Gem annonce

Struktureret fuldmægtig/specialkonsulent til Kompetencesekretariatet

Kompetencesekretariatet

København, Storkøbenhavn

Indrykket
20-01-2025

Er du udviklingsorienteret, analytisk stærk og velstruktureret? Vil du arbejde med IT, ledelsesbetjening og administrative opgaver? Så er du den kollega, vi leder efter i Kompetencesekretariatet.

Kompetencesekretariatet er de statslige overenskomstparters fælles sekretariat for kompetenceudvikling. Sammen arbejder vi for at rådgive statslige arbejdspladser om kompetenceudvikling og for at medfinansiere statslige medarbejderes kompetenceudvikling. Alle vores tilbud er finansieret af den statslige overenskomst. Vi er et mindre sekretariat, hvor hver dag er forskellig. Fælles for vores opgaver er, at vi arbejder tæt sammen for at nå vores mål, og vi vil gerne invitere dig med på holdet.

 

Om stillingen

Stillingen som AC-fuldmægtig/specialkonsulent er placeret i Administrationen, som blandt andet understøtter ledelsen og varetager en bred vifte af opgaver herunder ledelses- og udvalgsbetjening, gennemfører tværgående analyser samt udviklings- og it-projekter og har ansvaret for administration, økonomistyring og strategisk styring.

 

Som AC-fuldmægtig/specialkonsulent i Administrationen får du en udfordrende og travl hverdag i et spændende og ambitiøst miljø. Du kommer til at spille en stor rolle i udviklingen af fondssystemet og for informationssikkerheden i hele sekretariatet. Du får også en vigtig rolle i samarbejdet mellem administration, fondsrådgivere og ledelse i tilrettelæggelsen af fondsåbninger og i overblikket over fondsøkonomien. Desuden får du en stor kontaktflade med både kollegaer, ansøgere, leverandører og de statslige overenskomstparter m.fl. I 2025 vil overgangen til nyt fondssystem fylde meget, og du bliver en nøglemedarbejder i samarbejdet med IT-leverandøren. 

 

Dine opgaver vil primært ligge inden for disse hovedområder:

  • Udvikling af fondssystem og arbejdsgange samt underliggende processer herunder driften af Den Statslige Kompetencefond og samarbejde med IT-udbyderen.

  • Ansvar for overholdelse af persondataforordningen og it-sikkerhed

  • Puljeberegninger samt controlling, opfølgning på stikprøver og tilsyn med udbetalinger fra fonden mm.

  • Ledelsesbetjening f.eks. ledelsesinformation, notater, referater og mødeplanlægning

  • Ad hoc opgaver inden for administrationens samlede opgaveportefølje f.eks. besvarelse af henvendelser m.m.

Din endelige opgaveportefølje vil blive sammensat under hensyntagen til dine og dine nærmeste kollegers kompetencer og interesser. Fælles for opgaverne er, at de stiller store krav til såvel selvstændig opgavevaretagelse som til at kunne skabe resultater i tæt samspil med ledelse, kolleger og samarbejdspartnere.

 

Om dig

Vi forventer, at du har en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse, og desuden at:

  • Du er velstruktureret, går i dybden med opgaverne og følger dem til dørs

  • Du er analytisk skarp, har interesse for økonomi og IT samt en god dømmekraft

  • Du tænker kreativt, byder ind med egne ideer og løsninger og går ikke på kompromis med kvaliteten

  • Du tager ansvar og udviser engagement i tilgangen til at skabe resultater i god dialog med ledelsen og relevante interessenter

  • Du har mindst 5-7 års erfaring fra tidligere jobs og gerne erfaring med administration i staten.

Vi tilbyder

En spændende og alsidig hverdag med stor mulighed for selv at præge jobbet. Et godt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og et kollegialt fællesskab med en uformel tone og god stemning. Et job i en visionær og ambitiøs organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling og hvor du får gode muligheder for faglig udvikling. Du bliver ansat på fuldtid i henhold til statens overenskomst med Akademikerne.  Der er tale om en fast stilling som AC-fuldmægtig. En kandidat med de rette kompetencer og tilstrækkelig erfaring vil, på baggrund af en konkret vurdering, kunne tilbydes ansættelse som Specialkonsulent.

 

Om os

Kompetencesekretariatet rådgiver statens arbejdspladser om kompetenceudvikling og varetager administrationen af Den Statslige Kompetencefond, som åbnede i 2019. I 2025 skal vi blandt andet implementere nyt fondssystem.

 

Du kan læse mere om os på: https://kompetenceudvikling.dk/kompetencesekretariatet.

 

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning samt CV og relevant dokumentation via dette link senest søndag den 16. februar 2025. 

 

Vi forventer at gennemføre første samtalerunde den 19.-21. februar og anden samtalerunde ugen efter. Tiltrædelse 1. april 2025 eller snarest derefter.

 

Du er velkommen til at kontakte administrationschef Johanne Prahl Steffensen på tlf. 6182 7014 indtil den 31. januar for at høre nærmere om stillingen. Efter den 31. januar kan sekretariatschef Anne-Kathrine Mandrup kontaktes på tlf. 6182 7010.

 

Ansøgningsfrist

16-02-2025

 

Hjemmeside

kompetenceudvikling.dk

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Kompetencesekretariatet

Adresse
Kristen Bernikows Gade 4, 2. sal
1105 København K
Danmark
Praktisk information
Oprettet
20-01-2025
Udløber
16-02-2025
Kviknummer
LJA-85912282
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Akademisk arbejde, Analyse og information, Jura, HR og personale, Konsulent og rådgivning, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Ansøg nu
Lignende job

Del dette job

Virksomhedsinformation

Kompetencesekretariatet

Adresse
Kristen Bernikows Gade 4, 2. sal
1105
København K
Danmark
Praktisk information
Indrykket
20-01-2025
Ansøgningsfrist
16-02-2025
Kviknummer
LJA-85912282
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Akademisk arbejde, Analyse og information, Jura, HR og personale, Konsulent og rådgivning, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Beliggenhed
Gem annonce