Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Specialkonsulent (AC) med erfaring med økonomi og HR til Amager og Hvidovre Hospital HR-afdelingen

Region Hovedstaden, Amager og Hvidovre hospital

Hvidovre, Storkøbenhavn

Indrykket
29-05-2019

Er du god til tal og data og har du erfaring med ledelsesbetjening og HR? Så er du måske vores nye kollega i HR, Arbejdsmiljø og Uddannelse på Amager og Hvidovre Hospital!

 

Vi søger en specialkonsulent (AC) der kan varetage HR-afdelingens budgetlægning og budgetopfølgning, bidrage til tværgående HR-opgaver indenfor arbejdsmiljø, uddannelse og personaleadministration og bistå afdelingen og HR-chefen med administrative opgaver som fx HR-notater, analyser mv.

 

Om HR, Arbejdsmiljø og Uddannelse

Amager og Hvidovre Hospital er regionens største akuthospital med 5.100 dedikerede medarbejdere og ledere. HR-afdelingen understøtter den strategiske udvikling på hospitalet i samarbejde med fire øvrige stabsfunktioner, samtidig med vi varetager den daglige HR-drift. Derudover samarbejder vi med direktionen, øvrige ledere, arbejdsmiljøorganisationen, MED-organisationen samt forskellige underudvalg.

 

HR-afdelingen består af 15 medarbejdere fordelt på forskellige faggrupper, der refererer til HR-chefen. Afdelingen arbejder i tre teams HR-personaleadministration, arbejdsmiljø og uddannelse der koordineres og fagligt ledes af en teamkoordinator.

 

Om jobbet

Direktionens ambition er Forandring til gavn for patienter og pårørende - derfor det foretrukne valg for dygtige medarbejdere og ledere.

 

Vores fokus er stabil og sikker HR-drift og udvikling af HR-området og dermed målrettet at understøtte direktionens ambition via HR-strategier, -indsatser og -opgaver. Som specialkonsulent i HR-afdelingen, skal du både sikre stabil drift og være med til at udvikle HR.

 

Som specialkonsulent i HR-afdelingen skal du konkret varetage opgaver indenfor følgende tre områder:

 

Afdelingsøkonom

  • Varetage HR-afdelingens budgetlægning, løbende budgetopfølgning samt regnskabsafslutning

  • Sikre løbende fremdrift i godkendelser af fakturaer og indkøb i forbindelse af HR-afdelingens drift og aktiviteter

  • Bistå HR-chefen med overblik ift. afdelingens økonomi og øvrig ledelsesinformation

  • Databearbejdning samt analyse af data ifm. HR-afdelingens og hospitalets strategiske indsatsområder

 

HR-opgaver

  • Varetage konkrete analyse- og data-opgaver indenfor HR-arbejdsmiljø, personaleadministration og uddannelse, fx sygefravær, HR-data/LIS, arbejdsmiljøstatistikker og trivselsmålinger

  • Understøtte de tre HR-teams med data og analysekraft

  • Indgå i tværgående HR-projekter

 

HR-sekretariat

  • Udarbejde notater indenfor HR-området til interne og eksterne samarbejdspartnere

  • Sikre intern koordination og opfølgning på interne HR-arbejdsplaner i samarbejde med teamkoordinatorer

  • I mindre omfang sekretariatsbetjene interne HR-møder og udvalg med dagsorden og referater

  • Bistå HR-chefen med administrative opgaver indenfor HR-området, fx indhentning af information fra regionens centrale HR-funktion

 

Om dig

Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse og flere års erfaring som økonomiansvarlig. Erfaring fra en lignende administrativ stilling, fx i en HR-afdeling er en fordel.

 

Derudover kræver stillingen, at:

  • du har styr på tal og data, herunder fremstilling i fx regneark og rapporter

  • du er analytisk stærk og forstår at frembringe og formidle data på en overskuelig måde

  • du er serviceorienteret og motiveres af at have mange opgaver store som små

  • du kan arbejde selvstændigt og benytter netværk som en mulighed for at tilegne sig ny viden

  • du fremstår som en stærk kommunikator og evner at tilpasse kommunikationen til den enkelte medarbejder eller målgruppe

 

Af personlige kvalifikationer lægger vi lægt på, at:

  • du er en kollega med godt humør

  • du har gode samarbejdsevner og du finder det naturligt at skabe relationer på alle niveauer i organisationen

  • du er som person dedikeret og engagerende i dit samarbejde i afdelingen og organisationen

  • du vil og kan bidrage til den brede palette af HR-opgaver i afdelingen, i samarbejde med afdelingens mange HR-specialister

 

Med de mange forskelligartede opgaver, finder du det naturligt at arbejde systematisk med dokumentation (journalisering) og opgave/projektbeskrivelser.

 

Vilkår og ansættelsesforløb

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen forventes besat 1. august 2019 eller efter aftale. Der afholdes samtaler i uge 26, 2019.

 

Dit fysiske arbejdssted bliver Hvidovre Hospital, men der skal forventes begrænset mødeaktivitet på regionens hospitaler.

 

Ansættelsen er omfattet af flekstid.

 

Din ansøgning skal være os i hænde senest den 19. juni 2019 via nedenstående link.

 

Du er velkommen til at kontakte HR-Chef Morten Willas Lund på telefon 2482 3667 for yderligere oplysninger.

Del dette job

Kontakt

Region Hovedstaden, Amager og Hvidovre hospital

Adresse 1
Kettegård Allé 30
2650 Hvidovre
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-05-2019
Udløber
19-06-2019
Kviknummer
LJA-73683628
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
HR og personale, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskab
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Region Hovedstaden, Amager og Hvidovre hospital

Adresse
Kettegård Allé 30
2650
Hvidovre
Danmark
Praktisk information
Indrykket
29-05-2019
Ansøgningsfrist
19-06-2019
Kviknummer
LJA-73683628
Jobtype
Fuldtid
Kategori
HR og personale, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskab
Beliggenhed