Center for It, Medico og Telefoni

Center for It, Medico og Telefoni,

København
06-11-2017

Stærke AC-medarbejdere til at understøtte direktionen i en af Danmarks største offentlige it-organisationer

Kontakt

Center for It, Medico og Telefoni

Borgervænget 7
2100
København
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
06-11-2017
Udløber:
20-11-2017
Kviknummer:
LJA-50862165
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration,
Politik og samfund
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Fra:
Til:
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du gerne være tæt på beslutningerne i en stor offentlig organisation? Trives du med at rådgive en direktion, arbejde med strategi, analyse og sekretariatsbetjening? Så søg en stilling som AC-medarbejder i Region Hovedstadens Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) på Østerbro i København. 

 

CIMT er med cirka 900 ansatte blandt de største offentlige it-organisationer og Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre, i alt ca. 40.000 ansatte. Fra den 1. januar 2018 overtager vi desuden drift og udvikling af den fællesregionale Sundhedsplatform. Vi har et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder. Og vi brænder for en vigtig sag: Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Det er et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv. 

 

Ansvar og opgaver

Vi har netop nu flere ledige stillinger i sektionen Strategi & Styring, som er en central stabssektion for CIMTs direktion. Vi er ansvarlige for at sikre udviklingen af CIMTs overordnede forretningsstrategi og sikre grundlaget for styring af CIMTs aktiviteter. Som en del heraf understøtter vi en række centrale udvalg, herunder et politisk udvalg, CIMTs chefgrupper, den kommende governance struktur for Region Hovedstadens og Region Sjællands Sundhedsplatform, Region Hovedstadens deltagelse i tværregionale og tværoffentlige sundheds-it samarbejde m.m.. 

 

Vi leder efter kandidater med både kortere og længerevarende erfaring til at varetage en række centrale opgaver omkring analyse, strategiudvikling og sekretariatsbetjening. 

 

Generelt forventer vi, at du: 

 

  • er en stærk formidler, der kan give kvalificeret sparring og rådgivning til en direktion, som er optaget af at skabe resultater 

  • er resultatorienteret og struktureret med god procesforståelse 

  • har et stærkt analytisk blik og har god fornemmelse for at vinkle og kvalitetssikre sager og analyser 

  • har et stort drive, er serviceorienteret og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation 

  • har en relevant videregående uddannelse, fx. cand.scient.pol., cand.scient.adm., cand.polit. el. lign. 

 

 

Det er desuden en fordel, men ikke et krav at du har kendskab til sundhedsområdet og/eller it-området. 

 

Til gengæld tilbyder vi: 

 

  • et spændende job, med mulighed for at få et indblik i arbejdet tæt på en direktion 

  • mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø hvor tillid, åbenhed og helhedssyn er kodeord 

  • dygtige kolleger og et stærkt fællesskab 

  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling 

 

 

Der er et højt tempo i Strategi og Styring og dagene ligner sjældent hinanden. Derfor er det vigtigt, at du trives i en omskiftelig hverdag med klare og til tider korte deadlines. Du vil få en bred samarbejdsflade til alle dele af CIMTs organisation, derfor skal du have lyst til at indgå i tætte samarbejdsrelationer med kollegaer både fra Strategi & Styring og resten af CIMTs organisation.

 

Vi er en sektion på ca. 15 engagerede medarbejdere. Vi har store ambitioner, og tit mange bolde i luften. Vi lægger vægt på en uformel omgangstone og en flad struktur, hvor vi løfter i flok og glæder os til at komme på arbejde. Vi stiller høje krav, men understøtter dig også i din vej til resultater. 

 

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

 

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. 

 

Dit ansættelsessted vil være på Borgervænget 7, 2100 København Ø. 

 

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Maria Antonsen på mail: maria.antonsen.02@regionh.dk eller på telefon 51 44 48 19. 

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 20. november kl 12. Der afholdes korte 1. samtaler den 23. november og 2. samtaler den 27. november. 

Skriv gerne at du har set jobbet hos Djøfs Jobunivers...

Populære job

Region Syddanmark søger en udviklingskonsulent

Region Syddanmark, Regionshuset
Frist: 
03-12-2017

Data Scientist/analytiker til VisitDenmark

VisitDenmark
Frist: 
10-12-2017

Konsulent til BL's kurser og rådgivning

BL - Danmarks Almene Boliger
Frist: 
01-12-2017

Økonomikonsulent til Lyngby-Taarbæk kommune

Lyngby-Taarbæk Kommune
Frist: 
05-12-2017
Lignende job
PROCON IT Aktiengesellschaft
München
Frist:
22-12-2017
Fonds Finanz Maklerservice GmbH
München
Frist:
22-12-2017