Vi søger en studentermedhjælp til 15-20 timer om ugen til sagsbehandling og andre administrative opgaver.
Vi er en afdeling under Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF), som består af 27 medarbejdere. Vores arbejdsområde omfatter vejledning, sagsbehandling og bevilling af tillægsydelser til folkepensionister i Københavns Kommune.
Din opgave som studentermedhjælp er at bidrage med at sagsbehandle sager i relation til tillægsydelser til folkepensionister.
KFF er inde i en spændende udvikling, hvor vi har fokus på at styrke forvaltningens evne til at samarbejde om at udvikle endnu bedre kultur- og fritidstilbud for københavnerne. Vi inddrager borgerne i den fremadrettede udvikling af fremtidens tilbud og udvikler løbende organisationen til agilt at kunne løfte fremtidens opgaver.
Vi forestiller os, at du kan bidrage med at
-
visitere posten
-
sagsbehandle og træffe afgørelser på udvalgte typer sager
-
løse andre administrative opgaver, herunder betaling af regninger
Vi forventer, at du som ansøger
-
er i gang med en bachelor eller videregående uddannelse, fx indenfor forvaltning
-
er stærk i skriftlig formidling
-
kan arbejde struktureret
-
er selvstændig, nysgerrig og bidrager med nye ideer
-
har flair for digitale løsninger og systemer
Vi tilbyder dig at blive en del af en dynamisk afdeling med dygtige og engagerede kollegaer.
Arbejdstiden er på 15-20 timer om ugen. Du har indflydelse på, hvilke dage du arbejder, og vi tager hensyn til dine studiemæssige forpligtelser.
Løn og ansættelse
Vi ønsker stillingen besat snarest muligt.
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst på området.
Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og evt. karakterudskrift.
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Birgitte Frimer-Larsen på 2812 6065.
Søg via nedenstående link senest mandag den 3. maj 2021
Vi forventer at holde samtaler (evt. digitalt) i uge 19.