Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektledere på udbud af store indkøbsaftaler

Staten og Kommunernes Indkøbsservice

Storkøbenhavn

Indrykket
10-01-2022

Motiveres du af projektlederrollen og vekselvirkningen mellem strategiske og operationelle opgaver? Og trives du med en bred kontaktflade både internt og eksternt? Så har SKI stillingen, hvor du får mulighed for at udvikle dig fagligt såvel som personligt. SKIs udbudsafdeling søger nemlig to dygtige udbudskonsulenter, der kan arbejde selvstændigt som projektledere på egne udbudsprojekter.

 

SKI som arbejdsplads

SKI er en indkøbsservice og et indkøbsvidencenter for hele den offentlige sektor. Vi udvikler meget forskellige indkøbsaftaler og skaber konkurrence inden for områderne varer, tjenesteydelser og it, så vores kunder i staten, kommuner og regioner får hjælp til at løfte deres udbudspligt. Vi understøtter naturligvis også effektiv e-handel og styrer kontrakterne, når aftalerne er i drift. Når vi løfter i flok, opnår vi bedre priser og betingelser og skaber dermed råderum til velfærd.

 

Vi er for ca. år siden flyttet til nye lækre og spændende lokaler i Montagehallen i Valby, som danner rammerne for en arbejdsplads, hvor omgangstonen er uformelt, humøret højt og samarbejde et nøgleord.

 

Rollen som udbudskonsulent

Som udbudskonsulent er du ansvarlig for at lede udbud og skabe rammeaftaler i samarbejde med en intern projektgruppe, som du leder, og eksterne interessenter, herunder kommunale, regionale og statslige repræsentanter såvel som leverandører, producenter, brancheforeninger mv. Stillingen er præget af en høj grad af selvstændighed og stor frihed i udførelsen af opgaverne.

 

Du vil blive tildelt én aftale, som du har ansvaret for, og undervejs i udbuddet understøttes du af dit tilknyttede udbudsteam, de foreskrevne processer og naturligvis din udbudschef. En af dine vigtigste opgaver er at facilitere processen med at designe udbuddet og udarbejde udbudsdokumenterne i tæt samarbejde med interne og eksterne interessenter. Derfor er det også væsentligt, at du i rollen som udbudskonsulent kan facilitere denne dialog på tværs af forskellige interesser, organisationer og kompetenceniveauer.

 

Dine faglige og personlige kompetencer

Din erfaring kan du have tilegnet dig på mange forskellige måder, i mange forskellige brancher og i mange forskellige jobfunktioner. SKIs udbudskonsulenter er professionelle og har en bred vifte af individuelle profiler. Udbudskonsulenternes varierende tilgang til jobbet og individuelle styrker skaber et stærkt hold. Fælles for os alle er, at vi har fokus på kundernes behov og effektivt indkøb.

 

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse på akademisk niveau, at du har mod på at tilegne dig ny viden og er god til at sætte dig ind i nye komplekse problemstillinger. Vi forventer derudover, at du:

  • har stærke analytiske kompetencer og gerne erfaring med at organisere og gennemføre projekter i en stor organisation, herunder facilitere workshops og møder for mindre og større grupper (men det er ikke et krav)

  • arbejder selvstændigt, løsningsorienteret og kvalitetsbevidst og evner at bevare overblikket i pressede situationer

  • evner at udvikle og motivere relationer samt evner at anvende formelle og uformelle netværk i en stor organisation til at opnå resultater

  • trives i både den udadvendte, faciliterende rolle og den mere fokuserede, producerende/skrivende rolle og derfor formulerer dig godt i både skrift og tale

  • har kendskab til EUs udbudsregler (kommer du ikke med denne viden fra start, vil en del af din introduktion til jobbet være at gennemføre et enkeltfag på KU i udbudsret)

  • kan sikre fremdrift i projekter egenhændigt også når planer ændres uforudsigeligt, og du møder udfordringer.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Vi giver dig gode muligheder for at påvirke og forme din egen hverdag, og du kan regne med stærk ledelsesmæssig opbakning til din funktion.

 

Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og andre personalegoder. Lønpakken sammensættes efter kvalifikationer. Det er en fuldtidsstilling, og arbejdstiden udgør 37 timer om ugen.

 

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at kontakte udbudschef Thomas Ginnerup-Nielsen på tlf. 61 67 54 23 eller udbudschef Niels Munch på tlf. 40 49 16 06.

 

Din ansøgning skal være os i hænde senest søndag den 30. januar 2022

 

Tiltrædelse forventes umiddelbart den 1. april 2022.

 

Ansøgninger modtages kun via jobopslaget.

 

Afdeling:

Forpligtende aftaler

UDBUD - Varer og tjenester

 

Region:

Region Hovedstaden

 

Jobtype:

Fast

 

Arbejdstid:

Fuldtid

 

Ansøgningsfrist:

30. januar 2022

 

Tiltrædelse:

1. april 2022

 

Arbejdssted:

Valby

Del dette job

Alternativ adresse



Kontakt

Staten og Kommunernes Indkøbsservice

Adresse 1
Montagehallen Pakkerivej 6
2500 Valby
Danmark
Praktisk information
Oprettet
10-01-2022
Udløber
30-01-2022
Kviknummer
LJA-83205472
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Handel, indkøb og transport, Jura, HR og personale, Projektledelse og styring
Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation

Staten og Kommunernes Indkøbsservice

Adresse
Montagehallen Pakkerivej 6
2500
Valby
Danmark
Praktisk information
Indrykket
10-01-2022
Ansøgningsfrist
30-01-2022
Kviknummer
LJA-83205472
Jobtype
Fuldtid
Kategori
Handel, indkøb og transport, Jura, HR og personale, Projektledelse og styring
Beliggenhed