Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælp til kommunikation i Domstolsstyrelsen

Domstolsstyrelsen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
18-11-2019

Er du på jagt efter et fagligt udfordrende studiejob på en spændende arbejdsplads? Så er du måske Domstolsstyrelsens nye studentermedhjælp. Vi søger en studerende med gode kommunikationsevner og med flair for web, som kan begynde snarest muligt.

Hvem er vi?

Domstolsstyrelsens opgave er at administrere og udvikle Danmarks Domstole, og vi arbejder under mottoet for ret og retfærdighed.

Vi er en uformel og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på godt kollegialt fællesskab, engagement og samarbejde på tværs.

Du vil blive ansat i Kommunikation, som består af fire fastansatte og to studenter. Enheden er en del af Center for Forretning og Udvikling med ca. 30 ansatte. Du vil referere til styrelsens kommunikationschef.

Hvad skal du lave?

Dine opgaver er bl.a. at:

  • Opdatere, redigere og hjælpe med at videreudvikle vores interne og eksterne websites

  • Hjælpe lokale webredaktører ved retterne

  • Skrive nyheder og andre tekster

  • Trække statistik for vores websites

  • Løse praktiske opgaver i forbindelse med trykte og digitale informationsmaterialer

  • Deltage i forberedelsen af domstolenes konferencer, folkemødeaktiviteter osv.

  • Journalisering

 

Hvem er du?

Du læser en videregående uddannelse, som indeholder kommunikations- eller mediefaglige elementer. Det vil være en fordel, hvis du har relevant erfaring fra tidligere jobs eller frivilligt arbejde.

 Vi lægger vægt på, at du:

  • Er positiv, udadvendt og dynamisk

  • Kan arbejde selvstændigt

  • Kan samarbejde på alle niveauer

  • Er god til at sætte dig ind i nye stofområder

  • Er løsningsorienteret med sans for detaljen

  • Er god til at formidle et budskab

  • Har teknisk flair

 

Det vil være en fordel, hvis du tidligere har redigeret hjemmesider, billedbehandlet i eksempelvis Photoshop eller produceret korte film.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat som timelønnet medarbejder efter organisationsaftalen mellem HK/STAT og Finansministeriet. Du arbejder ca. 15 timer om ugen med mulighed for at planlægge din arbejdstid efter dit studie.

Din daglige gang vil være i Store Kongensgade 1-3, 1264 København K.

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vil du vide mere?

Du kan læse mere om Domstolsstyrelsen, Danmarks Domstole og vores vision, værdier og mål på www.domstol.dk

Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til kommunikationskonsulent Dorte Kaiser, 29 13 16 34, eller webredaktør Lars Winge, 71 92 29 06.

Ansøgningen

Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på www.domstol.dk under Job i Danmarks Domstole. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen i stillingsopslaget på vores hjemmeside.

Ud over din ansøgning bedes du vedhæfte cv, relevante eksamenspapirer (med karakterer) og eventuelle udtalelser.

Vi holder løbende samtaler, og vi opfodrer dig derfor til at sende din ansøgning hurtigst muligt og senest onsdag den 27. november 2019 kl. 12.00. Vi forventer senest at afholde samtaler fredag den 29. november 2019.


Del dette job

Kontakt

Domstolsstyrelsen

Adresse 1
Store Kongensgade 1-3
1264 København K
Danmark
Adresse 2
Store Kongensgade 1-3
1264 København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet
18-11-2019
Udløber
29-11-2019
Kviknummer
LJA-77567081
Jobtype
Deltid
Studenterjob
Arbejdsområde
IT, web og teknologi, Kommunikation og medier, Kontor og administration
Ansøg nu
Job i virksomheden

Del dette job

Virksomhedsinformation

Domstolsstyrelsen

Adresse
Store Kongensgade 1-3
1264
København K
Danmark
Praktisk information
Indrykket
18-11-2019
Ansøgningsfrist
29-11-2019
Kviknummer
LJA-77567081
Jobtype
Deltid
Studenterjob
Kategori
IT, web og teknologi, Kommunikation og medier, Kontor og administration
Beliggenhed