Kan du opbygge og udvikle et stærkt forsikringsteam og er du en udpræget kommerciel profil? Og brænder du for at lede og motivere dit team og skabe mærkbare resultater i en succesfuld organisation? Så er du måske Djøfs nye salgsleder til forsikringsteamet.
Det her er et ekstraordinært spændende job! Som salgsleder i vores forsikringsteam får du ansvar for et kompetent team bestående af 4 forsikringsrådgivere og 2 mødebookere, hvor du sammen med teamet skal sikre videreudviklingen af Djøfs forsikringsområde gennem videre opbygning af teamet samt udvikling af ambitiøse salgsplaner for forsikringsområdet. Du får hermed en central rolle i Djøfs ambition om at vækste forsikringsområdet som en del af vækststrategien mod 125.000 medlemmer i 2025 fortæller Thomas Otulak Bach, afdelingschef for medlemsservice i Djøf.
Du vil indgå i forsikringsteamet, som er en del af Djøfs Medlemsservice og referere til afdelingschefen for medlemsservice.
Jobbet
Din primære opgave er at lede og salgslede dit team af dygtige og ambitiøse forsikringsrådgivere. Derudover skal du
-
Opbygge og drive et stærkt forsikringsteam med fokus på god rådgivning til vores medlemmer
-
Skabe høj motivation og trivsel gennem faglig og personlig udvikling af forsikringsrådgiverne
-
Træne og uddanne forsikringsrådgiverne i det gode forsikringssalg, der tager udgangspunkt i medlemmernes behov og dermed sikre et højt salgs- og serviceniveau til Djøfs medlemmer
-
Udvikle og eksekvere en ambitiøs forsikringssalgsstrategi, herunder driftsoptimering af inbound, samt udvikling af løbende outbound kampagner og performance
-
I samarbejde med partnerchefen videreudvikle det strategiske samarbejde med Djøfs forsikringsleverandør (Codan).
Vi forestiller os, at du
-
har flair for og lyst til at lede, motivere og engagere dygtige rådgivere til at levere mærkbare resultater, samt at du kan spille et godt hold endnu bedre
-
har en udpræget kommerciel profil og erfaring med indgående og udgående salg og salgsledelse
-
erfaring med forsikringssalg og rådgivning (en fordel men ikke et krav)
-
er udadvendt, har gennemslagskraft og et højt energiniveau, som smitter af på andre
-
er en (spirende) ledertype, som naturligt tager ansvar og går foran
-
er initiativrig, fuld af ideer og kan føre dem ud i livet
-
befinder dig godt i en kultur, hvor vi løbende prøver nye ideer og derfor også ind imellem fejler
-
følger dine resultater dag for dag og når dine mål
-
motiveres af at opbygge og videreudvikle et stærkt forsikringsteam
-
har en god portion humor og synes det skal være sjovt at gå på arbejde.
Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling
Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde? Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives og har en god balance mellem arbejde, studie og fritid.
Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af. Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling. Nu mangler vi bare dig.
Som salgsleder i forsikringsteamet i Djøf kan vi tilbyde dig
-
at blive en del af en afdeling, der arbejder for at skabe vækst og høj medlemstilfredshed, og som prioriterer motivation og arbejdsglæde højt
-
en afvekslende hverdag med mulighed for at udvikle dig i lederrollen og skabe resultater sammen med dit team
-
at blive en del af en velfungerende og succesfuld afdeling med høj trivsel og flotte resultater
-
at få en central rolle i opbygningen af forsikringsteamet og videreudviklingen af Djøfs forsikringstilbud til medlemmerne.
Som ansat i Djøf kan du glæde dig til
-
attraktive løn- og ansættelsesvilkår
-
stærk faglighed og gode udviklingsmuligheder
-
fed lokation med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have
-
god balance mellem arbejde og fritid samt et godt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden
-
en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer
-
mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
-
op til 6 ekstra fridage om året og fri på andre udvalgte dage i året
-
betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning
-
andre attraktive vilkår fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, fleksibel pensionsordning, børns sygedage, omsorgsdage mm.
-
et spændende tværfagligt miljø med et solidt sammenhold
-
at være en del af en stærk organisation i udvikling og vækst
-
at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.
Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.
Det med småt
Stillingen er fuldtid på 37 timer inkl. frokostpause med start 1. april 2022 eller snarest muligt.
Din arbejdsplads vil være i Djøf i Gothersgade 133, 1123 København.
Løn og pension efter kvalifikationer med udgangspunkt i relevante aftaler.
Lyder det som et match?
Er du endnu ikke helt sikker, kan du kontakte chef for medlemsservice Thomas Otulak Bach på telefon 33 95 96 62.
Er du allerede overbevist, så send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.
Du kan være med, hvis vi har din ansøgning senest onsdag den 26. januar 2022 kl. 9.00. Vi forventer at holde første samtaler i uge 5 med testforløb og anden samtaler i uge 6.