Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sekretariatschef til Københavns Kommunes bygherreorganisation

Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
21-03-2023

Byggeri København er en af Danmarks største bygherreorganisationer og varetager bygherrerollen for alle de spændende byggerier, som kommunen igangsætter på velfærdsområderne. Vil du være med til at udvikle København for københavnerne?

 

Vi tilbyder, at du kan stå i spidsen for et sekretariat, der skal binde Byggeri København (ByK) sammen internt og forbinde os tæt til kommunens forvaltninger, som er dem, vi bygger for. Vi er noget for dig, hvis du synes, det er sjovt at udvikle byen og samtidig arbejde med meget svære dagsordner, da byen er kompleks at bygge i og de mange interessenter også har stærke meninger. Interessenterne spænder fra borgere, bestyrelser, forvaltningernes direktioner over kolleger i ByK til aktørerne i byggebranchen.

 

Først og fremmest får du mulighed for at skabe bundsolide processer, der får ByK til at være en effektiv organisation og en professionel samarbejdspartner og medspiller. København er en kompleks by at bygge i og byggeprojekter er i forvejen svære i sig selv. Sekretariatet har derfor en vigtig opgave med at vedligeholde og udvikle overblikket over vores byggeportefølje på tværs af de fire byggekontorer. Det bliver også vigtigt at arbejde videre med at indsamle data og understøtte proaktiv, god og effektiv kommunikation. Dette er afgørende for, at ByK kan være på forkant og ikke mindst sikre en god dialog og forventningsafstemning med alle vores interessenter.

 

Du kommer til at være min helt tætte sparringspartner om udviklingen af både ByK og vores relationer til omverdenen. Vi skal sammen formå at se problemerne, før de opstår eller i hvert fald før de bliver alt for store. Du vil også opleve, at det meste af det, der falder udenfor rammen kommer forbi dit skrivebord, siger byggechef Mette Kilde Corfitzen.

 

Du bliver en del af ByK, som er en del af Økonomiforvaltningen. ByK er en alsidig organisation med et godt fællesskab for de ca. 120 medarbejdere, som er fordelt på fire byggekontorer og fire tværgående stabskontorer. Vores samlede projektportefølje er på ca. 7,5 mia., og vi har en årlig omsætning på ca. 2,0 mia. Du indgår i et cheffællesskab med syv andre kolleger, og Mette vil være din chef. Kontoret er nyetableret, da vi er i gang med en omorganisering og består af porteføljekoordinatorer og sekretariatsmedarbejdere. Du vil blive leder for ca. 12-15 medarbejdere.

 

For at lykkes i stillingen har du

  • erfaring med sekretariatsarbejde fra en kompleks offentlig organisation

  • en skarp pen, et godt hoved og masser af politisk tæft

  • erfaring med strategisk porteføljestyring, som udgangspunkt for at styrke overblik og viden i det enkelte kontors projekter og proaktivt understøtte kommunikationen omkring byggeprojekter - både i normalsituationen og i krisesituationer

  • dokumenteret - eller talent for - god ledelse af dygtige medarbejdere og erfaring med at arbejde i en kompleks virkelighed

 

Som person er du god i den relationelle kontakt og trives i og med at lede forandringer ved at involvere mange forskelligartede interessenter. Du er pragmatisk, har let til smil og en god sans for struktur. Du er passende utålmodig og alligevel klar til det lange, seje træk.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes besat senest den 1. juni 2023 og aflønnes i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Dit arbejdssted bliver ByK, Nyropsgade, 1602 København K.

 

Yderligere oplysninger

For at høre mere kan du ringe til Jakob Westh fra Mercuri Urval på 6089 6436. Du kan også finde mere om ByK på Byggeri København | Byggeri København (kk.dk).

 

Søg via linket senest mandag den 10. april 2023

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen

Adresse 1
Nyropsgade 3
1602 København V
Danmark
Web
Adresse 2
Nyropsgade 3
1602 København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet
21-03-2023
Udløber
10-04-2023
Kviknummer
LJA-84631816
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Kommunikation og medier, Ledelse, Politik, kultur og samfund, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Ansøg nu
Job i virksomheden

Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen

Del dette job

Virksomhedsinformation

Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen

Adresse
Nyropsgade 3
1602
København V
Danmark
Praktisk information
Indrykket
21-03-2023
Ansøgningsfrist
10-04-2023
Kviknummer
LJA-84631816
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Kommunikation og medier, Ledelse, Politik, kultur og samfund, Projektledelse og styring, Strategi og udvikling
Beliggenhed