KLs IT-center søger en servicemindet student til IT-support. Vi har vores brugere i centrum, så har du et stort servicegen og er du hele familiens IT-ekspert? Så har vi brug for dig.
I IT har vi daglig kontakt til medarbejderne i KL-huset både personligt, over telefonen og på skrift. Vi arbejder fokuseret på at levere den bedste IT service og support til KL og vil gerne være kendt for et højt serviceniveau. I kontoret hjælper vi hinanden på tværs af fagområder for altid at kunne levere et højt og professionelt serviceniveau til KLerne.
Som vores nye student vil du medvirke til at udvikle og dygtiggøre KLs medarbejdere indenfor IT ved at supportere vores brugere i store og små spørgsmål.
Din hverdag i KL
Det er ikke altid til at vide, hvordan dagen begynder eller slutter, da vi altid er klar til at hjælpe KL, hvad enten det er små eller store IT-udfordringer. Som student vil dine primære arbejdsopgaver være at:
-
Yde 1. level support til ca. 450 brugere
-
Give teknisk support af AV-udstyr i videomøderum og mødecenter
-
Klargøre og udlevere bærbare pcer og iPhones
-
Fejlsøge og afhjælpe fejl på printere og andet udstyr
-
Montere udstyr i KL-huset
-
Udarbejde vejledninger/manualer og evt. undervisning af brugere
Vi lægger vægt på, at du:
Vi ser gerne, at du læser en teknisk uddannelse fx fra KEA eller DTU og er interesseret i at give slutbrugerne den bedst-mulige support. Du skal have mindst 2 år tilbage af dit studie.
Derudover skal du:
-
Være servicemindet og levere god service til brugerne i KL
-
Have evnen til at bevare overblikket, når der er mange bolde i luften
-
Være udadvendt og nysgerrig på brugernes udfordringer
-
Have gode formidlingsevner både skriftligt og mundtligt
Det er en fordel hvis du har kendskab til eller erfaring med support eller servicedesk. Vi benytter i vid udstrækning standardprogrammer, herunder Microsoft Office samt Teams. Så har du kendskab til disse, er det en fordel.
Et IT-center med daglig kontakt til KL-huset
Vi er en mindre enhed med gode kollegaer og godt humør. Uanset typen af opgaver vi skal løse, sker dette med en stor grad af frihed og tiltro til hinandens evner. Vi er 6 fuldtidsansatte og 4 studenter, der alle hjælper hinanden på tværs af fagområder for at finde frem til den bedste løsning.
Det praktiske
Ansøgningsfrist er mandag den 11. december 2023. Vi holder samtaler løbende og slår til ved den rette kandidat.
Arbejdstiden er som udgangspunkt 15 timer om ugen, gerne med faste mødetidspunkter for at du kan indgå i vagtplanen for hotline.
Arbejdstiden skal kunne placeres mellem 8.15 og 16.30 på hverdage. Timeløn er efter gældende overenskomst.
Tiltrædelse efter aftale, men gerne hurtigst muligt.
Er du nysgerrig for at vide mere?
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-chef Rune Koop på telefon 33 70 35 00 eller rsk@kl.dk.
Søg stillingen
Ansøgningsfrist
11-12-2023
Tiltrædelsesdato
Start hurtigst muligt
Arbejdstid
15 timer om ugen
Kategori
Student
Hjemmeside
www.kl.dk/Om-KL/