Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Administration & HR til internationalt designbrand

FREDERICIA FURNITURE A/S

Fredericia, Syd- og Sønderjylland

Indrykket
12-11-2020

Vil du være en del af Fredericias succes og arbejde med et af de stærkeste brands i møbelindustrien? Så har du muligheden nu!

Hos Fredericia søger vi lige nu en dygtig studentermedhjælper i vores Økonomiafdeling til varetagelse og udvikling af Administrations- & HRprocesser. Du vil få ansvar for dine egne opgaver og blive en del af et dynamisk og højt motiveret team. Vi har brug for en dygtig og struktureret profil med lyst og evne til at optimere på egne opgaver og som sætter en ære i at udføre sine opgaver til aftalt tid og kvalitet. Der vil være gode muligheder for faglige og personlige udfordringer, og du vil gennem arbejdet få relevant erfaring som supplement til dit studie.

Jobbeskrivelse

Dit job vil tage udgangspunkt i nedenstående opgaver:

  •  HR relaterede opgaver herunder bl.a.:- Screening af indkomne ansøgninger- Forberede og klargøre proces for medarbejderes udviklingssamtaler og trivselsundersøgelser- Vedligeholde intro og exit planer
  • Udarbejde og vedligeholde personalehåndbog
  • Udarbejde og vedligeholde personale- og forretningspolitikker
  • Assistere ved vedligeholdelse og strukturering af forretningsgange i HR, Jura og Administration
  • Assistere CFOen i driftsmæssige opgaver (PA-opgaver)
  • Andre ad-hoc opgaver

Din profil

Du er selvstændig og proaktiv, og du arbejder struktureret og bevarer overblikket. Du har lysten til at udfordre status quo og elsker diversitet i opgaverne.

Du har en rigtig god forståelse for kommunikation og formidling, samt flair for IT. Du har valgt, at din fremtid skal være inden for HR faget, og det forventes derfor at du har målrettet din uddannelse mod dette. Har du arbejdet med lignende arbejdsopgaver i praksis, er det et stort plus.

Kvalifikationer

  • Under uddannelse på Bachelor eller Kandidat niveau med 2-3 år tilbage af uddannelsen
  • Du mestrer MS Office pakken
  • Har høj fokus på detaljer og kvalitet
  • Proaktiv tilgang til opgaver
  • Engelsk på professionelt niveau i skrift og tale

Vi tilbyder et spændende job i en international virksomhed, der er i god vækst og har store ambitioner, og hvor du vil have mulighed for at påvirke dine opgaver efter kompetence. Opgaverne og fysisk fremmøde kan tilpasses studiet.

Arbejdstid

Cirka 15 timer / ugentlig

Løn og ansættelsesvilkår

  • Du ansættes i henhold til vores gældende regler for studentermedarbejdere.
  • Arbejdstiden (forventeligt ca. 10-15 timer om ugen) og mødetiden er fleksibel efter nærmere aftale med dig.

Arbejdssted

Treldevej 183, 7000 Fredericia

Vi glæder os til at høre fra dig

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO, Rasmus Edelgaard, på telefonnummer 27 79 28 77. Send din ansøgning og CV til job@fredericia.com, mærket Studentermedhjælper, Administration & HR. Der er ingen ansøgningsfrist. Ansøgninger behandles løbende.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

FREDERICIA FURNITURE A/S

Adresse 1
Industrivænget 1
5700 Svendborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
12-11-2020
Udløber
06-01-2021
Kviknummer
LJA-81376994
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Jura, HR og personale, Kontor og administration
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

FREDERICIA FURNITURE A/S

Adresse
Industrivænget 1
5700
Svendborg
Praktisk information
Indrykket
12-11-2020
Ansøgningsfrist
06-01-2021
Kviknummer
LJA-81376994
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Jura, HR og personale, Kontor og administration
Beliggenhed