Arbejder du struktureret og har du en interesse i at få erfaring med HR-systemer, ledelsesinformation, personaleadministration og HR-udviklingsprojekter? Som studentermedhjælper i HR-enheden får du mulighed for at kombinere din akademiske læring med praktisk kendskab til mange HR-discipliner og intern kommunikation i en politisk organisation. Vi er en mindre enhed med gode muligheder for en bred opgaveportefølje, der matcher dine interesser og kvalifikationer.
HR-enheden består af 5 kolleger med forskellig faglig baggrund, der dækker alt fra lønadministration til organisations- og ledelsesudvikling. Uanset opgavens karakter er vores fokus at yde service til organisationen på en måde, der gør, at HR bliver oplevet som en hjælpsom og værdiskabende stabsfunktion.
Om jobbet
Vi søger en studentermedhjælper, der har lyst til at håndtere en bred vifte af opgaver på tværs af mange HR-discipliner. Eksempler på opgaver kan være:
-
Håndtering af praktiske og administrative opgaver i forbindelse med rekruttering, onboarding, medarbejdertilfredshedsundersøgelser, registrering af arbejdstid, ansættelser, fratrædelser mv.
-
Dataudtræk af diverse ledelsesinformation
-
Opdatering og vedligeholdelse af politikker og medarbejderhåndbog
-
Deltagelse i udvikling af HR-koncepter fx udvikling og implementering af nyt onboardingprogram
-
Research i forbindelse med udviklingsopgaver og undersøgelse af ansættelsesretlige spørgsmål
Din endelige opgaveportefølje kan tilpasses interesse og kvalifikationer. Opgaveporteføljen vil typisk følge aktiviteterne i vores HR årshjul.
Om dig
Vi forestiller os, at du er i slutningen af din bachelor eller i starten af kandidatuddannelsen indenfor HRM, arbejdslivsstudier, ledelse eller lignende.
Desuden håber vi, at du
-
Har gode it-kompetencer, herunder erfaring med Excel
-
Trives med en arbejdsdag præget af mange forskellige opgaver vi er en lille enhed, så alle løfter flere opgaver
-
Er struktureret i din arbejdsform vi har mange opgaver og deadlines, der kræver en skarp struktur i det daglige arbejde
-
Er god til at formidle på skrift vi skal løbende implementere og formidle eksempelvis nye regler og politikker, og det kræver en god og præcis pen at gøre det både helt rigtigt og let forståeligt
Vi vægter vores arbejdsmiljø højt, så det er afgørende, at alt det ovenstående tager udgangspunkt i en fleksibel og positiv tilgang til mennesker og verden omkring dig.
Mere om stillingen
Den ugentlige arbejdstid vil i gennemsnit være ca. 15-20 timer med mulighed for fleksibilitet i begge retninger. F.eks. med lavere arbejdstid i eksamensperioderne, ligesom der også kan være ekstraarbejde i travle perioder.
Interesseret?
Send din ansøgning og andre relevante bilag via linket til højre, så vi har det senest mandag den 26. september kl. 12.00. Vi forventer at indkalder til samtale løbende.
Ønsker du flere oplysninger eller er du bare nysgerrig på at høre mere, er du velkommen til at kontakte HR-Chef Maj-Britt Stidsen på tlf.: 29200396 eller mail MBS@da.dk.
Kontakt os
Maj-Britt Stidsen
HR-chef
MBS@da.dk
29200396
Ansøgningsfrist
26-09-2022
Om stillingen
Arbejdssted København
Læs mere om Dansk Arbejdsgiverforening