Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Strategisk og analytisk tænkende generalister til staben i Facility Management

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

København, Storkøbenhavn

Indrykket
23-02-2024

Har du flair for at strukturere, skabe sammenhæng og overblik? Arbejder du analytisk, og kan du styre strategisk vigtige udviklingsopgaver? Og er du god til at samarbejde på tværs af fagligheder og begå dig i en foranderlig sektor? Så er du måske en af vores nye kolleger i staben for Facility Management.

 

I Facility Management på Københavns Professionshøjskole (KP) er vi optagede af at skabe veldrevne og inspirerende campusmiljøer, som vores studerende og medarbejdere føler sig hjemme i og let kan navigere rundt på.

 

Det er især tre områder, som kommer til at fylde i Facility Management de næste par år:

  • Videreudvikling af vores servicekultur. Vi ønsker at vores studerende og kollegaer oplever en god og sammenhængende service på tværs af KP

  • Effektiv udnyttelse og fremtidssikring af vores bygningsmasse. KP ser ind i vigende ansøgningstal og står overfor en fortætning og optimering af vores bygningsmasse gennem mere effektiv anvendelse, bygningsafhændelse og ombygninger. Samtidig ønsker vi at udvikle campusmiljøer, der emmer af studieliv og professionsfaglig identitet, mhp. at tiltrække og fastholde dygtige studerende

  • Vedligeholdelse og udvikling af KPs bygninger og faciliteter. Vi ønsker tydelig planlægning, klare fælles rammer på tværs af lokationer og fokus på bæredygtige campusser.

Samtidig er staben i Facility Management i gang med en proces, hvor vi tydeliggør stabens arbejdsopgaver og funktion som knudepunkt i afdelingen. 

 

Vi søger flere kolleger, der dels kan understøtte rammesætningen af staben og af Facility Management-organisationen. Dels kan understøtte planlægningen og udviklingen af ovenstående strategiske fokusområder i Facility Management i de kommende år.

 

Om jobbet

Afhængig af dine kvalifikationer vil du skulle varetage opgaver, der kræver en høj grad af strategisk og analytisk sans, overblik og evne til at tilrettelægge og involvere. 

 

Du vil f.eks. kunne komme til at arbejde med at:

  • udarbejde analyser og formidle analyseresultater, så de kan understøtte politiske og forretningsmæssige beslutninger

  • udarbejde indstillinger, business cases for nye idéer og afrapportering til ledelsen 

  • strukturere og kvalitetssikre data fra forskellige kilder, der understøtter, at vi får højere datamodenhed

  • drive interne processer mhp. større formalisering af og skriftlighed om vores arbejdsgange

  • indgå i tværgående projekter og indsatser med studerende og/eller medarbejdere som målgruppe

  • varetage koordinerende rolle på strategiske udviklingsprojekter

  • varetage løbende administrative og ledelsesunderstøttende opgaver.

Om dig

Om du har en uddannelsesmæssig baggrund som ACer eller en centralt placeret HKer er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du brænder for at udvikle dig, kan se dig selv arbejde i en Facility Management afdeling i en stor uddannelsesorganisation, og at du kan sige ja til flere af de nedenstående ønsker, vi har til din profil.

 

Vi lægger vægt på, at du:

  • interesserer dig for organisationsudvikling, forandringsprocesser og er reflekteret over din egen rolle ift. at være kulturbærende

  • har analytisk flair og gerne erfaring i at formidle resultaterne heraf til forskellige målgrupper

  • kan arbejde med data - fra indsamling til organisering, behandling og analyse

  • har erfaring med at arbejde projektbaseret - som projektleder, tovholder, eller central projektdeltager

  • har kommunikative kompetencer og er velformuleret både skriftligt og mundtligt 

  • er handlingsorienteret, engagerer dig i opgaverne og leverer kvalitet i opgaveløsningen

  • er en god kollega og holdspiller, som tager fra på store og små opgaver

  • er positiv og har lyst til at indgå i fællesskabet med kollegaer med mange forskellige baggrunde og kompetencer.

Erfaring fra en offentlig og politisk styret organisation vil være en fordel, men ikke et krav.

 

Om Facility Management

Du bliver en del af staben, hvor vi har fokus på at gøre en forskel for vores studerende og ansatte, og vi gør os umage for at være gode kollegaer, hvor vi ser forskellighed som en styrke. Hos os får du et spændende og alsidigt job i en stor organisation og et fleksibelt arbejdsliv.

 

Vi vægter kollegasparring samt faglig og personlig udvikling højt, og vi hjælper dig med at komme godt ind i din nye stilling. I dagligdagen er der mulighed for en stor grad af indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdet.

 

Facility Management har til opgave at drive, vedligeholde og udvikle KPs bygninger samt supportere KPs studerende og ansatte. Vi har aktuelt ca. 140.000 m2. fordelt på otte lokationer. Facility Management har også ansvaret for beredskab og sikkerhed samt for større servicekontrakter på bl.a. rengøring og kantinedrift. Afdelingen er organiseret i fem enheder med ansvar for henholdsvis campusdrift, frontservice og udvikling samt staben.

 

Facility Management udgør sammen med HR, Økonomi, IT og Studieservice Ressourceområdet.

I Ressourceområdet arbejder vi på - i tæt samarbejde med uddannelserne - at skabe sammenhængende rammer for fremragende undervisning. Vores fokus er således først og fremmest på helheden fremfor de enkelte afdelinger. 

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er på 37 timer om ugen, og vi forventer, at du kan starte snarest muligt og senest den 1. maj 2024.

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og den relevante organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. I nogle tilfælde vil der være mulighed for ansættelse som specialkonsulent.

 

Det primære arbejdssted er Campus Carlsberg, Humletorvet 3, 1799, København V, men du skal forvente at komme en del rundt på KPs øvrige adresser på bl.a. Nørrebro, Frederiksberg og i Hillerød.

 

Vil du vide mere?

Københavns Professionshøjskole vil bidrage til udviklingen af det danske samfund, dets velfærd og velstand, kultur og demokrati. Det gør vi ved at sætte nye standarder for professionsbacheloruddannelse, for videreuddannelse og for praksisnær forskning og udvikling. Det kræver ikke alene god, men fremragende undervisning.

 

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning, og om KP som arbejdsplads på www.kp.dk.

 

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte chef for Facility Management Søren Høffner på tlf.: +4523322643.

 

Interesseret?

Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 10-03-2024.

 

Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 11/12, og 2. samtaler i uge 12/13.

 

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

 

Jobtype:

Fastansættelse

 

Frist:

10-03-2024

 

Tiltrædelse:

1. maj 2024

 

Arbejdstid:

Fuldtid

 

Kontaktperson:

Søren Høffner

Chef for Facility Management

shof@kp.dk

+4523322643

 

Lokation:

Humletorvet 3, 1799, København V

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

Adresse 1
Humletorvet 3
1799 København V
Danmark
Web
Adresse 2
Humletorvet 3
1799 København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet
23-02-2024
Udløber
10-03-2024
Kviknummer
LJA-85346701
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Akademisk arbejde, Analyse og information, Kommunikation og medier, Politik, kultur og samfund, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

Adresse
Humletorvet 3
1799
København V
Danmark
Praktisk information
Indrykket
23-02-2024
Ansøgningsfrist
10-03-2024
Kviknummer
LJA-85346701
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Akademisk arbejde, Analyse og information, Kommunikation og medier, Politik, kultur og samfund, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Beliggenhed