Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektplanlægger

FUV Århus

Aarhus, Østjylland

Indrykket
19-05-2020

Med ansvar for ressourcestyring og økonomi

 

Har du lyst til at være med til at styrke den ressourcemæssige og økonomiske del af projektstyringen i et inspirerende vidensmiljø med kolleger med vidt forskellige baggrunde? Er du faglig kompetent, har du gode sociale og kommunikative kompetencer, og kan du varetage en tæt dialog og sparring om de projektstyringsmæssige sider af projektarbejdet og give administrativ og økonomifaglig ledelsesunderstøttelse? FUV tilbyder en spændende, nyoprettet og udviklende stilling, hvor den rigtige ansøger får mulighed for at anvende og udvikle sine evner og erfaringer inden for ressourcestyring og projektøkonomi.

 

Stillingen

FUV blev etableret i 2014 og er en landsdækkende organisation under Kirkeministeriet med lokaliteter i København, Løgumkloster og Aarhus. Organisationens opgaver er organiseret i to hovedområder Uddannelse og Viden og udvikling. Stillingen som projektplanlægger er en nyoprettet stilling indenfor videns- og udviklingsområdet også kaldet Videnscentret. Du vil blive tilknyttet afdelingen i Aarhus.

 

Centret har 16 medarbejdere, hvor syv er fastansatte, og ni er projektansatte. Medarbejderne har primært en uddannelsesbaggrund inden for teologi, religionsvidenskab, idéhistorie, antropologi, sociologi med mere.

 

Stillingen som projektplanlægger er på 23 timer pr. uge, og hovedopgaven er at være med til at styrke den ressourcemæssige og økonomiske del af projektstyringen i Videnscentret.

 

Projektplanlæggeren får ansvaret for følgende opgaver:

  • Estimere ressourcer og udarbejde projektbudgetter ved planlægning af nye projekter

  • Projektregnskaber og aktivitetsbaserede regnskaber

  • Løbende styring af ressourceforbruget og månedsvis budgetopfølgning for projekter

  • Løbende ajourføring af MS projekt, hvad angår realiseret tidsforbrug og fremtidigt budgetskøn

  • Udarbejdelse af kvartalsvise grundlag for ompostering af løn

  • Opfølgning på budgetter i forhold til realiserede omkostninger

  • Udarbejdelse af periodiserede budgetversioner kvartalsvist for alle projekter i samarbejde med leder og

  • projektleder både løn og drift

  • Have det samlede overblik over alle projekter og kontrakter sammen med afdelingsleder og sekretær

  • Assistance med udarbejdelse af projektbudgetter til kontrakter

  • Have overblik over fakturering og tilskud i forhold til samarbejdspartnere 

Kvalifikationer og kompetencer

Ansøgere skal have en økonomisk baggrund inden for samfundsvidenskab, offentlig administration og økonomi. Dertil forventes det, at den kommende projektplanlægger har flere års dokumenteret erfaring med økonomisk styring

herunder gerne af projekter.

 

En anden afgørende forudsætning er, at den kommende projektplanlægger har gode sociale og kommunikative kompetencer og kan varetage en tæt dialog og sparring med de respektive projektledere om de projektstyringsmæssige sider af projektarbejdet med sans for teologisk og humanistisk vidensarbejde

 

Det vægter også positivt, at ansøgere har kendskab til og interesse for folkekirkens virke eller for kulturen og samarbejdet i værdibårne organisationer, såsom NGO organisationer, videns- og forskningsinstitutioner eller andet.

 

Derudover skal du:

  • Have indsigt i sammenhængen mellem ressourcestyring og økonomistyring

  • Være fortrolig med at bruge systemer, skabeloner, tabeller og Excel samt have forståelse for processer og

  • forretningsgange (F2, MS projekt, regnskabsinstruks)

  • Være struktureret og detaljeorienteret og god til planlægning, opfølgning og deadlines

  • Være god til at indhente information og omsætte den til økonomiske data

  • Skal kunne forholde sig kritisk til tallene i MS projekt samt behandling af data

  • Have udtalt analytisk sans og kunne gennemskue komplekse sammenhænge

  • Skal kunne arbejde selvstændigt og kunne bevare overblikket i en til tider hektisk hverdag  

Ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til gældende krav i overenskomst i staten. Den ugentlige arbejdstid er på 23 timer.

 

Tiltrædelse: 1. august 2020.

 

Der kan på sigt blive et behov for at øge timetallet i stillingen.

 

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til sekretariatsleder Lisbeth Krogh, tlf. 58 58 30 02, videnscenterchef Birgitte Graakjær Hjort, tlf. 24 64 47 37) eller til chefkonsulent i MUUSMANN Mette Lybeck, tlf. 40 31 23 06.

 

Andet

Din ansøgning skal vedlægges CV og eksamensbeviser.

 

Ansøgningsfrist: Onsdag den 10. juni 2020 kl. 23.59

 

Søg stillingen på www.muusmann.com


Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

FUV Århus

Adresse 1
Skt. Marcus Kirkeplads 1
8000 Aarhus C
Danmark
Adresse 2
Skt. Marcus Kirkeplads 1
8000 Aarhus C
Danmark
Praktisk information
Oprettet
19-05-2020
Udløber
10-06-2020
Kviknummer
LJA-80298104
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Finans, økonomi og regnskab, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund
Ansøg nu
Lignende job

Københavns Kommune, Koncernservice

Universitetet i Oslo

Universitetet i Oslo

Del dette job

Virksomhedsinformation

FUV Århus

Adresse
Skt. Marcus Kirkeplads 1
8000
Aarhus C
Danmark
Praktisk information
Indrykket
19-05-2020
Ansøgningsfrist
10-06-2020
Kviknummer
LJA-80298104
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Finans, økonomi og regnskab, Kontor og administration, Politik, kultur og samfund
Beliggenhed