Region Hovedstadens Akutberedskab er en dynamisk virksomhed præget af dedikerede medarbejdere, et højt tempo, en omskiftelig hverdag og en høj grad af variation i opgaverne.
Vi søger en Stabschef for Administrationen, som kan være med til at sikre en professionel og kvalificeret løsning af opgaver indenfor direktionsunderstøttelse, politisk betjening, strategiudvikling og tværgående samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.
Om dig
Stabschefen for Administrationen kommer til at sidde helt tæt på, og have indflydelse på direktionens dagsorden og beslutninger, og hvordan Akutberedskabet kan have indflydelse på den strategiske dagsorden i regionen og på tværs af regionens virksomheder.
Du skal have en relevant akademisk uddannelse, og vi forventer at du har stærke lederkompetencer og flere års erfaring med arbejde inden for direktionsbetjening og politisk sagsbehandling fx som Stabs- eller Sekretariatschef.
Du skal have en stor organisatorisk forståelse, og ambitioner og visioner som drives af et ønske om konstant udvikling og forbedring. Det er vigtigt, at du trives i at arbejde med en bred opgaveportefølje som involverer både små og store opgaver.
Du får ledelsesansvar for ca. 20 ansatte som er fordelt på teams som arbejder med direktionsunderstøttelse, sundhedsjura, projektledelse, kvalitet og kommunikation/presse. Hvert team har en faglig teamleder uden personaleansvar.
Dine vigtigste arbejdsopgaver vil være:
- Fagligt ansvar for løsning af stabens samlede opgaveportefølje
- Ansvar for den administrative understøttelse af Direktionen og afdelingsledelser
- Understøttelse af udviklingsopgaver og prioriterede indsatser
Derudover forventer vi, at du:
- Arbejder grundigt og struktureret og samtidig er beslutningsdygtig
- Har en naturlig og troværdig gennemslagskraft
- Har en inddragende og tillidsbaseret tilgang til ledelse af og uddelegering af opgaver og ansvar
- Har helhedssyn på dine opgaver og dit ansvar i organisationen, og vil det gode samarbejde
Du udgør sammen med en Stabschef for hhv. Digitalisering og Økonomi den samlede stabsledelse og du vil referere til Direktionen.
Et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv
Region Hovedstadens Akutberedskab er ansvarlig for den præhospitale indsats i Region Hovedstaden, og har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for regionens borgere.
Vores opgaver består bl.a. af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 & 1-1-2, at disponere og køre ambulancer til hele regionen - og at understøtte disse opgaver i alt hvad vi laver.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er til besættelse 1. august 2022.
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Akutberedskabet har primært til huse på Telegrafvej 5 i Ballerup, hvor du også får arbejdsplads.
Øvrig information
For yderligere information er du velkommen til at kontakte Direktør Jonas Egebart, Mobil: +45 2215 4881
Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på: www.regionh.dk/akutberedskabet
Ansøgningsfrist
Upload din ansøgning, CV samt relevante bilag senest 8. juni 2022.
Relevante bilag kan uploades under øvrige dokumenter