Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til administrative opgaver i Teknik- og Miljøforvaltningen

Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
08-06-2022

Så har du nu chancen for at prøve kræfter med en bred vifte af sekretariatsopgaver primært relateret til personaleadministration og ledelsessupport i et dynamisk sekretariat med højt til loftet.

Afdelingen PARC Planlægning, Udvikling, Ressourcer og CO-reduktion er en af fire afdelinger i Teknik- og Miljøforvaltningen. Afdelingen samler trådene i alle de udviklingsprojekter, der sammen tegner udviklingen af København som by, fx klimaplaner, indspil til kommuneplan, lokalplaner, affalds- og ressourceplaner og andre planer, der dækker hele byen. Vi er ca. 300 medarbejdere i afdelingen PARC, som du skal hjælpe med at servicere.

Arbejdsopgaver

Du bliver en del af sekretariatet i afdelingen PARC. Her skal du bidrage til at løse forskellige administrative opgaver relateret til fx ansættelse og modtagelse af nye medarbejdere, løbende personaleadministration, postkassebetjening samt forskellige praktiske opgaver. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Bestille og holde styr på pc, telefoner, it-programmer m.v.
  • Oprette nye medarbejdere i vores systemer.
  • Postkassebetjening, dvs. visitere og besvare mails til afdelingens centrale elektroniske postkasser.
  • Støtte til planlægning og udførelse af diverse arrangementer, fx kurser og afdelingsmøder.

Du skal dog også være klar til at lave andre forfaldne opgaver i sekretariatet.

Om dig

Det er ikke så vigtigt, hvad du læser, men du skal have mod på at levere service og praktisk hjælp indenfor personaleadministration til medarbejdere og chefer i afdelingen PARC. Herudover er det vigtigt, at du går systematisk og grundigt til værks med dine arbejdsopgaver, er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer og har lyst til at arbejde med administrative processer. Da vores arbejde i sekretariatet i høj grad handler om at servicere medarbejdere og chefer er det også vigtigt, at du er servicemindet og møder dine kolleger med et smil.

Om os

Du bliver en del af et sekretariat på 11 engagerede medarbejdere, der varetager opgaver indenfor kategorierne politisk koordination, styring, ledelsesbetjening og HR. Her er højt til loftet og vi har en uformel omgangstone, og sætter pris på et godt grin.

Om stillingen

Stillingen er på 12-15 timer fordelt på to dage om ugen. Tiltrædelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende HK- overenskomst (studenterløn).

Yderligere information

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Elisabeth Kongsmark på 2291 2195.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning på max. en side. Vedhæft CV og dokumentation på igangværende uddannelse til din ansøgning.

Søg via linket senest mandag den 1. august 2022

Vi holder jobsamtaler uge 32 og evt. uge 33.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen

Adresse 1
Njalsgade 13
2300 København S
Danmark
Web
Adresse 2
Njalsgade 13
2300 København S
Danmark
Praktisk information
Oprettet
08-06-2022
Udløber
01-08-2022
Kviknummer
LJA-83698023
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Kontor og administration, Politik, kultur og samfund
Ansøg nu
Job i virksomheden

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen

Adresse
Njalsgade 13
2300
København S
Danmark
Praktisk information
Indrykket
08-06-2022
Ansøgningsfrist
01-08-2022
Kviknummer
LJA-83698023
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Kontor og administration, Politik, kultur og samfund
Beliggenhed