Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper med interesse for personalejura til HR i Kultur- og Fritidsforvaltningen

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
26-11-2021

Har du interesse for personalejura, overenskomster og HR? Og har du lyst til at prøve kræfter med en alsidig stilling i en politisk styret organisation? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i HR.

 

Kultur- og Fritidsforvaltningen er inde i en spændende udvikling, hvor vi har fokus på at styrke forvaltningens evne til at samarbejde på tværs om at udvikle endnu bedre kultur- og fritidstilbud til københavnerne.

 

I HR bliver du en del af et stærkt team bestående af 12 konsulenter og tre studerende, som arbejder rigtig godt sammen. Vi arbejder bredt med HR eksempelvis personalejura, løn, overenskomster, kompetenceudvikling, organisationsudvikling, arbejdsmiljø, sygefravær og trivsel.

 

Om jobbet

Din opgave bliver at understøtte teamet i det daglige arbejde, særligt inden for personalejura og overenskomster.

 

Dine primære opgaver er:

  • Undersøge juridiske og praktiske problemstillinger

  • Juridisk informationssøgning

  • Rådgivning om personalejura

  • Skriftlige fremstillinger fx lettere vejledninger og notater

  • Ad hoc-opgaver såsom mødebooking, journalisering m.v.

 

Herudover vil du også få mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige opgaver inden for det brede HR-felt.

 

Om dig

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse indenfor eksempelvis jura eller HR på 2. eller 3. år, og at du har interesse for personalejura, overenskomster og HR. Vi forventer, at du går struktureret og løsningsorienteret til dine opgaver, samt at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt.

 

Som person er du serviceminded, engageret, tager ansvar og har let ved at opbygge relationer. Du fungerer godt i teams og med selvstændige opgaver.

 

Om os

Du bliver ansat i teamet HR, der er en del af stabsenheden Center for Økonomi, Kommunikation og Organisation (CØKO), som består af ca. 90 medarbejdere. Vi har ansvaret for bl.a. strategiarbejde, organisationsudvikling, HR-opgaver, kommunikation, analyser, budget og regnskab. Vi arbejder som strategisk samarbejdspartner for forvaltningens enheder og sparringspartner for forvaltningens direktion, borgmester og politiske udvalg.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Du kommer til at arbejde i hjertet af København, tæt på Vesterport. Du ansættes med løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

 

Stillingen er på 15 timer om ugen, og vi er fleksible og har forståelse for travle perioder på studiet.

 

Stillingen tiltrædes hurtigst muligt.

 

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Christina Milter Stenholm Larsen på 2461 5937.

 

Søg via linket senest søndag den 12. december 2021

 

Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 16. december 2021.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

Adresse 1
Nyropsgade 3
1602 København V
Danmark
Adresse 2
Nyropsgade 3
1602 København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet
26-11-2021
Udløber
12-12-2021
Kviknummer
LJA-83016008
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Jura, HR og personale, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund
Ansøg nu
Job i virksomheden

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune, Kultur- og Fritidsforvaltningen

Adresse
Nyropsgade 3
1602
København V
Danmark
Praktisk information
Indrykket
26-11-2021
Ansøgningsfrist
12-12-2021
Kviknummer
LJA-83016008
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Jura, HR og personale, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund
Beliggenhed