Er du nysgerrig på processer og digital sagsbehandling, og har du en struktureret tilgang til opgaveløsningen?
Så er du måske vores næste studentermedhjælper. Hos os vil du blive en del af en løsningsorienteret, servicerende myndighed, som bidrager til trafiksikkerhed og fremkommelighed på de Københavnske veje.
Container- og Gravetilladelser udsteder ca. 13.000 tilladelser årligt til midlertidig råden over vejareal til container, byggepladser, materiel, stilladser mv. Ca. halvdelen af disse tilladelser er på privat fællesvej. Det betyder, at vi har travlt, og derfor har vi brug for en studentermedhjælper til vores enhed.
Arbejdsopgaver
Container- og Gravetilladelser giver tilladelser til bl.a. opstilling af containere, skurvogne, kraner og andet materiel (midlertidig råden over vejareal) på private fællesveje. Derfor skal grund- og vejejere partshøres inden tilladelsen udstedes.
Din opgave bliver bl.a. at udsende digitale partshøringer til grund-/vejejere, sagsbehandling i digitalt matrikelkort, journalisere sagsmaterialer, e-mail og kalenderstyring af de behandlede sager.
Du bliver en del af enhedens supportteam, hvorfor du også skal kunne løse andre opgaver som journalisering af indkomne henvendelser, borgerbesvarelser og understøtte nogle af de mange andre administrative opgaver, som supportteamet løser.
Vi forventer, at du
-
er i et uddannelsesforløb der er relevant for opgaveløsningen
-
er indstillet på at arbejde i en politisk ledet organisation
-
kan sætte dig ind i digitale fagsystemer
-
er struktureret i dit arbejde
-
er interesseret i processer
-
har gode samarbejdsevner og er løsningsorienteret
-
kan lide at lære nye ting
Vi tilbyder dig
Du bliver en del af enheden Container- og Gravetilladelser, som består af 30 medarbejdere fordelt på udførende vejinspektører og et administrativt team. Container- og Gravetilladelser bidrager blandt andet til at øge trafiksikkerheden og fremkommeligheden for alle, der færdes i København - om det er fodgængere, cyklister eller bilister. Vi fører tilsyn og giver tilladelser til midlertidig råden over vejareal for opstilling af containere, mobilkraner, stilladser og skurvogne. Vi fører også tilsyn med og giver tilladelser til gravearbejder til ledningsejere og entreprenører, der skal arbejde på de Københavnske vejarealer.
Vi værdsætter hinandens forskellige fagligheder og bestræber os på at dele erfaringer på tværs af hele organisationen.
Arbejdet er præget af gode kollegaer, selvstændigt arbejde med højt til loftet og en interesse i at få løst opgaverne på en fornuftig måde.
Ansættelsesforhold
Den gennemsnitlige, ugentlige arbejdstid er ca. 20 timer med flekstidsordning, og der er fleksibilitet ift. valg af arbejdsdage, som planlægges i fællesskab. Forventet start er den 1. oktober 2023. Arbejds- og tjenestestedet er på Islands Brygge i København S. Ansættelsen vil være som studerende i henhold til overenskomst for administration og IT mv. indgået mellem HK og KL Kommunal.
Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Annette Jandrup på 6114 2101.
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedlægge CV og eksamensbeviser.
Søg via linket senest torsdag den 21. september 2023
Vi holder samtaler mandag den 25. september.