Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Spacemanager til styring og udvikling af ejendomsporteføljen i Ballerup Kommune

Ballerup Kommune

Ballerup, Storkøbenhavn

Indrykket
11-05-2022

Vil du være med til at optimere udnyttelsen af over 300.000 kvadratmeter kommunale ejendomme, med alt hvad det indebærer lige fra strategiske drøftelser med borgmesteren til håndtering af praktiske opgaver i marken?

VI TILBYDER

Vi kan tilbyde en spændende og afvekslende fuldtidsstilling i Center for Ejendomme med en bred samarbejdsflade til hele organisationen med medarbejdere, chefer, direktion og politikere. Du vil få ansvar for det overordnede blik på ejendomsporteføljen, som kræver en nysgerrig tilgang til, at lære bygningerne og brugerne at kende, samt en struktureret tilgang til at indsamle og vedligeholde information og data om ejendommene.

Center for Ejendommes væsentligste opgave er, at stille bygninger til rådighed, som understøtter at kommunens mange fagområder kan løse deres kerneopgaver. Du vil derfor skulle finde de gode løsninger i tæt samarbejde, med kommunens fagcentre og brugerne af bygningerne.

Vi har en målsætning om høj udnyttelse af bygninger og lokaler, samt reduktion af ikke-nødvendige kvadratmeter. En væsentlig del af jobbet er derfor at optimere udnyttelsen af ejendomme og lokaler fx ved, at skabe mere fleksible rammer i bygningerne, som muliggør, at flere brugere kan deles om lokalerne.

Du vil få en central rolle i arbejdet med strategi og handlingsplaner for bygningerne, hvor også målsætninger om klima, bæredygtighed, velfærd og økonomi er væsentlige. Der vil således være behov for, at du kan løfte blikket og tænke kreativt, både på de overordnede linjer, og når der skal findes konkrete løsninger.

Flere byområder i Ballerup Kommune er i rivende udvikling, hvor flere boliger, erhvervsområder og øgede indbyggertal bl.a. kalder på flere institutionspladser, skoler og fritidstilbud. Du vil skulle hjælpe med at bane vejen for denne udvikling ved at formidle salg, rokader og nye brugsaftaler, ligesom du vil skulle være med til at sikre, at der er ejendomme, der kan understøtte de kommunale servicetilbud i de nye byudviklingsområder.

Som en del af dit arbejde vil du skulle udarbejde business cases og politiske sager om bygningerne og deres anvendelse. Du vil skulle økonomistyre konkrete projekter og have ansvar for opdatering af bygningsstamdata, ligesom du vil skulle arbejde strategisk med opsætning af sensorer og data med henblik på at optimere bygningsanvendelsen.

VI SØGER EN KOLLEGA, DER

  • Er serviceminded, udadvendt og trives med at arbejde sammen med mange forskellige mennesker
  • Kan arbejde på tværs af fagligheder og har erfaring med inddragelsesprocesser
  • Er en god kommunikatør og forhandler, der optræder professionelt og evner at lytte og skabe tillid
  • Kan omsætte overordnede strategier til resultater i konkrete projekter
  • Har kendskab til ejendomsområdet
  • Kan formulere sig godt mundtligt og skriftligt
  • Har gode IT-evner og interesserer sig for data og økonomi
  • Har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • Har en længerevarende uddannelse.

VI FORVENTER, AT DU PERSONLIGT

  • Er ansvarsbevidst, nysgerrig og initiativrig
  • Evner at opbygge gode relationer på alle niveauer
  • Bevarer det store overblik, men samtidig kan arbejde i detaljen
  • Har humor og godt humør
  • Vil din arbejdsplads og dine kolleger
  • Kan rumme opgaver med stor kompleksitet og politisk fokus.

LIDT OM OS

Du vil blive ansat i Center for Ejendomme, team Stab og Udvikling, hvor vi er 9 medarbejdere og en stabschef. Vi har et tæt og godt sammenhold i teamet og lægger vægt på, at tonen er uformel, at vi hjælper hinanden, og at vi fremstår som en serviceenhed over for den øvrige organisation.

Vi er samlet ca. 90 medarbejdere i centret, hvor størstedelen er driftsfolk, som arbejder tæt på brugerne i bygningerne. Ud over Stab & Udvikling er vores Byggeteam, som står for større renoveringer og ombygninger af bygningerne, placeret på rådhuset. Du vil få gode kompetenceudviklingsmuligheder, og vi har en fantastisk kantine.

LØN OG ANSÆTTELSE

Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse med den forhandlingsberettigede organisation.

Den ugentlige arbejdstid udgør 37 timer. Tiltrædelse 1. august.

Særlige krav: Straffeattest skal vises

YDERLIGERE INFORMATION

Ønsker du yderligere information er du velkommen til at kontakte centerchef Mads Bo Bojesen på telefon 2069 1272 eller stabschef Therese Ib Andersen på 2130 7196.

ANSØGNINGSFRIST 6. JUNI 2022

Vi forventer at holde samtaler fredag den 10. juni og 2. samtaler onsdag den 15. juni.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Ballerup Kommune

Adresse 1
Hold-an Vej 7
2750 Ballerup
Danmark
Praktisk information
Oprettet
11-05-2022
Udløber
06-06-2022
Kviknummer
LJA-83601053
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, økonomi og regnskab, Konsulent og rådgivning, Miljø og energi, Politik, kultur og samfund
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Ballerup Kommune

Adresse
Hold-an Vej 7
2750
Ballerup
Danmark
Praktisk information
Indrykket
11-05-2022
Ansøgningsfrist
06-06-2022
Kviknummer
LJA-83601053
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Finans, økonomi og regnskab, Konsulent og rådgivning, Miljø og energi, Politik, kultur og samfund
Beliggenhed