og kommunikation i en verden hvor tog og bus til tiden går hånd-i-hånd med effektive processer, medarbejdertrivsel og grøn omstilling. Du skal have lyst til at lære og suge til dig af viden og erfaring, og du får masser af mulighed for at byde ind og sætte dit præg i hverdagen.
Du vil referere til HR- og Kommunikationschefen og blive en del af et lille team (dig, HR-chefen og en personalejurist), som hjælper hinanden. Det betyder også, at du bliver involveret i mange forskellige opgaver store som små. Stillingen er 15-20 timer om ugen, som placeres efter aftale.
Vi sidder sammen med de øvrige stabs-, support- og administrative funktioner i nye, dejlige lokaler på vores danske hovedkontor i Glostrup. Her bor også et af vores lokale busanlæg, hvor chaufførerne møder ind, hvilket giver aktivitet i huset, og du får en god fornemmelse for den verden, du er havnet i.
Lidt om Keolis Danmark
Keolis er en af de førende leverandører af kollektiv trafik i Danmark og i resten af verden. Du bliver en del af en international koncern med 1.600 kolleger i Danmark og 68.000 kolleger verden over. I Danmark har vi 10 busanlæg med egne værksteder samt driftskontrakt på letbanerne i Aarhus og Odense. Vi er fokuseret på at bidrage til en grøn fremtid, og så er vi en driftsorienteret og fagligt stolt organisation, hvor man hurtigt ser resultaterne af både egne og andres bidrag.
Lidt mere om dig
Eksempler på opgaver:
- Bidrage til intern kommunikation, Employer Branding og kulturunderstøttende tiltag og kommunikation + tovholder på initiativer på tværs af organisationen
- Vedligeholde vores intranet og hjemmeside
- Superbruger og brugeradministration på vores intranet, rekrutteringssystem mv.
- Tovholder på månedsartikler og øvrige indlæg på LinkedIn
- Opdatering af organisationsplaner, telefonlister og personalehåndbog
- Lave udkast til stillingsopslag
- Deltage i processer og projekter (fx trivselsmåling og MUS)
- Og hvad der nu ellers dukker op i hverdagen
Vores forventninger til dig:
- Du er godt på vej i et relevant studie inden for HR eller Kommunikation
- Du trives med en kombination af koordinerings-, drifts- og udviklingsopgaver
- Du synes, det er sjovt at sætte dig ind i it-systemer og processer, så du kan supportere dine kolleger på tværs af organisationen
- Du har blik for den gode historie og kan tilpasse den til rette kontekst og målgruppe
- Du byder ind og tager initiativ, og du er nysgerrig og har lyst til at lære
- Du kommunikerer fint både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk (i hverdagen bruger vi dansk, men kommunikation med HQ i Frankrig foregår på engelsk)
- Du har lyst til at være en del af et lille team, hvor vi hjælper hinanden med stort og småt både det planlagte og det uplanlagte.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes som timelønnet medarbejder til 150 kr. i timen.
Lyder det som noget for dig?
Hvis du kan se dig selv i stillingen og synes, det lyder spændende, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi fjerner opslaget, når vi har fundet vores nye kollega. Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger via søg-linket her på siden. Har du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR- og Kommunikationschef Betina Nisted på 2123 1245.