I Teknik- og Miljøforvaltningen søger vi en dygtig studentermedhjælper til at understøtte den ansvarlige projektleder med håndtering af graffitiafrensning, herunder at planlægge og gennemføre tilsynsarbejde i byens parker og gader, samt at besvare borgerhenvendelser.
Måske er det dig?
Om enheden og graffitiindsatsen
Stillingen er placeret i enheden Kontrakter i afdelingen Parker, Kirkegårde og Renhold, der medvirker til at holde København ren, grøn og indbydende. Enheden arbejder bl.a. med kontrakter og med at udvikle driften af byen og håndtere problemstillinger i byen såsom graffitiafrensning. Kontrakter består af 25 engagerede og kompetente medarbejdere, som har fokus på at drive og støtte udviklingen af driften i byen.
Graffitibekæmpelse er indsatsen for graffitiafrensning på kommunens ejendomme og byudstyr. Indsatsen involverer en stor kontaktflade med øvrige kollegaer i forvaltningen, leverandører og borgere. Den bydækkende indsats styres i en række softwareløsninger, som løbende skal vedligeholdes.
Om stillingen
Stillingen er på 10 timer ugentligt. Arbejdstiden er fleksibel og kan tilpasses i eksamensperioder. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Der er forskellige typer af arbejdsopgaver; du kommer blandt andet til at assistere projektlederens arbejde med at:
-
Planlægge ruter og tidspunkter for tilsyn
-
Udføre tilsynsarbejde ude i byen
-
Behandle data fra tilsyn og udarbejde rapporter
-
Have dialog med leverandører
-
Besvare henvendelser fra driftsmedarbejdere og borgere
-
Opdatere og vedligeholde viden på graffitiområdet
-
Journalisere i sags- og dokumentationshåndteringssystem
Arbejdsopgaverne løses i enheden Kontrakter i Njalsgården på Islands Brygge. Enkelte møder og aktiviteter kan finde sted ude i byen. Tilsyn udføres udendørs i alle Københavns bydele. Arbejdsopgaverne er fordelt imellem to studentermedhjælpere. Fordelingen af arbejdsopgaverne afklares nærmere i forbindelse med ansættelsessamtalen og løbende i ansættelsesforholdet.
Om dig
-
Du er god til Excel og Word
-
Kendskab til GIS er en fordel
-
Du har flair for administrativt arbejde og er struktureret
-
Du er selvstændig og går humørfyldt til opgaven
-
Vind og vejr ser du ikke som en hindring
For stillingen er det en forudsætning, at du er aktiv studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt. Du skal gerne have minimum to år tilbage af din uddannelse. Vi forestiller os, at du interesserer dig for udvikling af byen samt processer og administration i en politisk styret organisation.
Ansættelsesvilkår
Arbejdsstedet er Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Kontrakter, Njalsgade i København S.
Stillingen er på 10 timer ugentligt, og vi har flekstid. Stillingsstart er den 1. januar 2023 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde.
Yderligere information
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Ida Ween på 2146 2669.
Søg via linket senest torsdag den 15. december 2022
Vi forventer at holde samtaler mandag den 19. december.