Gem annonce

Skal dit studiejob være et talentforløb i Københavns Ejendomme og Indkøb?

Københavns Ejendomme og Indkøb

København, Storkøbenhavn

Indrykket
24-11-2022

Har du talent for udbud og kontrakter, og er du ved at tage din kandidatgrad? Københavns Kommune lancerer et talenthold for få udvalgte, hvor alle kræfter er sat ind for at udvikle dig i en af Danmarks største indkøbsorganisationer.

 

Strategisk Indkøb 2 søger i øjeblikket en studerende til talentholdet.

 

Om os

Københavns Kommune køber hvert år ind for cirka 12,7 milliarder kroner. I Center for Indkøb og forsikring (CFI) er missionen at sikre, at institutioner og enheder i Københavns Kommune har adgang til de rigtige varer og ydelser til den rette pris. CFI har ca. 90 medarbejdere fordelt på kontorerne Strategisk Indkøb 1 og 2, Indkøbsanalyse- og support, CSR og Indkøbsjura samt Forsikring og Risikostyring.

 

I Strategisk Indkøb 2 er vi ni udbudskonsulenter, seks contract managers, en studentermedhjælper og en chef. Vores arbejde består primært i at arbejde med indkøbsprocessen fra udarbejdelse af behovsanalyser til konkurrenceudsættelse, forhandling, indgåelse og implementering af aftaler. Kontoret bistår hele Københavns Kommune med indkøb og drift af aftalerne på tværs af forvaltningerne i samarbejde med Strategisk Indkøb 1.

 

Om stillingen

Vores nye studentermedhjælper vil deltage i talentprogrammet sammen med tre studenter fra Strategisk Indkøb 1 og vores student for Strategisk indkøb 2.

 

Som led i talentprogrammet er der lagt en fast plan for, hvilke arbejdsopgaver du skal igennem i løbet af din tid som studentermedhjælper. Du vil bistå kontorets udbudskonsulenter- og jurister med løsning af udbudsopgaver, herunder udarbejdelse af notater, udbudsrapporter, udkast til udbudsmateriale samt gennemførelse af miniudbud på vegne af kommunens forvaltninger. Derudover vil du skulle hjælpe kontorets contract managers med aftaleretlige spørgsmål mv.

 

Herudover vil der være andre opgaver, der vil give dig indblik i arbejdet i en politisk organisation. Det vil navnlig være planlægning af og deltagelse i markedsdialogmøder og møder med interne interessenter fra kommunen. Nogle af de områder, du kommer til at arbejde med, er Konsulentområdet, Personbefordring, Vikarer og tolkeservide, HR og konference samt øvrige varekøb.                         

 

Om dig

For at vi kan ansætte dig, er det en forudsætning, at du har eller skal have faget udbudsret. Herudover forudsætter vi, at du er påbegyndt din kandidatgrad. Du er fagligt ambitiøs, tager ansvar for dine opgaver og har gode skriftlige formuleringsevner. Du er serviceminded, fleksibel og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver og bevare overblikket. Samtidig er du god til at samarbejde og er en god kollega både fagligt og socialt.

 

Som deltager i Københavns Kommunes talentprogram får du

  • en fast mentor gennem hele forløbet

  • introduktion til kommunen som politisk arbejdsplads

  • introduktion til primære samarbejdspartner bl.a. besøg hos Statens og Kommunernes Indkøbsservice og Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

  • mulighed for at blive udstationeret i andre afdelinger i Københavns Kommune

  • færdigheder til at gennemføre et udbud fra start til slut

  • gode muligheder for fastansættelse, når du er færdig med dit studie

 

Du vil komme på besøg på rådhuset og i de forskellige forvaltninger.

 

Ansættelsesvilkår

Som studentermedhjælper i Strategisk Indkøb 2 vil du referere til kontorchefen i kontoret.

 

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation.

 

Vi har stor fleksibilitet i forhold til planlægning af arbejdstider. Som udgangspunkt vil din arbejdsuge være ca. 15 timer, men omfanget af arbejdet kan variere hen over året i forhold til vores arbejdsbelastning. Der vil selvfølgelig blive taget hensyn til dine eksamensperioder mv.

 

Vi ønsker stillingen besat snarest muligt.

 

Arbejdsstedet er Borups Alle 177, 2400 København NV - centralt ved siden af Fuglebakken Station.

 

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorchef Pia Ziegler på 2917 7427 eller mail t52y@kk.dk.

 

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning med referencer, cv og dokumentation for uddannelse. 

 

Søg via linket senest torsdag den 15. december 2022

 

Vi forventer at holde samtaler i uge 51.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Del dette job

Alternativ adresse



Praktisk information
Oprettet
24-11-2022
Udløber
15-12-2022
Kviknummer
LJA-84279614
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Jura, HR og personale, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Ansøg nu
Job i virksomheden

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Ejendomme og Indkøb

Adresse
Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Praktisk information
Indrykket
24-11-2022
Ansøgningsfrist
15-12-2022
Kviknummer
LJA-84279614
Jobtype
Studenterjob
Kategori
Jura, HR og personale, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund, Strategi og udvikling
Beliggenhed
Gem annonce