Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælp til Personaljura og Lønfunktion

Rudersdal Kommune

Rudersdal, Storkøbenhavn

Indrykket
06-12-2021

Er du serviceminded med øje for detalje og systemer og vil du prøve kræfter med ansættelsesret i praksis? Så er det måske dig vi søger.

Om jobbet

I Personalejura og i Lønfunktionen løfter vi en bred vifte af ansættelsesretlige opgaver på tværs af Rudersdal Kommune. Vores fokus er, at sikre en høj compliance og en god understøttelse af vores meget faglig dygtige og engagerede ledere.

Vi har brug for dig, til at hjælpe os i vores hverdag, så vi sammen kan levere en god service på tværs i organisationen. Dine arbejdsopgaver vil variere alt efter, hvem og hvilke funktionsområder der har brug for din hjælp. Som eksempler på arbejdsopgaver kan vi nævne:

  • Ad-hoc opgaver i forbindelse med henvendelser fra de faglige organisationer
  • Understøtte vores brugerstyring i vores fagsystemer.
  • Administration og opgaver i forhold til lettere sagsbehandlingsopgaver inden for det ansættelsesretlige
  • Understøtte kommunens forvaltningsrevision indenfor det ansættelsesretlige
  • Understøtte i sagsbehandling af dagpengesager heri en sikring af refusioner
  • Ajourføring af sager i vores sagssystemer.
  • Ad hoc. bistand på igangværende projekter fx skrivearbejde, databehandling m.v.

Din profil

Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, og er interesseret i, at få praktisk erfaring indenfor det ansættelsesretlige. Du er velbevandret i hele office-pakken og har nemt ved at sætte dig ind i nye IT-systemer.

Du er åben, imødekommende, serviceminded og initiativrig. Du har lyst til at indgå i dialog omkring opgaver i teamet og på tværs i organisationen og du har en interesse i hvordan Personalejura og Lønfunktionen kan understøtte områdernes aktiviteter bedst muligt.

Du hjælper til der, hvor der er behov og trives med at tage fra. Du har nemt ved og er interesseret i, at sætte dig ind i nye opgaver og systemer og ser hver opgave, som en udfordring, der skal løses bedst muligt, ud fra de rammer der er.

Derfor skal du vælge os

Du får et spændende og udfordrende studiejob, med gode muligheder for personlig og faglig læring. Du har stor indflydelse på at tilrettelægge din egen arbejdstid i forhold til opgaveløsningen.

Vi har kontorer på Rådhuset i Holte, og er nemme at nå med S-tog eller cykel(!). Vi lægger vægt på faglig sparring, at kunne grine sammen og samtidig sikre, at de ydelser vi leverer er i orden.

Vi tror på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 10-15 timer ugentligt, indpasset efter dit studie.

Start 1. februar 2022 eller før hvis muligt.

Ansøgning og samtaler

Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stillingen nedenfor.

Samtaler: Vi forventer at holde samtaler i uge 2 2022.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Rudersdal Kommune

Adresse 1
Øverødvej 2
2840 Holte
Danmark
Tlf
46110000
Adresse 2
2840 Holte
Danmark
Kontaktperson
Tlf: 
72682127
Praktisk information
Oprettet
06-12-2021
Udløber
04-01-2022
Kviknummer
LJA-83059482
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Jura, HR og personale, Kontor og administration
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Rudersdal Kommune

Adresse
Øverødvej 2
2840
Holte
Tlf: 46110000
Praktisk information
Indrykket
06-12-2021
Ansøgningsfrist
04-01-2022
Kviknummer
LJA-83059482
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Jura, HR og personale, Kontor og administration
Beliggenhed