Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Specialkonsulent til understøttelse af topledelsen i Borgercenter Voksne, Socialforvaltningen

Københavns Kommune

København, Storkøbenhavn

Indrykket
21-07-2020

Er du akademiker, og har du efter nogle år på en stor offentlig arbejdsplads et ønske om at være tæt på den øverste ledelse i en organisation, hvor lovgivning og politiske og strategiske beslutninger omsættes til praksis? Så er her en spændende stilling, der tilbyder netop det.

Borgercenter Voksne din nye arbejdsplads

Stillingen er nyoprettet, hvorfor du sammen med vicedirektøren og tre borgercenterchefer i høj grad kommer til at sætte dit præg på, hvordan rollen bedst varetages.

Borgercenter Voksne har ansvaret for kommunens indsats over for udsatte voksne, voksne med misbrug og voksne med sindslidelser. Borgercentret har myndighedsansvaret og ansvaret for driften af en lang række dag- og døgntilbud, behandlingstilbud samt den social hjemmepleje. Borgercentret har ca. 2.000 medarbejdere og et budget på 2.2 mia. kr.

Stillingen er placeret i borgercentrets centrale stab, der arbejder med at understøtte og udvikle indsatsen over for målgruppen. I staben er der ca. 110 medarbejdere fordelt på tre stabsområder, som du kommer til at arbejde tæt sammen med. Du bliver tilknyttet staben for HR, Jura og Digitalisering.

Dine arbejdsopgaver

Du understøtter vicedirektøren og tre borgercenterchefer og i tilknytning hertil beslutningsprocesserne i borgercentrets ledelse. Du bidrager til eksekvering og opfølgning på beslutningerne, sikrer overblik over borgercentrets indsatsområder, opfølgning gennem god porteføljestyring samt at der reageres og følges op på kritiske enkeltsager. En væsentlig opgave er desuden at koordinere og udarbejde mødemateriale samt faglige og strategiske oplæg for vicedirektøren og borgercentercheferne i tæt samarbejde med stabens øvrige medarbejdere. Samlet betyder dette, at du får et spændende, indgående og unikt kendskab til borgercentrets og Socialforvaltningens opgaver, strategi, udvikling og styring. Du får samtidig også mere praktiske koordinationsopgaver i forhold til at støtte topledelsen, så deres hverdag kører så gnidningsfrit som muligt, herunder varetagelse af sekretariatsfunktion for møder i chefkredsen og for borgercenterets øverste MED-organ.

Din profil

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du arbejder struktureret og selvstændigt samt er god til at samarbejde og kommunikere på tværs af hele organisationen. Hverdagen er travl og omskiftelig, og der er brug for, at du hurtigt kan sætte dig ind i nye problemstillinger. Du har en sikker dømmekraft i forhold til, hvad der skal til for at løse en konkret opgave eller bestilling. Du er proaktiv, tager ansvar og tør også udfordre dine omgivelser for at sikre kvalitet i de produkter, du og borgercentret leverer. Du er god til at håndtere mange og forskellige opgaver samtidigt ofte med korte deadlines.

Det er en forudsætning, at du har en kandidatuddannelse og erfaring fra en politisk styret organisation tæt på beslutningsarenaen gerne et departement, en styrelse eller lignende.

Vi lægger derudover vægt på, at du:

  • Er initiativrig, arbejdsom og har et godt personligt drive

  • Trives i et krydspres med forventninger fra flere sider

  • Har erfaring med at understøtte beslutningsgange og ledelsen i en stor og kompleks organisation

  • Er loyal og respekterer fortrolighed i det tætte samarbejde med topledelsen

 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse senest den 1. oktober 2020 eller snarest muligt. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst, herunder reglerne om Ny Løn eller efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Du får reference til stabschef Anne Hare.

Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om Borgercenter Voksne på centerets hjemmeside: www.kk.dk/bcv

Samt få yderligere oplysninger om stillingen ved telefonisk henvendelse til stabschef for HR, Jura og Digitalisering Anne Hare på 2711 7232 eller vicedirektør Anders Møller Jakobsen på 2912 7681.

Om rekrutteringsprocessen

1. runde samtaler afholdes mandag den 24. august. Du vil ved denne samtale blive bedt om at forholde dig til en case, som vil blive udleveret, når du møder til samtale.

2. runde samtaler afholdes fredag den 28. august 2020. I perioden mellem 1. og 2. samtale gennemføres en personlighedstest.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 18. august 2020


Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Københavns Kommune

Adresse 1
Islands Brygge 37
2300 København S
Danmark
Web
Adresse 2
Islands Brygge 37
2300 København S
Danmark
Praktisk information
Oprettet
21-07-2020
Udløber
18-08-2020
Kviknummer
LJA-80701928
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Akademisk arbejde, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune

Adresse
Islands Brygge 37
2300
København S
Danmark
Praktisk information
Indrykket
21-07-2020
Ansøgningsfrist
18-08-2020
Kviknummer
LJA-80701928
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Akademisk arbejde, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Beliggenhed