Vi søger en engageret Bid & Legal Assistant, der enten besidder kompetencer inden for udbud, aftale- og konkurrenceret eller som har interesse i at udvikle sine kompetencer inden for dette område. Bid-teamet sidder centralt i Nines organisation og vil give et bredt indblik i forskellige udbuds- og kontraktformer, brancher og typer af kunder.
Gennem dit arbejde i teamet vil du få et indgående kendskab til udbud, kontrakts- og sourcing processer fra et leverandør-perspektiv. I forbindelse med din opstart tilbydes du relevant uddannelse, der vil bidrage til din faglige viden inden for Bid Management processen.
Arbejdsopgaver:
-
Assistere Bid Manager ved udarbejdelse og aflevering af tilbud
-
Mulighed for også selv at drive tilbudsprocessen fra A-Z
-
Kvalificere udbudsmateriale herunder kontraktmateriale
-
Bistå de leveranceansvarlige med besvarelse af høringsmateriale
-
Forberedelse og udarbejdelse af præsentationer og deltagelse i dialogmøder
-
Ansvarlig for opdatering og vedligeholdelse af internt CV-system
-
Deltagelse i styregruppemøder vedrørende internt CV-system
-
Ad hoc opgaver fx udarbejdelse af skabeloner for handlingsplaner, sourcing af kommende udbud, oprydning samt strukturering af diverse dokumenter, kontrakter mv.
Vi forventer at du...
-
Læser en relevant uddannelse fx HA.(jur.), cand.merc.jur. eller cand.jur.
-
Interesserer dig både for det juridiske og kommercielle aspekt
-
Kan forstå et udbudsmateriale og relatere det til hvad Nine som virksomhed kan tilbyde
-
Kan formulere dig flydende på dansk og engelsk både i skrift og tale
Det er en fordel hvis du
-
Har relevant erfaring fra tidligere jobs
-
Har stærke skriftlige kompetencer
-
Har en viden inden for IT-retten og har stor interesse for IT-området generelt
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du er i slutningen af din bachelor eller i starten af din kandidatuddannelse. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til udbudsret gennem tidligere fag på din uddannelse eller praktisk erfaring. Derudover er du struktureret i din tilgang til opgaveløsning og har lyst til at patage dig forskelligartede opgaver. Du er proaktiv og nysgerrig på at lære nye ting, har et godt humør, en god arbejdsmentalitet, samt lysten til at socialisere med dine kollegaer.
Vi leder efter en studentermedhjælper, der kan arbejde 15-20 timer om ugen. Vi er naturligvis fleksible i eksamensperioder m.m.
Hos Nine tilbyder vi:
Fleksible arbejdsforhold
Et stort fokus på det sociale gennem blandt andet fredagsbar, kick-off tur, julefrokost og sommerfest
Mulighed for kurser og videreuddannelse
Mere om Nine
Nine A/S er et it-konsulenthus i vækst med over 160 ansatte, som dagligt leverer komplekse it-løsninger for vores kunder.
Vi leverer specialudviklede it-løsninger, der kombinerer dyb forretningsforstaelse med teknologisk indsigt. Det er vores mission at skabe digitale løsninger, som vi kan være stolte af. Dette indebærer løsninger af høj kvalitet med en lang levetid og ikke mindst løsninger, der ikke bare effektiviserer, men også udvikler vores kunders forretning.
Rekrutteringsproces og ansøgningsfrist
Kontakt Recruitment Assistant Rigmor Møller telefon +45 22 15 53 51 eller job@nine.dk, hvis du vil vide mere om stillingen eller Nine som arbejdsplads.
Send din ansøgning og CV senest d. 25. februar 2024
Vi indkalder løbende til samtaler og besætter stillingen, så snart vi møder den rette kandidat.