Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til HR

Røde Kors

København, Storkøbenhavn

Indrykket
08-08-2024

Hos Røde Kors har vi medmenneskelighed og humanitært engagement i højsædet. Som studentermedhjælper i vores HR-afdeling får du mulighed for at bidrage til at gøre en forskel.

Du bliver en del af et engageret team på 14 medarbejdere, der har ansvaret for Røde Kors' centrale HR-aktiviteter og -processer både nationalt og internationalt. Vi har dagens opgaveløsning for øje, samtidigt med at vi bidrager til organisationens langsigtede udvikling. Humor, ambitioner og faglig sparring præger hverdagen, mens vi holder fokus på kvalitet, deadlines og udviklingspotentiale.

Vi er tre studenter i HR Viktoria, Ani og Frida. Målet er, at der altid er en student på arbejde, og det planlægger vi ud fra. Når vi er på arbejde sammen, er der tid til at hyggesnakke over en kaffe og spise frokost sammen i kantinen. Vi deler faglige perspektiver og hjælper hinanden med at nå i mål med opgaverne.

Som studentermedhjælper bliver du også en del af studenterfællesskabet, som samler sig til hyggelige arrangementer uden for arbejdstid.

Ani Storm Frøslev, der er en af dine kommende kolleger udtaler: Vi er en god gruppe af studenter i HR. Vi har det sjovt sammen, og vi indgår som en vigtig del af den daglige opgaveløsning

Dine opgaver

Som studentermedhjælper vil du bidrage til følgende opgaver:

  • Udarbejdelse af kontrakter og tillæg.
  • Rekruttering, herunder annoncering, indkaldelser til samtaler og afslag m.m.
  • Opdatering og vedligeholdelse af data.
  • Ansøgning om visa og tryk af ID-kort.
  • Deltage i organisering og afholdelse af kurser.
  • Ad hoc-opgaver i forhold til øvrige HR-relaterede processer og aktiviteter.

Lidt om dig

Det vi sætter højest er, at du har god energi og et smil på læben. Herudover er vi på udkig efter en kollega der:

  • Brænder for HR og er i gang med en relevante uddannelse.
  • Er imødekommende og altid parat til at finde løsninger.
  • Har gode kommunikations- og koordineringsevner.
  • Mestrer dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Har gode kompetencer indenfor Microsoft Office pakken.
  • Har minimum 2 år tilbage af studiet.

Stillingen er på 15 timer om ugen med tiltrædelse hurtigst muligt og senest den 1. oktober 2024. Dine arbejdstider falder, som udgangspunkt, på to faste dage om ugen og kan planlægges fleksibelt i eksamensperioder og lignende.

Dine ansættelsesvilkår

Din arbejdsplads vil være Røde Kors Landskontor på Blegdamsvej 27, 2100 København Ø. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Røde Kors fællesoverenskomst med HK og AC.

Ansøgning sker online via jobopslaget. Det betyder ikke noget for os, hvordan du ser ud vi er mere interesserede i at høre, hvorfor jobbet er spændende for dig, og hvad du bidrager med på kontoret. Så undlad gerne at vedhæfte et billede i ansøgningen.

Ansøgningsfrist er den 31. august 2024. Vi forventer at holde samtaler i uge 37. Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte Studentermedhjælper Ani Storm Frøslev og Viktoria Kristine Nielsen på mail student-hr@rodekors.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Røde Kors

Adresse 1
Blegdamsvej 27
2100 København Ø
Danmark
Praktisk information
Oprettet
08-08-2024
Udløber
31-08-2024
Kviknummer
LJA-85631513
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Jura, HR og personale, Kontor og administration
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Røde Kors

Adresse
Blegdamsvej 27
2100
København Ø
Danmark
Praktisk information
Indrykket
08-08-2024
Ansøgningsfrist
31-08-2024
Kviknummer
LJA-85631513
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Jura, HR og personale, Kontor og administration
Beliggenhed